Šta je novo?

Autobuska Stanica BAS

Nikada nisam razumeo tu akcionarsku strukturu BAS-a, tu je i PIO fond i još druge državne institucije. U pitanju je mešani kapital a ne isključivo privatni koji jeste većinski.
 
Станица у време епидемије Ковида 19:



















Нема ниједног мигранта у парку:









 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=723314#p723314:3uo2a7jh je napisao(la):
entero11 » Čet Apr 02, 2020 3:34 pm[/url]":3uo2a7jh]A sta se desava sa novom na Nbg-u ima li neko neku sliku,da li je stalo gradiliste?
Imam ja par svezih od jutros ali planiram od ponedeljka detaljnije. Gradiliste dobro napreduje ima radnika i masina, priprema se asfalitiranje koliko sam uspeo da vidim. Sa druge strane je ogromna temeljna rupa, sipovi su zavrseni i ploca je izlivena. Ne znam sta je tu planirano da li kule ili nesto drugo to ne znam ali i tu ima dosta radnika.
Screenshot_20200410_112140.jpg

Screenshot_20200410_112156.jpg

Screenshot_20200410_112122.jpg

Screenshot_20200410_112055.jpg
 
Sa druge strane je planiran stanicna zgrada, plato i podzemna garaza.

Al posto nigde nije bilo podataka kako sta je planirano, ja sam izvukao iz video priloga osnovne informacije:

U okviru stanicnog platoa je predidjeno:

- celom duzinom stanicne zgrade od 110m je predvidjena traka za kratkotrajna zaustavljanja vozila
- Taksi stanica (crveno)
- parking za kratkotrajno parkiranje vozila 80 mesta
- sluzbeni parking 30 mesta.
- Ulaz i izlaz iz podzemne garaze

stanicni trg.JPG


Stanicna zgrada se sastoji od jedne podzemne etaze, prizemlja i dva sprata:

- Podzemna etaza: panirano 200 parking mesta kao i tehnicke prostorije i magacini.

podrum.JPG


- prizemlje: u okviruprizemlja se vrsi segregacija putnika u dolaznom i odlaznom saobracaju. U odlaznom soabracaju se dele na medjumesni, medjunarodni, prigradski i vanlinijiki saobracaj. U okviru dela objekta namenjenjim putnicima u dolasku obezbedjena je i cekaonica. Od sadrzaja se nalaze razni komercijalni sadrzaji, informacije, javni toaleti, salter sala, cekaonice, prostorije za prtljag, cekaonica za majke sa decom, ambulanta, BAS turisticka agencija i prostorije vezane za organizacju prevoza.

sema kretanja.JPG

raspored sadrzaja u prizemlju.JPG


- prvi sprat:u okviru prvog sprata se nalazi administracija BAS-a, restoran i kuhinja za zaposlene, prostorije za predstavnike prevoznika, video nadzor saobracaja i kancelarijiki prostor za gradsku upravu

raspored sadrzaja prvi sprat.JPG


- drugi sprat: u okviru ovog sprata se nalazi takodje administracija sa direktorijumom, obdaniste za decu zaposlenih, kao i mini hotel za vozace sacinjen od 8 jednokrevetnih soba sa kupatilom i 8 dvokrevetnih soba sa kupatolom, kafe bar-om i recepcijom.

raspored sadrzaja drugi sprat.JPG


-Ukupna povrsina svih primarnih i pratecih funkcija je oko 15.000m²

saobracaj plato.JPG

saobracaj.JPG



-Stanica je projektovana i podeljena za linijki i vanlinijiki saobracaj i to:

- Linijiski saobracaj: - Dolazni peroni ukupono 12 (prigradski 3, medjumesni 4, medjunarodni 4), sada ukupno dolaznih perona ima 6
- Polazni peroni :
- Prigradski 8 perona (sada ima 6)
- Medjunarodni i medjumesni saobracaj 36 perona (sadasnji kapacitet jednovremenog zauzeca je 30)

linijiski saobracaj.JPG


- Vanlinijki saobracaj 9 perona. receno je da ce tu biti mogucih poteskoca i da ce zahtevati poseban tretman u organizacionom smislu.

vanlinijiski saobracaj.JPG


- Parking: se nalazi u sredini, projektovan je za maksimalno 81 autobus (od toga 5 zglobnih). To je smanjenje u odnosu na sadasnji parking (nekadasnji) koji je imao kapacitet od 135 autobusa. Medjutim, ispod dela UMP-a, u dogovoru sa gradom i zeleznicom je postignuto jos dodatnih 50 mesta za kratkotrajna zadrzavanja autobusa sa servisnim delom.

parking za autobuse.JPG


- Unutrasnji radijusi krivana su 12m, peroni sirine 4,2m pod uglom od 45 stepeni, osim za vanlinijiki saobracaj gde su poduzna pod uglom 0°.

Mislim da sam izvukao sve.

rnr 1.JPG

rnr 2.JPG

rnr 3.JPG

rnr 4.JPG

rnr kompleks.JPG


p.s igore izbrisi predghodni post, slike su se poremetile
 
Hvala Milance na ovim podatcima
Veza sa objektom ZS stanice NBG se ne pominje to nam netreba.
Šta će biti namjena one privremene zgrade za bas od 1000 mkv
 
To će Dišo da bude nova zgrada Železničke stanice NBG. Ajd u 20 evrića da se kladimo.
 
Dobra ti je ta opklada bar da je povežu sa stanicom kako treba ...
 
Kako je krenulo povezaće je metalnim stepenicama koje su ostale od stare stanice. Ne mogu da verujem da pored konkursa, izabranog rada, i otkupljena ja mislim još dva rada, mi gledamo neki ad hoc projekat. NCR objekat, koji uopšte nije bio planiran tu gde je iznikao raste brzo i popunjava mesto gde je trebalo da bude stanica i propratni objekti.
 
Meni je impozantna rupa koja je iskopana mislim da je dublja nego kad su kopali temelje za Galeriju u bnv.
 
Ne shvatam sa slika, deluje da će peroni će biti sa obe strane, a u sredini parking? Kako će putnici ići sa jednih perona na druge perone?
 
Како сам ја разумео, у средини је паркинг, око њега саобраћајне површине перона а око њих пешачке површине перона, све у неком П облику, све спојено и једина слаба тачка сам паркинг слабијег капацитета од старог.
 
Meni se više sviđa organizacija perona u slovo "T", manje pešačenja sa perona na peron.
 
Мислим да су овако организовали због саобраћања самих аутобуса међу перонима и паркингом. А искрено не видим потребу за шетањем међу перонима.
 
U brzini kucanja sam napravio par grešaka, podzemni parking će imati 220 parking mesta (napisao sam bio 200), broj parking pozicija za duple autobuse u okviru parkinga unutar stanice je 7 (napisao sam 5), i 12 dolaznih perona po 4 za medjumesni, medjugradski i medjunarosni saobracaj (napisao sam bio 3+4+4)

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=726450#p726450:3jtk2nex je napisao(la):
direktor » 10 Apr 2020, 22:28[/url]":3jtk2nex]Hvala Milance na ovim podatcima
Veza sa objektom ZS stanice NBG se ne pominje to nam netreba.
Šta će biti namjena one privremene zgrade za bas od 1000 mkv

ovo je bila prezentacija za autoprevoznike, pa nije bilo puno reči o ostalome što nije direktno vezano za samu stanicu. Medjutim ono što mogu da zaključim preko osnove prizemlja je da se veza sa železničkom stanicom ostvaruje preko koridora koji sam označio zelenom bojom

vezaj.jpg


ne zanm da li ste primetili ovo je render gde se vidi cela kompozicija bloka sa druge strane sa NCR zgradom, Kulom i izmedju stanični trg sa ulazom u železničku stanicu. Čini mi se da je u osi tog ulaza onaj koridor kao veza autobuske stanice i železničke stanice. Da je sada uradjena kako treba i žel.st. NBG moglo bi da se na autobusku uđe i iz Bul. MIlutina Milankovića

rnr kompleks.JPG
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=726545#p726545:f1887zsn je napisao(la):
Дошљак » Sat Apr 11, 2020 11:41 am[/url]":f1887zsn]Мислим да су овако организовали због саобраћања самих аутобуса међу перонима и паркингом. А искрено не видим потребу за шетањем међу перонима.
Da bi preseo sa jednog autobusa na drugi. Nije svima krajnja destinacija Beograd.
 
Pa moras da ides preko stanice, da kupis kartu, pa onda na drugi peron. To je i fora da se odvoje dolazni o odlazni peroni da se ne bi desilo da ne plate kartu i naravno stanicnu uslugu :D

U šemi prvog sprata se vidi crvena strecica koja ide od dolaznih perona kroz samu stanicu ka izlazu, dok jedan krak skrece ka unutrašnjosti stanice. To je zapravo linija toka putnika koji presedaju na drugi autobus, ili idu ka železničkoj stanici.
 
Zaboravio sam na to da oni koji dolaze dolaze na izlazni peron.
 
Ситуација за преседање ће бити много боља него на старој БАС где се морала прелазити улица, чак ће бити и у многоме лакше и преседање са железницом него што је био случај са тренутним БАСом и бившом главном железничком.
 
Da, tamo je baš bilo nepraktično, pogotovo ako sa autobusa ideš na voz.
 
Добро би било да неко, када се ради о токовима кретања и организицији станица код нас, мисли на оно што је већ стварност у развијеном свету: шалтер за куповину карата је интернет, а карта - мобилни телефон.
 
Нажалост далеко смо ми од тога. Ја бих био задовољан да се уведу аутомати за продају карата паралелно са шалтерима за почетак.
 
Знам, зато мислим да би с њима имали велики искорак за почетак.Са електронским картама на интернету имамо проблем превозника који нису дорасли том изазову.
 
Vrh