Sa druge strane je planiran stanicna zgrada, plato i podzemna garaza.
Al posto nigde nije bilo podataka kako sta je planirano, ja sam izvukao iz video priloga osnovne informacije:
U okviru
stanicnog platoa je predidjeno:
- celom duzinom stanicne zgrade od 110m je predvidjena traka za kratkotrajna zaustavljanja vozila
- Taksi stanica (crveno)
- parking za kratkotrajno parkiranje vozila 80 mesta
- sluzbeni parking 30 mesta.
- Ulaz i izlaz iz podzemne garaze
Stanicna zgrada se sastoji od jedne podzemne etaze, prizemlja i dva sprata:
-
Podzemna etaza: panirano 200 parking mesta kao i tehnicke prostorije i magacini.
-
prizemlje: u okviruprizemlja se vrsi segregacija putnika u dolaznom i odlaznom saobracaju. U odlaznom soabracaju se dele na medjumesni, medjunarodni, prigradski i vanlinijiki saobracaj. U okviru dela objekta namenjenjim putnicima u dolasku obezbedjena je i cekaonica. Od sadrzaja se nalaze razni komercijalni sadrzaji, informacije, javni toaleti, salter sala, cekaonice, prostorije za prtljag, cekaonica za majke sa decom, ambulanta, BAS turisticka agencija i prostorije vezane za organizacju prevoza.
-
prvi sprat:u okviru prvog sprata se nalazi administracija BAS-a, restoran i kuhinja za zaposlene, prostorije za predstavnike prevoznika, video nadzor saobracaja i kancelarijiki prostor za gradsku upravu
-
drugi sprat: u okviru ovog sprata se nalazi takodje administracija sa direktorijumom, obdaniste za decu zaposlenih, kao i mini hotel za vozace sacinjen od 8 jednokrevetnih soba sa kupatilom i 8 dvokrevetnih soba sa kupatolom, kafe bar-om i recepcijom.
-Ukupna povrsina svih primarnih i pratecih funkcija je oko 15.000m²
-Stanica je projektovana i podeljena za
linijki i vanlinijiki saobracaj i to:
-
Linijiski saobracaj: -
Dolazni peroni ukupono 12 (prigradski 3, medjumesni 4, medjunarodni 4), sada ukupno dolaznih perona ima 6
-
Polazni peroni :
-
Prigradski 8 perona (sada ima 6)
-
Medjunarodni i medjumesni saobracaj 36 perona (sadasnji kapacitet jednovremenog zauzeca je 30)
-
Vanlinijki saobracaj 9 perona. receno je da ce tu biti mogucih poteskoca i da ce zahtevati poseban tretman u organizacionom smislu.
-
Parking: se nalazi u sredini, projektovan je za maksimalno 81 autobus (od toga 5 zglobnih). To je smanjenje u odnosu na sadasnji parking (nekadasnji) koji je imao kapacitet od 135 autobusa. Medjutim, ispod dela UMP-a, u dogovoru sa gradom i zeleznicom je postignuto jos dodatnih 50 mesta za kratkotrajna zadrzavanja autobusa sa servisnim delom.
- Unutrasnji radijusi krivana su 12m, peroni sirine 4,2m pod uglom od 45 stepeni, osim za vanlinijiki saobracaj gde su poduzna pod uglom 0°.
Mislim da sam izvukao sve.
p.s igore izbrisi predghodni post, slike su se poremetile