Šta je novo?

Autobuska Stanica BAS

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=728348#p728348:3rsj4xaj je napisao(la):
dragan » 16 Apr 2020 08:54[/url]":3rsj4xaj]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=728336#p728336:3rsj4xaj je napisao(la):
vucko » 16 Apr 2020 07:59 am[/url]":3rsj4xaj] . . Igore promeni molim te naziv jer se već gradi nova.
Možeš nazvati temu Autobuska stanica BAS (stara i nova na NBG)
Naziv tema na forumu bi trebalo da bude kratak i jasan, bez nekog opisivanja.

Zato je dovoljno samo "Beogradska autobuska stanica - BAS".
Kratko i jasno, dovoljno je samo "BAS", sve ostalo je čist višak.
 
Mislim da do sada nismo imali slike iz ovog ugla:

AS_NBG_2020-04-17_01.jpg

AS_NBG_2020-04-17_02.jpg

AS_NBG_2020-04-17_03.jpg

AS_NBG_2020-04-17_04.jpg

Pogledajte prilog 3
Pogledajte prilog 2
AS_NBG_2020-04-17_07.jpg

Za kraj, jedna panorama, klik za veću sliku:

AS_NBG_2020-04-17_08.jpg
 
Имам осећај да ће станицу пустити у рад без завршене зграде, чудно ми је да радови на перонима иду испред зграде.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=728747#p728747:15xe9btj je napisao(la):
dragan » 17 Apr 2020 13:03[/url]":15xe9btj]BAS je baš prekratko ;) . . tj. samo skraćenica.
Ali opšte poznata. :D
 
Похвале за слике Букира, ово је лепо одмакло. Иако већ постављају надстрешнице перона ипак има још доста да се ради на самим саобраћајним површинама, погледајмо само шахтове колико вире и потпорне зидове ограде паркинга. Мислим да је чак планирано да део перона буде уз саму зграду, тако да тешко да ће овде ићи на полурешења каквим смо склони иначе.
 
Gledam slike... ovo jos malo pa gotovo. K'o Prokop, sto bi se reklo.
 
Само са срећом да има већ јасно дефинисане саобраћајнице у својој околини за разлику од Прокопа којем је то највећа мана да буде функционалан.
 
Где ми живимо. На једној слици се тако лепо види однос према најгорем, најнеисплативијем и најнекомфорнијем виду превоза са једне и најисплативијем, најкомфорнијем и најефикаснијем са друге.

Само у Србији и Албанији :violina:
 
Nisam siguran šta želiš da kažeš. Autobuski prevoz jeste neudoban ali je vrlo efikasan jer je potrebno početno ulaganje vrlo malo. Brza železnica je vrlo skupa i u većini zemalja nije profitabilna.
 
Да имамо железницу нормалних брзина (120-140) на свим главним правцима онда би била конкурентна аутобусу. Тако је у нормалном свету.
 
Autobuski prevoznici za razliku od Železnica Srbija rade sve što mogu da to bude u interesu razvoja autobuskog saobraćaja, tako da većinom se poštuje red vožnje i prilagođavaju se potrebama putnika (govorim za međugradski prevoz), sve ono što železnice ne rade, kod njih imam čak utisak da svesno rade na tome da oteraju putnike od sebe, samo da se podigne organizacija železničkog putničkog saobraćaja, uvedu nove tehnologije (automati za karte na stanicama, olakšana onlajn kupovina karata) i bez većih ulaganja bilo bi dovoljno da postanu konkurentni autobuskom saobraćaju.
 
Мени је воз и даље већи комфор у односу на аутобус, кључна разлика је што аутобус има до сваког села док железница није искористила ни пола свог потенцијала. А то да управа железнице ради на штету ње саме стоји. Нормалнији ред вожње (ни кашњења нису више толико драстична) који би одговарао реалним потребама људи и директне трасе без преседања би био довољан искорак за железницу да привуче већи број путника. Овако их само растерују.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=731991#p731991:3n8futgz je napisao(la):
Piccolo » Sun Apr 26, 2020 11:48 pm[/url]":3n8futgz]Autobuski prevoznici za razliku od Železnica Srbija rade sve što mogu da to bude u interesu razvoja autobuskog saobraćaja, tako da većinom se poštuje red vožnje i prilagođavaju se potrebama putnika (govorim za međugradski prevoz), sve ono što železnice ne rade, kod njih imam čak utisak da svesno rade na tome da oteraju putnike od sebe, samo da se podigne organizacija železničkog putničkog saobraćaja, uvedu nove tehnologije (automati za karte na stanicama, olakšana onlajn kupovina karata) i bez većih ulaganja bilo bi dovoljno da postanu konkurentni autobuskom saobraćaju.
U autobuskom saobraćaju koliko-toliko postoji zdrava konkurencija. Da je jedna monopolska državna firma, bilo bi isto tako. Bilo bi lepo kad bi dozvolili privatne vozne kompanije kod nas, kad završe rekonstrukciju pruga. Pretpostavljam da je to kod nas već sada zakonski moguće.
 
Te privatne železničke kompanije bi opet neko morao da dotira, jer o rentabilnosti teško može da bude govora.
 
Уместо приватних, можда би требало размислити о окружним (општинским) као што су постојале у краљевини, и оне да се баве локалним линијама, а државно железничко предузеће да се оријентише на возове који би повезивали престоницу са свим могућим градовима. Шта више не би било лоше размишљати да нпр. Србија воз (који би преименовао у СДЖ) има само Флиртове (електричне, дизел, хибридне), а 711 да дају локалним железницама.
 
OT: ko normalan će da kupi stan ili lokal u toj novoj zgradi koja je bukvalno 10m udaljena od mosta?
 
A притом двориште зграде са дечијим игралиштем оријентисали ка мосту.
 
Не купује маку у џаку.

Иначе у Москви је то ко добар дан. Поред трећег транспортног кољца, станови. Ја не знам како ће бити тамо живети. Нема ни 10 метара...
 
Nabijanje ove zgrade na most samo ukazuje koliko je ceo projekat orijentisan ka profitu i ceđenju i zadnjeg evrocenta a kamoli evra iz istog.
 
Ова зграда је већ нарушила некадашњу визуру са Славије низ Немањину где се иза зграде бивше главне железничке станице видео Бранков мост.
 
Sa kanala Beograd na yt
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=LV7A2qgYNwQ[/youtube]
 
Vrh