Šta je novo?

Autobuska Stanica BAS

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=715522#p715522:3d0940va je napisao(la):
solecar » Ned Mar 08, 2020 10:46 pm[/url]":3d0940va]A ta privatna kompanija je privatna samo na papiru, a u suštini je državno. Sve se može kad se hoće i obrnuto, bilo to nešto državno ili privatno.
Suštinski je privatno, država ima 40% , bez ikakvog prava upravljanja a BAS isključivo posluje na osnovu svojih prihoda i nije na budžetu. Svojih 700 radnika sam plaća kao i sve troškove poslovanja pa i izgradnju nove stanice. Da je "suštinski" državna ne bi se zaduživala kod banaka i imala bi partijski postavljeno rukovodstvo, što nije slučaj već 50 godina. To što nešto ide traljavo je zasluga spore i neorganizovane administracije koja nije u stanju da svoj deo posla, saobraćajnice , planove i dozvole odradi efikasno.
 
Kao što rekoh, jedno je na papiru, a drugo u praksi ili ti realnom životu. Barem u ovom slučaju.
 
Ajde za gradjevinsku dozvolu mogu da poverujem ali za projekat bas i ne. Gradi se podzemna garaza, dolazni peroni, kisna kanalizacija, rasveta itd. i sve to bez ama bas ikakvog projekta??? Mozda si mislio da nema projekta te stanicne zgrade koja ce biti par spratova kako sam do sada razumeo?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=715560#p715560:1pf2amci je napisao(la):
blagic » Pon Mar 09, 2020 1:02 am[/url]":1pf2amci]Ajde za gradjevinsku dozvolu mogu da poverujem ali za projekat bas i ne. Gradi se podzemna garaza, dolazni peroni, kisna kanalizacija, rasveta itd. i sve to bez ama bas ikakvog projekta??? Mozda si mislio da nema projekta te stanicne zgrade koja ce biti par spratova kako sam do sada razumeo?
Baš tako. Kao ni pristupnih saobraćajnica za koje je nadležan Grad. A od podzemne garaže se odustalo.
 
Moze li mi onda neko objasniti sta je ovo?
Nije valjda podrum te buduce stanicne zgrade?
Sa ovolikim stubovima sigurno nije...

file.php
 
" . . do kraja godine trebalo bi da budu izgrađeni peroni i plato, a stanična zgrada i ceo kompleks sledeće godine. Za zgradu su već pobijeni šipovi i priprema se temeljna ploča.
Ali, za radove iznad zemlje BAS čeka izmene Plana detaljne regulacije za Blok 42 što je neophodno da bi mogao da zatraži građevinsku dozvolu za staničnu zgradu, parking za turističke autobuse i proširenje dela predviđenog za čišćenje, pranje i parkiranje autobusa prevoznika. . .

Prema Planu detaljne regulacije koji je rađen . . stanica nije bila predviđena za 700 zaposlenih bas-ovih radnika nego za 200 i zato će sada visina buduće zgrade biti povećana za jedan međusprat. Tražili smo i da u Bloku 42 bude parking za turističke autobuse.
Razlog izmena je to što nije bilo komunikacije između grada i BAS-a o našim potrebama kada je taj plan rađen. To smo sve usaglasili, izmene zahtevaju dodatno vreme za projektovanje svih tih sadržaja. Ceo kompleks trebalo bi da bude završen 2021. . ."
http://www.politika.rs/sr/clanak/449436 ... 021-godine
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=715573#p715573:xeuuydq3 je napisao(la):
blagic » Pon Mar 09, 2020 5:25 am[/url]":xeuuydq3]
Postojaće i podzemna javna garaža sa 200 parking mesta sa pristupima iz Antifašističke borbe i Jurija Gagarina.
:dil:

Neće je biti , bez obzira na ta "planska" dokumenta, nije prvi put da se menja plan , pa ni taj medjusprat nije predvidjen ali će ga biti.
 
Сумњам да неће направити гаражу макар због својих запослених. Добро је што мењају план да прошире паркинг за аутобусе.
 
U članku se pominje "javna" garaža, a nema najava da se ona ukida.
Veteran možda ima neke insajd informacije, jer zvaničnih još nema.(?)
 
Најбоље би било да буду две гараже, јавна и једна за запослене.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=715590#p715590:td6az4ip je napisao(la):
Дошљак » Pon Mar 09, 2020 8:24 am[/url]":td6az4ip]Најбоље би било да буду две гараже, јавна и једна за запослене.
Biće parkinga, nadzemnog ali podzemne garaže ne, prevelika investicija koja traži još vremena. Ukopavanje na N.Bgd , koji je "na vodi" jednostavno se ne isplati niti radi. Pa ni garaže u zgradama na BNV nisu podzemne već u nivou tla.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=715597#p715597:3frvzhih je napisao(la):
Veteran » Pon Mar 09, 2020 9:49 am[/url]":3frvzhih]Ukopavanje na N.Bgd , koji je "na vodi" jednostavno se ne isplati niti radi.

Belvil i A blok koji su odmah pored ovoga imaju podzemne garaze.
 
Šokantno je što bas ima 700 radnika, a kvalitet usluga nikad gori...
 
Moguće je napraviti podzemnu garažu, samo je pitanje po kojoj ceni. Živeo sam kratko u zgradi u bloku 22, zgrada je bila svega 5 godina stara, očigledno nije bilo urađeno kako valja, podrum je bio toliko vlažan da nismo pomišljali ništa da držimo tamo. Mnoge zgrade na NBG uopšte ni nemaju podrum.
 
Jedna rec. Hidroizolacija.
Nemojte mi reci da je problem napraviti podzemnu garazu na NBG u 2020. godini.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=715946#p715946:1a6mq9y0 je napisao(la):
wk_ » 09 Mar 2020 11:53 pm[/url]":1a6mq9y0]Moguće je napraviti podzemnu garažu, samo je pitanje po kojoj ceni. . .
Naravno da je moguće, po nešto većoj ceni za "vodonepropusni beton" koji se radi sa nešto većim procentom cementa i dodatkom posebnih tečnih aditiva, tj. odgovarajuća marka betona.
Ustvari izgradi se bazen u koji voda ne može da udje. ;)
 
Nikako ne mogu da provalim da li je Vetetan insajder ili trol :D

Budući da tek treba da menjaju PDR za Blok 42, pitanje je da li će stanica biti gotova i sledeće godine. Mada nije reč o nekom kompleksnom objektu, to kad izađe iz zemlje može da se završi za nekoliko meseci (pogledajte NCR ili tržni centar u Westu 65), a mogu da nastave da rade i bez dozvole kao npr. hotel "Balkan" koji se bez dozvole renovira usred centra i nikom ništa.

No, što se tiče podzemne garaže, svi novi okolni objekti je imaju (pa i objekti u Beogradu na vodi, suprotno Veteranovim tvrdnjama), tako da to nije neka nuklearna nauka. Pritom, gledajući iskop i šipove na novom BAS-u, definitivno će biti jednog podzemnog nivoa. E sad, jedino ako će ga BAS koristiti za zimnicu, umesto za garažu :D
 
@homerjay
Možda nisam dobro shvaćen. Sve se može napraviti, u građevinarstvu, pitanje je cene. Za BAS je podzemna garaža velika investicija koja traži još vremena. A to što se ukopava temelj nije za podrum za zimnicu , kao što kažete, već morate znati da BAS ima potrebe za magacinima, proizvodi sopstvena peciva, za pekarsku proizvodnju dakle kao i kuhinju za ugostiteljske objekte pa na kraju i ostave ( u kojima može biti i zimnica!)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=715946#p715946:omb64mll je napisao(la):
wk_ » 09 Mar 2020 23:53[/url]":omb64mll]Moguće je napraviti podzemnu garažu, samo je pitanje po kojoj ceni. Živeo sam kratko u zgradi u bloku 22, zgrada je bila svega 5 godina stara, očigledno nije bilo urađeno kako valja, podrum je bio toliko vlažan da nismo pomišljali ništa da držimo tamo. Mnoge zgrade na NBG uopšte ni nemaju podrum.
Naravno da nije bilo odrađeno kako valja. Inače, znam da dosta zgrada ima i podrume na krovu zgrada. Takav je recimo slučaj kod mojih rođaka. Problem je jedino koliko je truda, materijala i vremena potrebno da se odradi nešto podzemno, i da li se to uopšte isplati, kao i da li je bolje da to bude nadzemno. Gotovo sve od Tošinog bunara i Vojvođanske, pa ka starom Beogradu, uključujući tu i Zemun, imaju isti problem peskovitog tla.
 
Današnje

Radi se temelj zgrade
 

Prilozi

  • autobuska parking.jpg
    autobuska parking.jpg
    104,1 KB · Pregleda: 3.092
  • autobuska peroni.jpg
    autobuska peroni.jpg
    124,6 KB · Pregleda: 3.102
  • autobuska temelj.jpg
    autobuska temelj.jpg
    165,9 KB · Pregleda: 3.088
  • autobuska plato.jpg
    autobuska plato.jpg
    126 KB · Pregleda: 3.092
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=715525#p715525:3qq21zy1 je napisao(la):
Veteran » Ned Mar 08, 2020 11:57 pm[/url]":3qq21zy1]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=715522#p715522:3qq21zy1 je napisao(la):
solecar » Ned Mar 08, 2020 10:46 pm[/url]":3qq21zy1]A ta privatna kompanija je privatna samo na papiru, a u suštini je državno. Sve se može kad se hoće i obrnuto, bilo to nešto državno ili privatno.
Suštinski je privatno, država ima 40% , bez ikakvog prava upravljanja a BAS isključivo posluje na osnovu svojih prihoda i nije na budžetu. Svojih 700 radnika sam plaća kao i sve troškove poslovanja pa i izgradnju nove stanice. Da je "suštinski" državna ne bi se zaduživala kod banaka i imala bi partijski postavljeno rukovodstvo, što nije slučaj već 50 godina. To što nešto ide traljavo je zasluga spore i neorganizovane administracije koja nije u stanju da svoj deo posla, saobraćajnice , planove i dozvole odradi efikasno.

Пустите ,,на основу својих прихода и није на буџету" јел има конкуренцију у виду друге аутобуске станице и зашто не ако функционише на тржишним принципима као што тврдите, више него лако је бити успешна приватна фирма чију конкуренцију не дозвољава држава.
 
BAS je 50 godina imao konkurenciju u vidu Lastine stanice, bukvalno preko puta ulice, koja je uvek bila državna i koja je uvek bila subvencionisana i često u gubicima. To nije smetalo da BAS posluje a i sama Lasta je svoje najjače polaske izmeštala sa sopstvene stanice na BAS. To što sad nema konkurencuje je pitanje za državu a ne za BAS. Slažem se da je konkurencija neophodna ali za izgradnju nove stanice niko se nije previše otimao.
 
Изгледа да је ту ,,тржишну" утакмицу убедљиво добила пошто нема банке која би финансирала овакво скуп пројекат за некога у кога није сигурна да ће вратити кредит или да ће не дај боже сутра да остане без посла јер ће неко да отвори конкурентску аутобуску станицу прекопута, то држава једноставно неће дозволити, ех те благодети тржишне економије и способног руководства фирме :roll:
 
Vrh