Šta je novo?

Autobuska Stanica BAS

За њих није застрашууће већ животна категорија. Застрашујуће може да буде за људе који никад не лажу, па се деси, једном два пута или наслућује се тенденција лагања. А овде је лагање основна животна девиза. Код ових би било застрашујуће да почну да не лажу.
 
Pazite dobro šta vam one (ne)prijatne žene na blagajni rade sa kartom, ja sam je sinoć doneo da mi overe za danas i likuša mi je ni manje ni više isekla povratni kupon i nalepila samo onu njihovu rezervaciju.
Velika sreća za mene što me vozač zna, inače bih morao da platim novu i imao štetu 2,000 dinara.

Nije mi toliko zbog para koliko me nervira kada zbog svoje nemarnosti upropastiš nekom drugom putovanje.
 
Замисли ЕХПО, и туристи из целог света долазе да виде темеље БАС - АСБ.
 
Па да, из Републике Српске, из Хрватске, из Мађарске, Румуније, републике Северне Македоније, долазиће већином аутобусима да виде ЕХПО. А и већина гостију српског ЕХПО из Србије ће доћи аутобусима у Београд.
 
Zanimljivo kako svaki tender namerno obesmišljavaju i razvlače da bi na kraju progurali neke direktne dilove po višestruko većoj ceni.
 
Pazite dobro šta vam one (ne)prijatne žene na blagajni rade sa kartom, ja sam je sinoć doneo da mi overe za danas i likuša mi je ni manje ni više isekla povratni kupon i nalepila samo onu njihovu rezervaciju.
Velika sreća za mene što me vozač zna, inače bih morao da platim novu i imao štetu 2,000 dinara.

Nije mi toliko zbog para koliko me nervira kada zbog svoje nemarnosti upropastiš nekom drugom putovanje.

Skoro sam imao sličan slučaj u autobusu, gde je jedan drugi stariji putnik nešto slično pričao vozaču. Mislio sam da je deda lud, ali očigledno je u pitanju bila ista glupača.

Sam dizajn povratne karte je nefunkcionalno preglup, onaj ko ga je osmislio treba da kleči na kukuruzu. Kao da ne može da se namesti da kuponi za cepanje idu skroz levo i skroz desno, nego stoli ih bojko.

I naravno od pojačavanja linija i novih linija nema ništa niti će biti. Prodali priču stoci i teraj na sledeću poganost.
 
Шта долазиће аутобусима?
Realnost je da čak i ako ovi sjašu do 2027, a dođe neko normalan, zateći će normalne železničke veze za EXPO samo iz par pravaca. Sada postoji samo jedan međunarodni voz dnevno.

Ta neka nova ozbiljna vlast bi po hitnom postupku kupila 100 polovnih putničkih vagona, par desetina polovnih lokomotiva, i obnovila sa svim susednim zemljama minimalne železničke veze. Ali sa većinom zemalja bi bukvalno i stvarno bile minimalne. I u unutrašnjem i u međunarodnom saobraćaju bi ostala dominacija autobusa.
 
IMG_1205.jpeg
IMG_1197.jpeg
IMG_1190.jpeg
IMG_1183.jpeg
IMG_1176.jpeg
 
Prvi put upotrebih ovu novu stanici
uzdržacu se od zamerki ali generalno kao neko privremeno rešenje je pristojno i OK.

I dalje sam pri stavu da nam u Bgdu ni jedna glavna BAS nije potrebna vec samo bolje uredjene prolazna stajališta.....
al i to ce doci na red 😃
 
Prvi put upotrebih ovu novu stanici
uzdržacu se od zamerki ali generalno kao neko privremeno rešenje je pristojno i OK.

I dalje sam pri stavu da nam u Bgdu ni jedna glavna BAS nije potrebna vec samo bolje uredjene prolazna stajališta.....
al i to ce doci na red 😃

Potrebna je stanica ali nije bilo potrebe za onakvom preglomaznom (time i preskupom) staničnom zgradom, sa već utrošenim parama mogla se cela stanica kompletirati sa boljim i funkcionalnijim projektom.

Meni je i ono rešenje za ŽS Novi Beograd očajno i čisto bacanje para, za trećinu onih 70+ miliona evra su mogli da završe stanicu i to da bude daleko funkcionalnija.

Stajališta na svim glavnim ulazno-izlaznim pravcima grada svakako treba urediti i omogućiti ljudima i tu opciju.
 
Vrh