Šta je novo?

Autobuska Stanica BAS

20241024_132954.jpg


Arh ivan antić ^^^^ AS jug predlog
 
Zvučni signal za dolazak autobusa je toliko jak da se čuje kroz celo naselje Belvil, sve do Delta City, što je “srednji vek”…Sramotno funkcionisanje stanice u prvim nedeljama, stanična zgrada privremenog karaktera je slika i prilika nas kao naroda, nazadni, ni običnu stanicu ne znamo da napravimo
I dalje udaraju bubnjevi svaki put kad stigne autobus…Signal je toliko jak da NIJE NORMALNO…Velika sramota BASa koju se nadam da ce da isprave, al’ izgleda dok ne baci neki Godzila ili TV stanica neka nece da mrdnu prstom
 
Ako je glasno, neka se žale ljudi koji žive tamo svim živim instancama, ali ne vidim razlog da se ja potresam oko nečega što oni očigledno tolerišu.

Ono oko čega se potresam je činjenica da pored svih miliona poklonjenih BASu, oni će sad još našim parama da im izgrade zgradu.
 
Slazem se za drugi deo, ali ako smo ovde radi doprinosa opstem dobru, radi kriticke misli onda je svaki element ovog projects bitan…Kako onaj oko cene, tako i nacin kako se istim upravlja…Stanica je izgradjena u naselju, na hiljade autobusa je na losem mestu pozicionirano, a ZVUK najave autobusa je Stari sistem koji treba da se menja, a siguran sam da su ljudi iz naselja preduzeli korake…Videcemo koliko BAS ima sluha I da ko tamo sede neki bahati ili razumeju sta znaci servis
 

“Ovaj objekat biće orijentisan u pravcu jugoistok- severozapad, pri čemu su glavni ulaz i dominantni pešački i kolski pristupi planirani iz pravca Ulice antifašističke borbe. Iz te saobraćajnice se očekuje i najveći priliv korisnika, dakle sa jugoistočne strane - navodi se u javnom pozivu. - Trebala bi da ima pet glavnih ulaza koji bi bili namenjeni putnicima i dva službena. Ugovorom o zajedničkoj izgradnji nove autobuske stanice BAS iz 2017. godine, BAS je određen za finansijera projekta, a Grad Beograd za investitora, a za projektanta Saobraćajni institut Beograd”
 
Лакдрдија се наставља. И на Мостару ће стајати од сада међуградски аутобуси.

И ова станица Југ ако буде пролазна неће имати никаквог смисла, јер нико не може знати колико ће каснити у поласку са друге стране реке. А за праву станицу би морала да постоји петља

- Doneta je odluka da se dozvoli svim autobusima koji dolaze iz pravca juga Srbije, da mogu da koriste Gazelu na kojoj nema semafora i koja je relativno blizu nove Glavne autobuske stanice, s tim što moram da kažem da ćemo biti vrlo rigorozni po pitanju kontrole svih tih autobusa koji dolaze. Oni će imati mogućnost da im putnici izađu na stajalištu iz pravca juga Srbije ka Novom Beogradu, drugo mesto gde će to moći da urade biće autobusko stajalište „Jug”. To je jedna potpuno nova lokacija, tako da sva ona stajanja koja su do sada bila na Autokomandi i koja su stvarala gužvu zbog koje su nastajali ozbiljni problemi u celokupnom drugom beogradskom saobraćaju, ovim će biti anulirana, napominje Bovan.
 
Slazem se za drugi deo, ali ako smo ovde radi doprinosa opstem dobru, radi kriticke misli onda je svaki element ovog projects bitan…Kako onaj oko cene, tako i nacin kako se istim upravlja…Stanica je izgradjena u naselju, na hiljade autobusa je na losem mestu pozicionirano, a ZVUK najave autobusa je Stari sistem koji treba da se menja, a siguran sam da su ljudi iz naselja preduzeli korake…Videcemo koliko BAS ima sluha I da ko tamo sede neki bahati ili razumeju sta znaci servis

Ne bih previše obraćao pažnju na taj zvuk, pošto će to verovatno biti rešeno. Kada je useljen Belvil, bila je ogormna buka iz DEPO-a... Tada su bili razgovori predstavnika naselja (pre First Facility-ja) i bio je napravljen neki plan kako će GSP smanjiti buku što je i dalo efekte u tom periodu. Kasnije, obnovom voznog parka, problem sa turiranjem autobusa je nestao.

Ovo je običan signal koji ili mogu da utišaju ili ukinu. Kod mene se ne čuje, moguće da je izraženije u Irisu ili zgradama u lepezi.
 
Da li neko zna kako ce izgledati veza izmedju autobuske i zeleznicke stanice, i da li je u planu topla veza?
 
Било је и раније забрањено стајање ван станице, па су стајали на сваком ћошку. Тако ће бити и убудуће.
 
Imamo zajedincki problem, koji zelimo da resimo tako da na kraju sve strane bude u boljoj poziciji nego ranije. Rukovodstvo moze da izadje s izjavom kojom ujedinjuje sve strane i humano se odnosi prema narodu.
Umesto toga, oni uporno daju ovakve sabanske izjave:
- Doneta je odluka da se dozvoli svim autobusima koji dolaze iz pravca juga Srbije, da mogu da koriste Gazelu na kojoj nema semafora i koja je relativno blizu nove Glavne autobuske stanice, s tim što moram da kažem da ćemo biti vrlo rigorozni po pitanju kontrole svih tih autobusa koji dolaze.
Jasno je; gradske glave tako velikodušno dozvoljavaju nama, slepcima iz provincije, da imamo normalan ulaz u grad. Ali da imamo na umu, da koristimo Gangulinu privatnu petlju, i da ce nas kontrolisati, ne bi li autobuska st*** pravila nerede automobilskoj gospodini.
Jedini razlog zasto je citat samo dziberski, a ne otvoreno agresivan, je zato sto je autor Bovan. Da je bio Gangula...
 
Nije niko od pisaca omanuo godine, nego je društvo (civilizacija) kao takvo omanulo jer sve ono pisano pre 50 - 200 godina, aktuelno je kao da je danas pisano.​
 
1. Zvuci signal - drama, BAS I dalje nista ne preduzima da taj sistem unapred; cuje se stotinama metara unaokolo, jos jedan dokaz da je ova stanica stetna za okolinu,
2. Parking za dolaze autobuse - sklepana, nema ivicnjake, nema svetla, evo i stubovi ossteceni, ograda udarena, jedno opste rasulo,
3. Djubre - sve se vidi na slici, kao da nismo u velegradu, vec u nekoj kasabi…Meni deluje da ovi koji upravljaju BASom pojma nemaju
IMG_5793.jpeg
IMG_5792.jpeg
IMG_5790.jpeg
 
S obzirom na stanovnike obližnjih podvožnjaka, ovo se zapravo uklapa u ambijent 😁

Ali da, odvratno je i sad će kao i sva privremena rešenja da ostane tako godinama. Jedino da neko krene da gradi pored, onda ima odjednom da nauče kako da sređuju.
 
Сасвим згодно у позадини контејнера имамо број телефона за процену штете. Заказао бих излазак не терен за детаљну процену штете у оквирном износу од:

- 50 милиона евра вредности целог једног нбг блока, беспотребно узурпираног овим руглом
- 50 милиона за овај незавршени свињац од станице.
- 50 милиона евра за најављени завршетак свињца
- Непознат износ за вишедеценијско рекетирање читавог народа од стране транге-франге џибера из БАС-а преко перонских карата
- Непознат износ за повреду достојанства читавог народа оваквим третманом у међуградском превозу
 
Vrh