spatiotecte
Professional
- Učlanjen(a)
- 09.02.2007.
- Poruke
- 15.445
- Pohvaljen
- 17.581
а од овог ламентирања за старом шклопоцијом ми се кења. ево, боли ме, искрено. али .I.
Klasično Nova S pro-seravanje
а од овог ламентирања за старом шклопоцијом ми се кења. ево, боли ме, искрено. али .I.
I tablice da se skidaju, pošto su na latinici....i da se ne puštaju unutra autobusi sa latiničnim natpisima.
Pre ulaska na stanicu latinica da se ili prelepi ili neka se okrenu i idu odakle su došli.
I tablice da se skidaju, pošto su na latinici.
U nastavku pogledajte još neka zapažanja koja su podelili putnici koji su „testirali“ novu Beogradsku autobusku stanicu:
- Prolazi su isuviše uzani
- Nema dovoljno mesta za putnike koji cekaju da se ukrcaju na peronu, pa onda ti isti putnici blokiraju već uzane prolaze;
- Kante su premale, ima ih premalo (tek po jedna na svakih nekoliko perona), iste su boje kao stubovi pa su i neprimetne, deo za cigarete ne može da primi više od 10 opušaka;
- Iako su informativne table taktilne, istovremeno su i jednobojne (neka metalna siva), pa je skoro nemoguće videti oznaku „vi ste ovde“ bez buljenja u istu. Ako je osunčana, još je gore;
- Privremene (?) ograde su postavljene delimično preko taktilnih ploča, tako da ono što bi trebalo slepim i slabovidim da olakša ih istovremeno dovodi u opasnost;
- Deo perona nema nastrešnicu;
- Klupe su skoro nepostojeće i nema ih čak ni na svakom peronu;
- Ne postoji nijedna elektronska tabla koja pokazuje polaske/dolaske blizu perona;
- Rampa za dolazne perone se podiže ručno pri svakom dolasku jer se pokvarila posle jednog dana;
- Centralna zgrada je besmisleno mala i ne moze da opslužuje ni stanicu od 20-30 perona, a kamoli od 63;
- Nije jasno gde se kupuju karte za toalet (šalter 9, inače), jer šalter koji prodaje te karte izgleda i obeležen je istovetno kao i svaki drugi šalter;
- Šalter informacija nije prvi šalter na koji stižete kroz glavni ulaz;
- Toaleti su premali i ima ih premalo (samo 5 u muškom i još 5 u ženskom);
- Toalet predviđen za invalide se koristi kao ostava za tetkice;
- Cene su veće nego u kafićima u BGH2O
- Peronska karta je 250 dinara.“
Замена натписа и уподобљавање са законом баш и нема много везе са живељењем или неживељењем Србије. Ако се ради, нека се уради потпуно.Živela Srbija čiča?
Та мера да се уведе одмах након граничних прелаза на улазу у Београд и пропусница за аутохтоне врсте београдског живља....i da se ne puštaju unutra autobusi sa latiničnim natpisima.
Pre ulaska na stanicu latinica da se ili prelepi ili neka se okrenu i idu odakle su došli.
на картоматима
Fotka sa Novog Beograda pokazuje koji je najveći problem sa novom autobuskom stanicom
Tek što je počela s radom nova Beogradska autobuska stanica, iskrsli su prvi problemi.nova.rs
много кењају. таква гужва је ту константно, нарочито када пада киша. највећи проблем Арене је лоше пројектовање
Мислим на натпис на самом уређају изнад екрана, не на оно што је на екрану, то има опције за ћирилицу, латиницу и енглески од самог почетка.на картоматима има да се изабере ћирилица
Gospodine, jako ste naporni. Ako već priznajete da rešavanje jednog nedostatka ne isključuje rešavanje drugog, posvetite bar malo teksta u ovim postovima tim drugim nedostacima. Kod vas je sve “prvo ćirilica pa onda sve ostalo po zakonu (neke tamo druge nebitne stvari)”Замена натписа и уподобљавање са законом баш и нема много везе са живељењем или неживељењем Србије. Ако се ради, нека се уради потпуно.
У супротном — замазивање очију.
Та мера да се уведе одмах након граничних прелаза на улазу у Београд и пропусница за аутохтоне врсте београдског живља.
А до тог тренутка да се поштује закон и да се исправе будалаштине проузроковане самовољом појединаца из БАС-а, укључујући и све остале недостатке, јер решавање једног не искључује решавање другог.
Добро дошли на оно што се зове форум, у оно што се назива отворена дискусија по свим питањима везаним за аутобуску станицу, уважени господине!Gospodine, jako ste naporni. Ako već priznajete da rešavanje jednog nedostatka ne isključuje rešavanje drugog, posvetite bar malo teksta u ovim postovima tim drugim nedostacima. Kod vas je sve “prvo ćirilica pa onda sve ostalo po zakonu (neke tamo druge nebitne stvari)”
To važi u oba smeraДобро дошли на оно што се зове форум, у оно што се назива отворена дискусија по свим питањима везаним за аутобуску станицу, уважени господине!
Апсолутно. Свако износи своје мишљење, запажања, похвале и критике и о њима се отворено разговара. Нико осталим члановима не сугерише о чему ће да пишу све док се придржавају правила форума и пишу у оквиру теме, која је у овом случају аутобуска станица.To važi u oba smera
Честитам нову нефункционалну, привремену аутобуску станицу (али овог пута на погрешном месту) свима који славе.
Сви ови процеси указују на једно - Најбрже растуће социјално раслојавање у свету се тренутно дешава у Србији. Ко још иде аутобусом осим сиротиње, ђака и студената из провинције?
Сиротиња да пева што има и ово. Терај даље!
Ne drami.Честитам нову нефункционалну, привремену аутобуску станицу (али овог пута на погрешном месту) свима који славе.
Сви ови процеси указују на једно - Најбрже растуће социјално раслојавање у свету се тренутно дешава у Србији. Ко још иде аутобусом осим сиротиње, ђака и студената из провинције?
Сиротиња да пева што има и ово. Терај даље!
Jedino gde sam video peronske karte bilo gde van Srbije je Herceg Novi u CG, znači praktično isti mentalitetMeni je neverovatno da se zadržao taj koncept peronske karte, što je najdirektniji lopovluk koji sam video da bilo koja stanica bilo čega praktikuje.
Da li u drugim zemljama isto imaju peronske karte na autobuskim stanicama?