У првој поруци си написао линије које саобраћају на пар минута по реду вожње, а онда спомињеш само линију 40 тако да заиста не знам да ли мислиш уопштено или на везу Прокопа и БАС-а. Само кажем да аутобуска и железничка станица не могу да се ослањају на некакве антибиотик-линије већ треба да имају линије са нормалним интервалом, као што су некад Главна и БАС имали 7, 9, 46, 83, 511 итд., као и 52, 53 и 56 су били на прихватљивој удаљености из смера периферије.
А линија 600 (као и 607) је поуздана зато што има велику резерву за паузу на окретници, понекад и преко 20 минута. Нажалост, немамо луксуз да је тако на свим линијама.
На крају крајева, следећа трола ће вероватно некад да се појави и за 5 или 10 минута, али следећа 600 увек за пола сата. Ево, мени се често деси да ми 23 оде испред носа у Таковској па одмах потом наиђе трола и спустим се две станице до Милоша Поцерца, где могу да хватам и 37, 52, 53 и 58. Да уместо троле иде 600, вероватно бих пре дочекао следећу 23.
Pouzdana linija, bila ona na 2, 5, 10, 20 i 30 minuta, je imperativ. Pod pouzdanim mislim da je u stanju da ispoštuje maksimalno moguće red vožnje i da može da se uđe u vozilo kada naiđe. To je moje mišljenje.
Ono što je imao stari BAS, potrebno je da ima i novi.
Ono što je imao stari BAS, potrebno je da ima i novi.