Mi ove govorimo o opsluženosti Prokopa i njegovoj povezanosti sa novim BAS - om, zar ne? Shodno tome je bio i moj odgovor u formi pitanja. Linija 600 se tretira kao nešto neozbiljno jer saobraća na 30 minuta, a sa druge strane se BG: voz koji saobraća na 1h smatra pouzdanim, ili sam ja nešto pogrešno razumeo?
Sa linijom 600, daleko je veća verovatnoća da će ti doći po predviðenom redu vožnje. Ona je od svog uvođenja pa do danas samo jednom zakazala, i to kada je Izraelac došao u posetu. Ti znaš kada kreće 600 i možeš da je sačekaš u holu stanične zgrade, ako tako hoćeš, a za linije 40, 41 i buduću 93, moraš da doðeš na stanicu i da čekaš pa kad doðe, nevezano za red vožnje. Dakle, potrebno je imati obe varijante linija, s tim što za ove koje idu češće je potrebno uračunati i potencijalno da se može desiti nešto nepredviðeno, prilikom planiranja dolaska, a za 600 to i nije baš potrebno. Sa druge strane, ovo što sam napisao za liniju 600 ne mogu reći i za liniju 38L, koja takođe saobraća na 30 minuta, jer mi se nekoliko puta desilo da se polazak ne realizuje, i to u različito doba dana. Takođe, glupo je i to što da bi sa Mostara došao do Prokopa, ti moraš da gledaš u pasulj koja linija će ti pre doći, jer 38L prima putnike zajedno sa linijama za Banovo brdo, a 36 prima putnike u smeru ka Autokomandi / Kneza Miloša. Ovo pišem na osnovu ličnog iskustva korišćenja svih linija koje saobraćaju oko Prokopa.
Što se tiče same opsluženosti novog BAS - a, nije dobra zamisao da se sav saobraćaj ka severu i istoku grada bazira na liniji 95. POgotovu što je u planu da to traje na neodređeni broj godina zbog ukidanja tramvajskog saobraća kroz Milentija Popovića.