Šta je novo?

Autobuska Stanica BAS

Stajalište Jug je trebalo da se napravi ispred Prokopa, tj da lepo urade prilaz sa strane autoputa i tu predvide i stajalište za buseve. Taman je onda i vozom povezana stanica na NBG i to stajalište. Ali takve stvari kao taj prilaz, bulevar ka Rakovici, podvožnjak na na NBG, T6 itd koje su najbitnije se rade kod nas na kraju.
И да метро пролази кроз Прокоп и изнад станичног трга, па да лако може са аутобуса на метро.
 
Ali ljudi koji konstantno pisu planeri doneli resenje, planeri, smart planeri, pa da li ste vi svesni da tu ne postoje nikakvi planeri ili postoje oni sa kupljenim diplomama. U agenciji za prostorno planiranje na mestu planera rade stjuardese "drugarice" od politicara. To Gangula i njegovi direktori koje je doveo iz Bajine Baste otvore google maps i gledaju kao telici. Pa da imamo planere u bilo kom smislu ne bismo bili u ovakvom persunu, da ne kazem neku rec na k.
 
Poslednja izmena:
Немају планере, само агенције за истраживање јавног мнења и сходно томе реагују.

Притом људи, они су сви на белом! Леше се јако, прва рука, Колумбија...Као нацисти што се завозали на кристал мету и којечему 30их и нису се зауставили све до афтера 45е у бункеру испод рајхканцеларије.

Њима било добро 10 год и за то је платила једна цела генерација Немаца, ови ће пун гас 15 година најмање а многе генерације су нам начете и пре њих...
 
Zašto BAS, ako ništa drugo zar neće da se pretvaraju da postoji zakon i da raspišu konkurs za koncesiju?
Ma da, biće konkurs kao što je bio i za novu autobusku stanicu...o čemu mi pričamo u dogovornoj ekonomiji? Da je uređena država naravno da bi bio konkurs za izbor "operatera staničnih usluga" i koncesija koja bi se obnavljala periodično.
 
Ја ништа не разумем. Помиње се само једно стајалише, и то у правцу Југа. тј да покупи оне који се враћају из Беогада. А они који иду у Београд? И опет одвојилији далеко од Свега. Далеко и Прокоп далеко КЦС

Шта је фалилио на ова два бубрега да се организују стајалишта? Ем петља већ постоји, ем је све близу, па и претрчавња неће бити. За окретање аутобуса, три кружна тока
Pogledajte prilog 211340

Ово као привремено решење, а за трајно, једно крштена АС поред прокопа
Ту не би могло из једноставног разлога што аутобуси не би могли да прођу испод бившег ауто-пута. Ту је висина подвожњака 3,8 метара.
 
Ma da, biće konkurs kao što je bio i za novu autobusku stanicu...o čemu mi pričamo u dogovornoj ekonomiji? Da je uređena država naravno da bi bio konkurs za izbor "operatera staničnih usluga" i koncesija koja bi se obnavljala periodično.
Novu autobusku stanicu gradi i poseduje BAS jer ona predstavlja preseljenje postojeće. Ova najavljena stanica na Autokomandi je potpuno nova stanica, ničim povezana sa BASom.
 
Ma da, biće konkurs kao što je bio i za novu autobusku stanicu...o čemu mi pričamo u dogovornoj ekonomiji? Da je uređena država naravno da bi bio konkurs za izbor "operatera staničnih usluga" i koncesija koja bi se obnavljala periodično.
Ako se ne varam bio je konkurs koji je dobio BAS, to je bilo još u vreme Siniše Malog (nisam siguran 100%, ali se sećam da je nešto bilo)
 
Novu autobusku stanicu gradi i poseduje BAS jer ona predstavlja preseljenje postojeće. Ova najavljena stanica na Autokomandi je potpuno nova stanica, ničim povezana sa BASom.
U početku biće gradsko stajališto, bez kontrole BAS ali kad se postavi minimalna infrastruktura, kontrola ulaska, rampe, prodaja karata i reše imovinsko-pravni odnosi biće pod upravom BAS-a- Na dugom je to štapu ali to će se verovatno desiti u budućnosti.. Dotle će putnici moći da koriste ovo stajalište kao i dosadašnje , na Autokomandi, bez troškova koje imaju na glavnoj autobuskoj.
 
Poslednja izmena:
Ту је висина подвожњака 3,8 метара.
Висина туристичких аутбуса је 3,6м. Можда има вишљих, не знам. Али, то би било ограничење. Уосталом скинути слој асфалта и спустити неких 20см пут не мислим да је нека неизводљива ствар.
 
Висина туристичких аутбуса је 3,6м. Можда има вишљих, не знам. Али, то би било ограничење. Уосталом скинути слој асфалта и спустити неких 20см пут не мислим да је нека неизводљива ствар.

Тамо су стално поплаве кад падне мало већа киша. Морала би се радити већа реконструкција те петље да би било поуздано.
 
IMG-b659b3dc55875df2edfec79bd4789ed4-V.jpg

Iskopa se @zexland predlog za ak
Stim da rampa moze polazi i ranije jer već ima prazan ne iskorišćen podvoznjak
 
Mislim da ovakvo stajalište nema dovoljan kapacitet za gradske, prigradske i međugradske autobuse, možda odvojiti na 2 šira dela sa 2 perona (1 za gradske, 1 za međugradske) koji bi bili povezani pothodnikom
 
Нови долазни перон иза старе БАС са све паркингом за аутомобиле иза њега има димензије отприлике 100 х 50 метара.
Овде на аутокоманди може да стане мање, два пролазна перона дужине око 80 метара и иза мала зона за остављање путника колима, може чак и такси стајалиште.
 
Vrh