Šta je novo?

Autobuska Stanica BAS

Doduše, nekom prilikom je rečeno i 'da će prevoznici moći da biraju odakle će da kreću premaju jugu'... :)

Ali tako bi gubili putnike i stoga će svi polaziti sa NB.
 
Informacija što se tiče stanice Jug i njene lokacije:

Počelo se sa uklanjanjem parkinga koji je bio u izgradnji spreman za asfaltiranje, trenutno se uklanjaju ivičnjaci i slažu na palete.
Tako da je će očigledno to biti lokacija nove autobuske stanice Jug.

Da ne bude zabune govorim o parkingu bližem Autokomandi koji gradi firma AR, kapaciteta 200+ parking mesta, ne onaj novi ograđeni parking tkz. park & ride što gradi WD.
Novi parking su verovatno izgradili kako bi nadomestili broj parking mesta koja će biti uklonjena sa suprotne strane.
 
Za prolaske s juga već postoji odlična stanica Dom Narodnoga Zdravlja Voždovac povezana linijama 17 i 70 sa ostatkom prestonice, ništa tu ne treba dirati...eventualno je preimenovati u BAS Jug Istočna iz didaktičkih razloga...
 
Па оно, није баш бајно стајалиште, али је боље од претходног код Франша. Нема надстрешница, због гужве се често гази травњак уз ограду полицијске станице и многи одатле крену пешице "низводно" ка Франшу због трамваја и осталог превоза, пошто није свима циљ да иду ка Мостару са 17 и 70. Боље да направе увучене нише баш код Франша, има доста пољане тамо и како-тако су боље преседачке везе, има више линија (18, 46, 55 и беше 38?), и ближе је за преседање горе на трамвај.
 
Najgore je kada se dolazi nedeljom uveče na tu lokaciju, pa se moliš da će bus od Ikee do Konjarnika da prestigne neku 70cu, ako ne, onda si osuđen da gataš 17, da kreneš prečicom noću nikako nije bezbedno, tu si gde si.

Ja se i dan danas čudim što su SUP / Opštinu i Dom Zdravlja stavili na tu stranu autoputa, jer je jako teško doći javnim prevozom do tih ustanova sa samog Voždovca, a ni kolima nije ništa bolje zbog nedostatka parkinga. Težak promašaj, a bivši autoput je dodatno otežao pristup, odnosno odvojio objekte od građana.
 
Да баш промашај у организацији општине Вождовац. Моје неко мишљењ је да су требали те три установе да сместе негде између Војводе Степе и булевара Ослобођења, типа на месту ФОНа и ФПНа, а да су ФОН, ФПН, вишу електротехничку, саобраћајни, и дом 4. април требали да сместе на место ДЗ, СУП, суда и ватрогасне на Вождовцу.
 
Изградњом солитера код цркве је и планиран некакав "центар", односно исправљање грешке из педесетих изградњом општине, ДЗ и суда на Душановцу, али није реализовано.

1000026876.jpg
 
Чим се прочита само наслов и поднаслов, види се колико су ти ткз. новинари ове тв упућени.
Крајем септембра ће бити отварање главне аутобуске станице на Новом Београду, а "Југ" ће тада почети да се г/ради и радови би требало да трају 3 до 4 месеца.
 
Očajno nam je novinarstvo. Čim pročitam „trebalo bi“ ili „moglo bi“ sve mi je jasno.
Овим поводом јуче се огласио и в.д. градског секретара за саобраћај Бојан Бован, који је рекао да је пре пар месеци најављено отварање аутобуске станице на Аутокоманди. Он је рекао да би она требала да буде отворена до краја септембра, а тада би и нова станица на Новом Београду требала да почне са радом.
Citat iz članka koje su obijavile Novosti: ОД ЈЕСЕНИ СЕ ОТВАРА И СТАНИЦА "ЈУГ"
 
Ipak stajanje kod policije na auto-putu

Pokusao je da objasni oko "stajalista jug", ali je i dalje nije jasno skroz.
Ono sto je jasno:
- Ko dolazi sa juga ka severu autoputem - nece biti primoran da ide na obilaznicu vec ce ici kao i do sada kroz grad
- Stajaliste jug ce u pocetku biti prolazno stajaliste - stanica, a kasnije mozda i polazno

E sada, obzirom da se stajaliste jug/stanica/parking nazali sa desne strane autoputa ako se ide sa severa ka jugu onda je taj smer jasan: putnici udju na glavnu stanicu na nbg, i onda bus izadje na autoput i stane na stajaliste jug da pokupi ostatak putnika i nastavi dalje autoputem ka Nisu. Ili ako bus krece sa stajalista jug i ide ka jugu, samo napuni putnike i to je to.

Medjutiim ono sto je ostalo nejasno je da li ce ovo stajaliste biti prolazno (a kasnije i polazno) i ako se ide od juga ka severu. Konkretno: sta se desava kada se dolazi iz pravca Nisa i tu su 2 pitanja:
1. kako se, ako se ide sa juga ka severu autoputem dolazi na stajalite jug iz pravca NIsa?
2. kako se od stajalista jug odlazi na glavnu stanicu na nbg?

Pomenuo je da ce ostati stanica kod supa/dz vozdovac na autoputu za medjumesne buseve, to mozda znaci da busevi koji idu od juga ka severu uopste nece da koriste stajaliste jug?

Ipak pominjao je i neko okretanje na autokomandi "na juzni bulevar pa ispod nadvoznjaka" - tu mislim da je govorio o pitanju br 1, kako sa autoputa dodji na "jug" i ako sam ga dobro razumeo ideja je da to bude kao na slici

Medjutim i dalje mi ostaje misterija kako sa stajalista jug stizes na glavnu stanicu na nbg (tj pitanje 2)?
jug.png
 
Pokusao je da objasni oko "stajalista jug", ali je i dalje nije jasno skroz.
Ono sto je jasno:
- Ko dolazi sa juga ka severu autoputem - nece biti primoran da ide na obilaznicu vec ce ici kao i do sada kroz grad
- Stajaliste jug ce u pocetku biti prolazno stajaliste - stanica, a kasnije mozda i polazno

E sada, obzirom da se stajaliste jug/stanica/parking nazali sa desne strane autoputa ako se ide sa severa ka jugu onda je taj smer jasan: putnici udju na glavnu stanicu na nbg, i onda bus izadje na autoput i stane na stajaliste jug da pokupi ostatak putnika i nastavi dalje autoputem ka Nisu. Ili ako bus krece sa stajalista jug i ide ka jugu, samo napuni putnike i to je to.

Medjutiim ono sto je ostalo nejasno je da li ce ovo stajaliste biti prolazno (a kasnije i polazno) i ako se ide od juga ka severu. Konkretno: sta se desava kada se dolazi iz pravca Nisa i tu su 2 pitanja:
1. kako se, ako se ide sa juga ka severu autoputem dolazi na stajalite jug iz pravca NIsa?
2. kako se od stajalista jug odlazi na glavnu stanicu na nbg?

Pomenuo je da ce ostati stanica kod supa/dz vozdovac na autoputu za medjumesne buseve, to mozda znaci da busevi koji idu od juga ka severu uopste nece da koriste stajaliste jug?

Ipak pominjao je i neko okretanje na autokomandi "na juzni bulevar pa ispod nadvoznjaka" - tu mislim da je govorio o pitanju br 1, kako sa autoputa dodji na "jug" i ako sam ga dobro razumeo ideja je da to bude kao na slici

Medjutim i dalje mi ostaje misterija kako sa stajalista jug stizes na glavnu stanicu na nbg (tj pitanje 2)?
Pogledajte prilog 211325
Pa ko god ide ovom relacijom , na mapi, zna kakvo je usko grlo ulivanje moto-puta tj Ustaničke u Franše D'Eperea, pogotovo u jutarnjem špicu! Realnije je da autobusi i dalje staju kod policije, putnici brzo izađu, nema ni sad nekog zadržavanja, a autobus produži do glavne stanice na NBG.
 
Требали су само да продуже стајалиште испод надвожњака, изграде широке надстрешнице, направе две мање затворене чекаонице са обе стране аутопута, функционалне дисплеј са информацијама и било би добро.
 
Стајалиште из правца југа би ваљало да буде испод надвожњака, после градског стајалишта, само је проблем што је ту баш тесно од стубова.
 
А могли би и за један и за други смер испод пруге.
 
Ја ништа не разумем. Помиње се само једно стајалише, и то у правцу Југа. тј да покупи оне који се враћају из Беогада. А они који иду у Београд? И опет одвојилији далеко од Свега. Далеко и Прокоп далеко КЦС

Шта је фалилио на ова два бубрега да се организују стајалишта? Ем петља већ постоји, ем је све близу, па и претрчавња неће бити. За окретање аутобуса, три кружна тока
1726043259001.png


Ово као привремено решење, а за трајно, једно крштена АС поред прокопа
 
Ono sto ja ne razumem, pricali su tj Sapic zadnji put da prevoznici mogu da odluce koje ce stajaiste koristiti.
Sto znaci da neko ko dolazi sa juga kako oni kazu (sve ispod Bga tako zovu) znaci mogu da imaju situaciju da autobus ide na stanicu Jug a zatim nazad u taj grad. Sto bi znacilo da neko ciji je boravak na teritoriji Zemuna, Novog Beograda itd nece krociti na glavnu BAS koja je na NBG.
 
Poslednja izmena:
Ono sto ja ne razumem, pricali su tj Sapic zadnji put da prevoznici mogu da odluce koje ce stajaiste koristiti.
Sto znaci da neko ko dolazi sa juga kako oni kazu (sve ispod Bga tako zovu) znaci mogu da imaju situaciju da autobus ide na stanicu Jug a zatim nazad u taj grad. Sto bi znacilo da neko ciji je boravak na teritoriji Zemuna, Novog Beograda itd nece krociti na glavnu BAS koja je na NBG.
Za to odlucivanje koje ce stajaiste koristiti je rekao da ce mozda biti tako u zavisnosti od potreba prevoznika, pa kao ako ima zahteva za takvom vrstom organizovanja - vidiece oko toga da se prilagodi da moze i to.
Svakako i ova inicijalna "prolazna" varijanta za "jug", ce, ako sam dobro razumeo, biti tek za par meseci, a nova glavna na nbg bi trebalo da se aktivira do kraja septembra - nevezano za "jug". Ovo znaci da ce u prvom periodu busevi koji dolaze sa juga - ostavljati putnike na autoputu kod doma zdravlja/sup-a vozdovac i onda nastavljati pravo na stanicu na nbg, a nazad kretati sa nbg i nece svracati na "jug" - dok se ne "aktivira"
 
Stajalište Jug je trebalo da se napravi ispred Prokopa, tj da lepo urade prilaz sa strane autoputa i tu predvide i stajalište za buseve. Taman je onda i vozom povezana stanica na NBG i to stajalište. Ali takve stvari kao taj prilaz, bulevar ka Rakovici, podvožnjak na na NBG, T6 itd koje su najbitnije se rade kod nas na kraju.
 
Vrh