mp3mp3
Higher intermediate
- Učlanjen(a)
- 13.06.2022.
- Poruke
- 608
- Pohvaljen
- 1.233
180+210 je cena, 80 din daju u humanitarne svrhe i ispada 310din.
180+210 je cena, 80 din daju u humanitarne svrhe i ispada 310din.
Izvinjavam se, ta karta od neki dan je pogrešna i strornirana a ispravna brzo izdata, ja sam okačio storniranu greškom. Ako iskopam tu novu kačim. Uglavnom nove su im karte, po izgledu.
Вероватно рачунају на глобално загревање и одлагање зиме..."Aleksandar Šapić je dodao da će stanična zgrada biti gotova tokom zime"
...
Искрено мени је тешко да га разумем. Више бих волео да имам неки план, документ, цртеж.
Pa to kao nije moglo, ali mogli su zato da sagrade stanicu na nekom normalnom mestu... Ljudi iz unutrašnjosti koji dolaze autobusom u velikom broju slučajeva dolaze zbog lečenja, a to je sve tamo sa druge strane reke.
Zapravo, tu gde su stavili autobusku stanicu nema ništa - stambena naselja i kancelarije. Ni prevoz odatle nije baš sjajan, ne znam da li je planirana i taksi stanica...
Може наравно, ево овако како је @Тајмс12 нацртао https://forum.beobuild.rs/threads/a...voplanirana-na-nbg.1721/page-212#post-1300970Super, hvala.
Ali zasto onda navodis da se autobus iz pravca Nisa moze okrenuti tek na mostarskoj petlji?
Moze i na petlji Autokomanda.
@solecar Razumem da sada krpe problem dodavanjem nekakvih stajališta za međugradski prevoz po gradu. Samo je pitanje da li je to onda međugradski ili gradski prevoz. Sada fale još i ti autobusi da razvoze putnike oko "glavne" stanice po nekakvim stajalištima. Centralna autobuska stanica postoji sa razlogom, da npr. svi međugradski autobusi dođu na jedno mesto i ne prave haos po gradu i staju na dodatnim mestima.
Manju gužvu bi pravio autobus sa juga da postoji na Prokopu stanica i da mu je ona glavna nego da staje na Autokomandi pa onda preko Gazele ili Sajma do bloka 42. Slično može i za sever na stranu ka Banatu da se napravi kod Pančevačkog mosta...
А зашто би ти аутобуси ишли поново према Новом Београду или Новом Саду ?Ne samo kuda će da bus da uđe na stajalište Jug kada ide u smeru iz Niša, nego kuda će taj isti bus i da izađe da bi nastavio ka Novom Beogradu ili Novom Sadu?
Treba ponovo da se vrati u traku sa smerom ka NBg...
Stajalište na autoputu treba da bude sa iste strane trake, što znači da trebaju dva stajališta sa svake strane po jedno, kao što je i sada...
Да ли ико нормалан може предлагати раздвајање аутобуских међуградских терминуса у ситуацији Београда и притом уништити све преседачке везе, које су круцијалне. Па, у једном Лондону од 9 милиона становника, са безброј линија градске и приградске железнице, и уз уске улице, па свеједно већина дуголинијских аутобуса терминира на једном месту и то дубоко у граду. Има примера градова и где није тако, али то апсолутно није нешто на шта треба да се угледамо у нашој ситуацији.
А да не причамо тек о пролазним директним линијама које су један од најзначајнијих фактора атрактивности аутобуског превоза.
Данас могу доћи директно из Новог Сада у нпр. Краљево, Ниш, Зајечар. А уз једно преседање које је кратко и ефикасно односно само шетња од перона до перона могу да спојим нпр Кикинду, Шабац, Смедерево, Скопље, Осијек, Чачак, итд. То је нешто што деценијама даје вредност овом виду превоза у ширем смислу и Србије и региона.
Раздвајање на север и југ са прекидом између нема шансе да прође било какву озбиљну саобраћајну или комерцијалну анализу. Било би то пуцање себи у ногу.
Nije tačno, više puta je rečeno da je ovo prolazno stajalište.А зашто би ти аутобуси ишли поново према Новом Београду или Новом Саду ?
Па ово ће бити аутобуска станица "Југ", значи сви аутобуси који буду долазили и одлазили ће ићи и долазити само према југу и истоку Србије. Нова аутобуска станица у блоку 42 ће бити за аутобусе који иду према северу и западу Србије. Наравно док се не изгради "Југ" сви аутобуси, за све правце, ће полазити и долазити са ове станице.