Šta je novo?

Autobuska Stanica BAS

Јбг, кренула је "Ла Ниња", кажу у Словенији снег већ кроз 7 дана; можда зима и порани.
 
Искрено мени је тешко да га разумем. Више бих волео да имам неки план, документ, цртеж.​
Moram da razumem kako da razumem. ;)
Pa to kao nije moglo, ali mogli su zato da sagrade stanicu na nekom normalnom mestu... Ljudi iz unutrašnjosti koji dolaze autobusom u velikom broju slučajeva dolaze zbog lečenja, a to je sve tamo sa druge strane reke.​
Moglo je da se uradi da kod Prokopa bude jedan deo, kao što smo predlagali.
Sada ćemo po novome imati i KCS i KBC Bežanijska kosa sa nekoliko novih / premeštenih klinika. Jedno na granici NBG - Zemun, a drugo u starom delu grada. Zato sam i predlagao liniju koja bi to sve povezala, a vodeći se izjavom da imaju u planu da naprave liniju koja bi povezivala Novi BAS i KCS.
Zapravo, tu gde su stavili autobusku stanicu nema ništa - stambena naselja i kancelarije. Ni prevoz odatle nije baš sjajan, ne znam da li je planirana i taksi stanica...​
Mislim da je taxi stanica planirana, ali da je to nešto više simbolično nego nešto ozbiljno. Za gradski prevoz su rekli da će biti dosta toga kada izgrade okretnicu u bloku 42 (ulaz iz Bul. Milutina Milankovića). Dali smo ovde, , kao što i sam znaš, predloge za pojačanje i poboljšanje prevoza što ne iziskuje da se izgradi pomenuta okretnica.​
 
@solecar Razumem da sada krpe problem dodavanjem nekakvih stajališta za međugradski prevoz po gradu. Samo je pitanje da li je to onda međugradski ili gradski prevoz. Sada fale još i ti autobusi da razvoze putnike oko "glavne" stanice po nekakvim stajalištima. Centralna autobuska stanica postoji sa razlogom, da npr. svi međugradski autobusi dođu na jedno mesto i ne prave haos po gradu i staju na dodatnim mestima.
 
Увек су постојала успутна стајалишта за међумесне аутобусе и постоје у многим местима такође.
 
Ne samo kuda će da bus da uđe na stajalište Jug kada ide u smeru iz Niša, nego kuda će taj isti bus i da izađe da bi nastavio ka Novom Beogradu ili Novom Sadu?

Treba ponovo da se vrati u traku sa smerom ka NBg...

Stajalište na autoputu treba da bude sa iste strane trake, što znači da trebaju dva stajališta sa svake strane po jedno, kao što je i sada...
 
Ja ne mogu da verujem o čemu mi ovde diskutujemo, da treba da se dokazuju notorne činjenice o elementarnoj orijentaciji u prostoru...
 
@solecar Razumem da sada krpe problem dodavanjem nekakvih stajališta za međugradski prevoz po gradu. Samo je pitanje da li je to onda međugradski ili gradski prevoz. Sada fale još i ti autobusi da razvoze putnike oko "glavne" stanice po nekakvim stajalištima. Centralna autobuska stanica postoji sa razlogom, da npr. svi međugradski autobusi dođu na jedno mesto i ne prave haos po gradu i staju na dodatnim mestima.​
Manju gužvu bi pravio autobus sa juga da postoji na Prokopu stanica i da mu je ona glavna nego da staje na Autokomandi pa onda preko Gazele ili Sajma do bloka 42. Slično može i za sever na stranu ka Banatu da se napravi kod Pančevačkog mosta...​
 
Апсолутначо и логично.
Али ови планери која да имају задатак дане праве логично и корисно већ обрнуто.
 
Manju gužvu bi pravio autobus sa juga da postoji na Prokopu stanica i da mu je ona glavna nego da staje na Autokomandi pa onda preko Gazele ili Sajma do bloka 42. Slično može i za sever na stranu ka Banatu da se napravi kod Pančevačkog mosta...​

Gotovo je sada, najveću gužvu će praviti autobusi koji će preko cele Gazele ili Obilaznice da idu NBG bulevarima. Totalna besmislica, a imamo "autoput" koji prolazi kroz grad i na koji je trebalo negde nakačiti stanicu npr. Prokop i sl.
 
Ovako kako su smislili (recimo da je neka misao bila uključena ovde), autobusi će baš više da se voze gradom nego pre, jer idu okolo naokolo.
 
Ne samo kuda će da bus da uđe na stajalište Jug kada ide u smeru iz Niša, nego kuda će taj isti bus i da izađe da bi nastavio ka Novom Beogradu ili Novom Sadu?

Treba ponovo da se vrati u traku sa smerom ka NBg...

Stajalište na autoputu treba da bude sa iste strane trake, što znači da trebaju dva stajališta sa svake strane po jedno, kao što je i sada...
А зашто би ти аутобуси ишли поново према Новом Београду или Новом Саду ?
Па ово ће бити аутобуска станица "Југ", значи сви аутобуси који буду долазили и одлазили ће ићи и долазити само према југу и истоку Србије. Нова аутобуска станица у блоку 42 ће бити за аутобусе који иду према северу и западу Србије. Наравно док се не изгради "Југ" сви аутобуси, за све правце, ће полазити и долазити са ове станице.
 
Да ли ико нормалан може предлагати раздвајање аутобуских међуградских терминуса у ситуацији Београда и притом уништити све преседачке везе, које су круцијалне. Па, у једном Лондону од 9 милиона становника, са безброј линија градске и приградске железнице, и уз уске улице, па свеједно већина дуголинијских аутобуса терминира на једном месту и то дубоко у граду. Има примера градова и где није тако, али то апсолутно није нешто на шта треба да се угледамо у нашој ситуацији.

А да не причамо тек о пролазним директним линијама које су један од најзначајнијих фактора атрактивности аутобуског превоза.
Данас могу доћи директно из Новог Сада у нпр. Краљево, Ниш, Зајечар. А уз једно преседање које је кратко и ефикасно односно само шетња од перона до перона могу да спојим нпр Кикинду, Шабац, Смедерево, Скопље, Осијек, Чачак, итд. То је нешто што деценијама даје вредност овом виду превоза у ширем смислу и Србије и региона.

Раздвајање на север и југ са прекидом између нема шансе да прође било какву озбиљну саобраћајну или комерцијалну анализу. Било би то пуцање себи у ногу.
 
Да ли ико нормалан може предлагати раздвајање аутобуских међуградских терминуса у ситуацији Београда и притом уништити све преседачке везе, које су круцијалне. Па, у једном Лондону од 9 милиона становника, са безброј линија градске и приградске железнице, и уз уске улице, па свеједно већина дуголинијских аутобуса терминира на једном месту и то дубоко у граду. Има примера градова и где није тако, али то апсолутно није нешто на шта треба да се угледамо у нашој ситуацији.

А да не причамо тек о пролазним директним линијама које су један од најзначајнијих фактора атрактивности аутобуског превоза.
Данас могу доћи директно из Новог Сада у нпр. Краљево, Ниш, Зајечар. А уз једно преседање које је кратко и ефикасно односно само шетња од перона до перона могу да спојим нпр Кикинду, Шабац, Смедерево, Скопље, Осијек, Чачак, итд. То је нешто што деценијама даје вредност овом виду превоза у ширем смислу и Србије и региона.

Раздвајање на север и југ са прекидом између нема шансе да прође било какву озбиљну саобраћајну или комерцијалну анализу. Било би то пуцање себи у ногу.
1725795818703.png
 
Ove servisne saobraćajnice nikad završiti…

Drveće bar izgleda lepo. Nadam se da će se primiti.
 
А зашто би ти аутобуси ишли поново према Новом Београду или Новом Саду ?
Па ово ће бити аутобуска станица "Југ", значи сви аутобуси који буду долазили и одлазили ће ићи и долазити само према југу и истоку Србије. Нова аутобуска станица у блоку 42 ће бити за аутобусе који иду према северу и западу Србије. Наравно док се не изгради "Југ" сви аутобуси, за све правце, ће полазити и долазити са ове станице.
Nije tačno, više puta je rečeno da je ovo prolazno stajalište.
 
Vrh