Oni bukvalno nemaju nikakav plan. Odlučuju danas za sutra a sutra će razmisliti šta će prekosutra.Uoči otvaranja, na autobuskom stajalištu "Jug" nema ničega: Čak i kad se otvori, slede problemi
Krajem ovog meseca, očekuje se otvaranje autobuskog stajališta "Jug", uz zonu između Autokomande i Dušanovca, uz moto-put u smeru ka Nišun1info.rs
Чим се прочита само наслов и поднаслов, види се колико су ти ткз. новинари ове тв упућени.Uoči otvaranja, na autobuskom stajalištu "Jug" nema ničega: Čak i kad se otvori, slede problemi
Krajem ovog meseca, očekuje se otvaranje autobuskog stajališta "Jug", uz zonu između Autokomande i Dušanovca, uz moto-put u smeru ka Nišun1info.rs
Citat iz članka koje su obijavile Novosti: ОД ЈЕСЕНИ СЕ ОТВАРА И СТАНИЦА "ЈУГ"Овим поводом јуче се огласио и в.д. градског секретара за саобраћај Бојан Бован, који је рекао да је пре пар месеци најављено отварање аутобуске станице на Аутокоманди. Он је рекао да би она требала да буде отворена до краја септембра, а тада би и нова станица на Новом Београду требала да почне са радом.
Pokusao je da objasni oko "stajalista jug", ali je i dalje nije jasno skroz.Ipak stajanje kod policije na auto-putu
Pa ko god ide ovom relacijom , na mapi, zna kakvo je usko grlo ulivanje moto-puta tj Ustaničke u Franše D'Eperea, pogotovo u jutarnjem špicu! Realnije je da autobusi i dalje staju kod policije, putnici brzo izađu, nema ni sad nekog zadržavanja, a autobus produži do glavne stanice na NBG.Pokusao je da objasni oko "stajalista jug", ali je i dalje nije jasno skroz.
Ono sto je jasno:
- Ko dolazi sa juga ka severu autoputem - nece biti primoran da ide na obilaznicu vec ce ici kao i do sada kroz grad
- Stajaliste jug ce u pocetku biti prolazno stajaliste - stanica, a kasnije mozda i polazno
E sada, obzirom da se stajaliste jug/stanica/parking nazali sa desne strane autoputa ako se ide sa severa ka jugu onda je taj smer jasan: putnici udju na glavnu stanicu na nbg, i onda bus izadje na autoput i stane na stajaliste jug da pokupi ostatak putnika i nastavi dalje autoputem ka Nisu. Ili ako bus krece sa stajalista jug i ide ka jugu, samo napuni putnike i to je to.
Medjutiim ono sto je ostalo nejasno je da li ce ovo stajaliste biti prolazno (a kasnije i polazno) i ako se ide od juga ka severu. Konkretno: sta se desava kada se dolazi iz pravca Nisa i tu su 2 pitanja:
1. kako se, ako se ide sa juga ka severu autoputem dolazi na stajalite jug iz pravca NIsa?
2. kako se od stajalista jug odlazi na glavnu stanicu na nbg?
Pomenuo je da ce ostati stanica kod supa/dz vozdovac na autoputu za medjumesne buseve, to mozda znaci da busevi koji idu od juga ka severu uopste nece da koriste stajaliste jug?
Ipak pominjao je i neko okretanje na autokomandi "na juzni bulevar pa ispod nadvoznjaka" - tu mislim da je govorio o pitanju br 1, kako sa autoputa dodji na "jug" i ako sam ga dobro razumeo ideja je da to bude kao na slici
Medjutim i dalje mi ostaje misterija kako sa stajalista jug stizes na glavnu stanicu na nbg (tj pitanje 2)?
Pogledajte prilog 211325
Испод пруге за тај смер...Стајалиште из правца југа би ваљало да буде испод надвожњака, после градског стајалишта, само је проблем што је ту баш тесно од стубова.
Za to odlucivanje koje ce stajaiste koristiti je rekao da ce mozda biti tako u zavisnosti od potreba prevoznika, pa kao ako ima zahteva za takvom vrstom organizovanja - vidiece oko toga da se prilagodi da moze i to.Ono sto ja ne razumem, pricali su tj Sapic zadnji put da prevoznici mogu da odluce koje ce stajaiste koristiti.
Sto znaci da neko ko dolazi sa juga kako oni kazu (sve ispod Bga tako zovu) znaci mogu da imaju situaciju da autobus ide na stanicu Jug a zatim nazad u taj grad. Sto bi znacilo da neko ciji je boravak na teritoriji Zemuna, Novog Beograda itd nece krociti na glavnu BAS koja je na NBG.