Šta je novo?

Autobuska Stanica BAS

Нисам стигао јуче да закачим. Планирана је измена, тј. мало померање у десно када се гледа споља, излазне капије одлазних перона станице старе БАС.
Измена мора да се деси због уназад помереног улаза/улива у Карађорђеву.
Од јуче.
HZrQDQy.jpg

OZLWnBg.jpg

eHWP2yZ.jpg

Од 15.04.2020.
vNXX1wo.jpg


Иначе, данас сам видео аутобус "Ниш експреса" како излази са перона са неколико путника на својим седиштима...
 
+++

Молим те стави само временску инстанцу како би могли да се оријентишемо. :)
 
West kula + tc će biti brže gotovi od je*ene karton autobuske stanice...
 
Ne žuri se ovima iz BAS-a sa premeštanjem, pare za projekat su obezbeđene pa nema takvih problema, zato verovatno nisu ni tražili neko veće angažovanje izvođača i kraće rokove, ali generalno ok napreduje ovo i završiće do sledeće godine. Nije baš ni mali objekat, stanična zgrada će imati 15 hiljada m², dok sad sam merio na Google Earth-u ceo prostor stanice ima oko 54 hiljade m², to je površina kao Prokop otprilike.
 
Meni jedino još nije jasno iz svih rendera kako će to biti povezano sa ŽS NBG, i da li će i ona imati zasebnu staničnu zgradu (pored onih perona gore i kioska za karte).
 
Nije nikome jasno zato što namerno ne pokazuju ništa verovatno i neće biti veze nego ideš sa autobuske stanice na ulicu pa se penješ.
 
Отприлике ће бити повезане тротоаром дуж Антифашистичке борбе.
 
Kako će biti lep utisak kad izađeš sa fensi BAS stanice, dođeš do kioska, kupiš kartu, popneš se uz upišano stepenište i stigneš do fensi perona za brzi voz.
 
Tek sada shvatam da je za autobuse u BAS glavni ulaz sa zapadne strane iz te uličice ka Belvilu.
 
Није баш Марка Христића уличица :D Али то је ок решење.
 
Никако да им падне на памет трамвај у Марка Христића од моста до Јурија Гагарина :(
 
Биће баш дебела подлога пре асфалта што је за похвалу.
 
Mislim da bi BAS sada već morao da barem onu prodaju koju inače obavljaju na šalterima prebaci i u online oblik, ne verujem da bi bio nešto veći posao pošto već sve to imaju u svom internom sistemu. Ako su raspale železnice uspele da obezbede aplikaciju i prodaju online (barem za jednu liniju), autobuski prevoz koji je najmasovniji nebi imao izgovor, naročito za sav lopovluk koji decenijama sprovode naplaćujući nevidljive usluge. Pretpostavljam da i u ovom projektu predvidjaju plaćanje ulaska na peron?
 
Naravno da predviđaju, računaj samo 8-9 miliona putnika puta peronska 190 din i oni imaju oko 13 miliona evra samo od peronskih svake godine, znači od peronskih za jednu godinu oni pokrivaju izgradnju nove stanice. Pre svega država treba da ograniči cenu peronske, ne znam da li uopšte postoji neka regulativa na tom polju, sve preko 60 dinara je bezobrazluk. Oni dovoljno zarađuju od izdavanja za sve lokale, mnogih reklama na stanici, najbitije od od prevoznika za korišćenje stanice, tako da bukvalno naplaćuju duplo uslugu putnicima.

Najveći aspurd je što ti naplaćuju peronsku kartu debelo dok moraš dodatno da platiš ako hoćeš u wc, čak nemaš ni wc na peronu, nego ako izađeš na peron i hoćeš u wc, moraš da izađeš, platiš wc, i posle ponovo platiš peronsku. Naplaćuju isto tako čuvanje kofera, nosače kofera, to bi sve trebalo da bude uključeno u cenu peronske.
 
Bezobrazluk je njihov zaštitni znak, a peronska je sama po sebi bezobrazluk.
 
BAS je, inače, dugo radio sa gubicima.
U poslu nema para koje se ne mogu potrošiti lošim upravljanjem. Ipak govorimo o firmi koja godinama prodaje karte primajući samo Dina karticu.
Njihov lopovski princip poslovanja tera ljude da se ukrcavaju van stanice.
 
Mislim da je dobro da postoji peronska karta, jer bi inače tretirali putnike kao smetnju i cilj bi im bio da imaju što manje putnika. S obzirom da je BAS monopol, cena bi morala da bude pod kontrolom i značajno niža.
 
Bas nije trebalo privatizovati kako je radjeno vec da njim gazduje grad ...mislim da imaju i viska zaposlenih
Mene jos vise nerviraju gradivi u srb koji imaju razvaljene stanice kao Ruma ili imaju dvije stanice kao Bor npr...
Sto se peromske karte tice za cije babe brasno cijena zavisi od udaljenosti destinacuje kad je putniku usluga ista plus ne obuhvata ni ulaz u wc ...
Plus uvaljivanje osiguranja ...lopovska sps firma koju treba razbucati...
 
Pa kako ne bi imao višak zaposlenih neko ko 2020. prodaje sve sve karte na šalterima...
Život u prošlom veku uvek košta.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=738905#p738905:q17jbmvz je napisao(la):
Пантограф » Pet Maj 15, 2020 11:08 pm[/url]":q17jbmvz]godinama prodaje karte primajući samo Dina karticu.

Ja sam mislio da me šalterski službenik sprda kad mi je rekao da primaju samo Dinu... :lool:
 
Vrh