Šta je novo?

Autobuska Stanica BAS

A ja kupim online kartu za švedske vozove i u vozu umesto karte samo dam karticu kojom sam platio.

Činjenica je da će kad tad morati da uvedu online plaćanje, a to što dosta ljudi nema ili neće da koristi platnu karticu za online plaćanje, je sporedna stvar.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=492413#p492413:3fbkhlp3 je napisao(la):
Bulbulderac17 » Уто Нов 14, 2017 10:57 pm[/url]":3fbkhlp3]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=492272#p492272:3fbkhlp3 je napisao(la):
varos kapija » Uto Nov 14, 2017 3:33 pm[/url]":3fbkhlp3]
Gradnja autobuske stanice u Beogradu neće početi pre maja 2018. - Odustaje se od aneksa, odmah radovi na glavnoj zgradi
https://www.ekapija.com/news/1939342/gr ... dustaje-se

20 postova a ovakva info se preskoci.

Meni ovo deluje kao dobra vest. Da se ne lažemo, postojala je dobra šansa da taj aneks ostane sledećih 25 godina kao "privremeno" rešenje, tako da je ovo ok iako će se verovatno čekati jedno godinu dana više da stanica krene sa radom.
 
Slazem se i meni je ovo pozitivna vest posto znamo kako kod nas zavrsavaju privremena resenja.
 
Ne bi me čudilo i da samo adfaltiraju onaj deo ponovo, da naprave jedno 20 trafika za karte i da to puste kako bi srušili sadašnji BAS.
A na ekarte ćemo preći kada ova država malo smogne snage da bude normalnija i modernija država, kada svi budu imali smartphone ili makar računar i kad koješta drugo bude na mestu. Inače bi bilo kao da npr kažeš samo el vozila od sutra mogu da se kupuju, a registracija za benzince i dizelaše je sada 10 puta skuplja. I? ko bi se vozio i gde bi se punila ta vozila? polako, to mora da ide postepeno a u državi ima sijaset drugih problema koji su lakši i poželjniji za promenu.
 
Шта мислите да се мало позабавимо и повезаношћу нове БАС у блоку 42 са линијама ЈГП? Шта мислите да ли су постојеће линије, пре свега БГ воз, трамваји 7, 9, 11 и 13, аутобуси 95, 85, 89, 94, 67 и 60, као и Еко1 довољни да нова аутобуска станица буде приступачна већини грађана? Да упоредимо са садашњом локацијом за коју ћемо занемарити да је ближа центру града, ту имамо код саме станице 78, 83, 7, 9, 11, 13 и 2 у близини, као и окретницу 46, 51, 91, 92, 511, 551, 552, 553 и 601 на ГЖС и линије 3, 12 и 36 које пролазе испред ГЖС. У неким плановима су измештања дела линија са окретнице ГЖС код нове БАС. Ово је веома битно питање. Каква су ваша мишљења? Да ли је већи добитак директна веза на БГ воз у односу на окретницу приградских линија?
 
Pitanje je izuzetno bitno i biće mnogo ludo ako ne naprave neku promenu u saobraćaju. 95 je jako često pretrpan i preopterećen, tramvaji su prvo dosta nepouzdani drugo imaju razne gafove ali 13 npr na nbg uvek ima mesta,e sad 13 i ovako imamo pa tu nema razlike. Mogao bi neko, ili ja, da uradi mapu sa plan plusa svih linija oko planirane nove stanice.
mene više zanima kako će podneti okolna infrastruktura dodatne autobuse, nema tu malo autobusa i biće dosta interesantno videti kako će toliko autobusa da se ukrca ili iskrca iz te stanice na toj lokaciji. Nije bio lep prizor ni pre proširenja sarajevske.
I i dalje tvrdim da bi BAS najbolje čučao na mestu BIP-a, okolnu svejedno treba srediti i gsp svakako treba prilagoditi toj lokaciji zbog GŽS, plus što na ploči prokopa ima dovoljno mesta za sve i svašta, i okolina je dosta pristupačna, još ako se ubac onaj planirani nadvožnjak - puna kapa, saobraćajno čvorište za međugradski saobraćaj i pri tome je stanica odmah pored autoputa, budući UMP nije daleko, mislim da ne može bolje sa postojećom situacijom.
 
Izmjestanje autobuske kao i zeljeznicke stanice sa Savskog Trga je tezak promasaj. Te dvije stanice i ako su izmjestane, trebale su biti izmjestene zajedno. Na istu lokaciju. Razdvajanje je dodatni problem. U Londonu npr, najveca zeljeznicka stanica Victoria, nalazi se odmah pored najvece autobuske stanice koja ima 22 perona i 14 miliona putnika godisnje. Zeljeznicka stanica preveze 80 miliona putnika godisnje.
 
Eto mozemo se pohvaliti da je nasa stanica BAS makar po broju perona bila superiorna u odnosu sta ima london :D
Ah da...
"Pr i put u istoriji..." ;)

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=492497#p492497:21ysx9ve je napisao(la):
laki72 » 15 Nov 2017 10:40 am[/url]":21ysx9ve]Eto mozemo se pohvaliti da je nasa stanica BAS makar po broju perona bila superiorna u odnosu sta ima london :D
Ah da...
"Pr i put u istoriji..." ;)

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
I ona je privremena vec 40 godina
 
Ne bi bilo ni približno toliko putnika da nismo katastrofalno uništili železnicu. Ja bih prvi radije išao vozom nego autobusom ali meni voz putuje 3 sata a autobus sat vremena
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=492497#p492497:1suds34n je napisao(la):
laki72 » Wed Nov 15, 2017 9:40 am[/url]":1suds34n]Eto mozemo se pohvaliti da je nasa stanica BAS makar po broju perona bila superiorna u odnosu sta ima london :D
Ah da...
"Pr i put u istoriji..." ;)

Sent from my LG-D320 using Tapatalk

mozda ce i nova stanica na NBG imati vise od 22 perona ali bez zeljeznicke stanice pored sebe, broj putnika ce biti daleko manji.
 
@RioBL

Због чега би био мањи, и то далеко мањи? Колико људи уопште преседа са воза на аутобус и обратно? Ја не знам за велики број таквих случајева. То би за мене свакако била новост.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=492559#p492559:19r32ef7 je napisao(la):
RioBL » 15 Нов 2017, 12:38[/url]":19r32ef7]mozda ce i nova stanica na NBG imati vise od 22 perona ali bez zeljeznicke stanice pored sebe, broj putnika ce biti daleko manji.

а станица Нови Београд је само фатаморгана?
 
Шта више, нова БАС има велики потенцијал у БГ возу што садашња нема. Проблем БАСа ће бити аутобус до центра, 95 као најфрекфентнија је и овако преоптерећена од како уђе у Јурија Гагарина. Можда треба размишљати о појачању линије 67 (да се да неком приватнику пошто ГСП кубури са аутобусима). Такође треба порадити на нормализацији такта трамваја на Новом Београду пошто ће они преузети исто ле део путника.
 
Дошљак":saq4jppn je napisao(la):
Проблем БАСа ће бити аутобус до центра
Не разумем зашто би то био проблем? Главнина међуградских путника је тренутно у центру, јер је БАС у центру. У центру Београда живи сразмерно мањи број људи у односу на насеља, а зашто би неко ишао преко центра да би са нове БАС дошао до неког од насеља? Има много бољих начина за то.
 
BAS nece imati problem.
Mi, gradjani cemo se priviknuti na novu lokaciju, ili cemo se prebaciti na koriscenje usputnih stajalista.
Nece trpeti ni autobuski prevoz u smislu smanjivanja atraktivnosti, jer ce i dalje BAS (na novoj lokaciji) biti cvoriste odakle se moze u svim pravcima.

Trpece zeleznica, sa dodatnim smanjenjem broja korisnika, jer je velika sansa da vecini presedanje bus-bgvoz, a zatim bgvoz-voz do odredista (ili obratno) dozive i kao maltretiranje i kao dodatno gubljenje vremena.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Питање је олико људи уопште и допутује сада на БАС да би на ГЖС пресео на воз. А на ЖСНБГ ће стајати исти возови као и на Прокопу.
 
To za stajanje istih vozova na prokopu i nbg bi trebalo tako biti.
No posto nam i danas vozovi koji polaze iz prokopa koriste isti kao terminus, a ne kao prolaznu stanicu, pitanje je sta ce i kako ce biti.

Danas je to voz za NS, sutra, moze biti voz za Prijepolje ili Bar...

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Опет мало путника преседа са међуградског аутобуса на воз и обрнуто.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=492568#p492568:2pkl95ri je napisao(la):
JohnnyLee » Wed Nov 15, 2017 12:55 pm[/url]":2pkl95ri]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=492559#p492559:2pkl95ri je napisao(la):
RioBL » 15 Нов 2017, 12:38[/url]":2pkl95ri]mozda ce i nova stanica na NBG imati vise od 22 perona ali bez zeljeznicke stanice pored sebe, broj putnika ce biti daleko manji.

а станица Нови Београд је само фатаморгана?

Da, u pravu si...nesto sam pobrkao :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=492593#p492593:dpdqyu5e je napisao(la):
laki72 » 15 Нов 2017, 14:39[/url]":dpdqyu5e]Trpece zeleznica, sa dodatnim smanjenjem broja korisnika, jer je velika sansa da vecini presedanje bus-bgvoz, a zatim bgvoz-voz do odredista (ili obratno) dozive i kao maltretiranje i kao dodatno gubljenje vremena.

па ја колико видим, железница се сада уби превожењем путника који долазе бусом, па прелазе на воз. пре ће бити да ће на НБГ да процвета железница, с обзиром да ће доста путника који дођу бусом, моћи да преседну на БГВ да стигну до неке друге тачке у Београду
 
Planom nove autobuske stanice je planirano silno proširenje železničke stanice Novi Beograd, ali se takođe navodi da je za to zadužena železnica. U planu železnice je samo rekonstrukcija koloseka i perona i izgradnja nastrešnica na železničkoj stanici Novi Beograd. Dakle, ostaje 5 koloseka kao sad. Mnogo veća stanica će biti Zemun sa 11. Očigledno je da koordinacija ne postoji.
 
JohnnyLee":1awj5u11 je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=492593#p492593 je napisao(la):
laki72 » 15 Нов 2017, 14:39[/url]":1awj5u11]Trpece zeleznica, sa dodatnim smanjenjem broja korisnika, jer je velika sansa da vecini presedanje bus-bgvoz, a zatim bgvoz-voz do odredista (ili obratno) dozive i kao maltretiranje i kao dodatno gubljenje vremena.

па ја колико видим, железница се сада уби превожењем путника који долазе бусом, па прелазе на воз. пре ће бити да ће на НБГ да процвета железница, с обзиром да ће доста путника који дођу бусом, моћи да преседну на БГВ да стигну до неке друге тачке у Београду
Dozvoli, ima nekih koji vide i ranije od danas i od onoga stocti pamtis, zar ne?

Ali dobro. Samo sa takvim argumentom, zeleznice treba otpisati, al bi onda prokop i iznad i ispod ploce mogao biti odlicna autobuska stanica sa 150 perona (pa da bude najveca na svetu) ;)


Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Реално су Прокоп или Аутокоманда боље локације за БАС (места укрштања важних путања) али нажалост за то није било разумевања нити слуха.
 
Vrh