Pozdrav svima.
Čitao sam o lokaciji za NBGD, i mišljenja sam da je totalni promašaj. Prosta ćinjenica je kada čovek porazmisli koliko će autobusa pregaziti mostove da bi došlo do stanice dnevno, i raubovati ih, odmah odbaciš takvu ideju kao dobru.
Lokacija i sam "tip" autobuske stanice je pre svega za debatu. Zapravo tu je u stvari čista situacija ali lopovska vlast i oni koji upravljaju autobuskoim stanicom se naravno sa time teško mire. Ali moramo se potruditi da se pomire.
U nijednoj zemlji EU, kojoj težimo, autobuske stanice nisu ograđene i ne postoji naplaćivanje peronizacije za putnike - ulazak na peron autobuske stanice.
Treba se ugledati na autobuske stanice u evropi. Karikirano, kako izgledaju moderne zgrade stanica - na spratu objekta se nalazi veliki tržni centar, tipa Merkator, Plaza, Ušće, ili slično, a onda Vas pokretne stepenice spuste u prizemlje gde su peroni sa autobusima. Zatim deo za informacije i kupovinu karata, a iste se kupuju i u autobusu. I to je kraj cele priče!
A ovi "naši" žele verovatno da ograde metalnom ogradom nekakvu modernu zgradu, što bi bilo neverovatno i jedinstveno u modernoj Evropi!
Danas je aktuelno sporno naplaćivanje peronskih karata širom Srbije, izmišljene "usluge". O tome sam pisao na drugom forumu koji se bavi tematikom oko autobusa. O ovome spremam i dopise premijerki i opozicionim poslaničkim grupama koji će nadam se podržati sve ovo što sam napisao.
Naravno BAS se sa tim neće složiti, ali ako ne žele, neka daju otkaze i neka se zaposle u drugim firmama. Današnjem BAS-u da ponudite legalno da prodaje heroin, ne bi pristali, jer pljačkom svakog putnika od minimalno 150 dinara zarada je veća.
Da ne govorimo o bahatosti, kada su čeličnu ogradu ka peronima zamenili matiranim pleksiglasom, kako bi onemogućili građanina da pošelje autobusom pošiljku, već da mora da plati ulaz na peron kako bi došao do vozača autobusa i td...
Ovo je suština, ništa manje važna od lokacije, zapravo prepliću se po važnosti...
Tu ima i drugih problema koji "vuku" sve ovo, a to je način upravljanja stanicom i kako je organizovana (ko njome upravlja, npr Grad kroz jedno JP, ko obavlja posao higijene (jkp grada), i td...) dakle BAS kao firma više neće moći na ovaj način da ubira prihod već onako kako to rade i kako su organizovane sve stanice u Evropi...