Šta je novo?

Autobuska Stanica BAS

станица на Аутокоманди ка граду треба да се исели са садашње локације. идеално би било на деоници од ДЗ Вождовац до СУП Вождовац
 
Problem trenutne naplate je što ne može bez kartice koja sama na kiosku košta puno. Ako ja dolazim u grad sad pa ko zna kad ja moram da uložim ne 90 nego preko 300, ne znam cenu papirnih karata doduše. Mene više zanima praktičnost i budućnost. Ako dođem u 5 kada je gužva ili negde ujutru biće haos sa nbg. Stara lokacija nije loša jer je pored mosta koji tu igra ulogu nekog prirodnog uskog grla i fokusera saobraćaja. Ja sam i dalje za prokop, za početak je tu bg voz, cevi za metro već postoje, tu je i ceo ostatak železnice koji takođe traži dodatna ulaganja pa bi to bile dve muve jednim udarcem, ovako nas čekaju dva dobra udarca :) ili ti čitaj, železnička stanica neće skoro da se sređuje. nbg će preuzeti tu ulogu i tako će se mrcvariti saobraćaj narednih 50 godina
 
Дакле изгледа су опет одустали од почетка градње станичне зграде, па су се одлучили за АНЕКС :violina:

Izgradnja aneksa autobuske stanice u Bloku 42 počinje na proleće

S. B. M. | 08. decembar 2017. 17:30 | Komentara: 4

Za izgradnju kompleksa nove autobuske stanice u Bloku 42 na novom beogradu odnedavno zadužen grad; Izmeštanje saobraćaja sa BAS važno zbog tunela koji će spojiti Savsku i Dunavsku padinu

ANEKS autobuske stanice u Bloku 42, kao i stanični plato, gradiće se na proleće - rekao je za "Novosti" gradski menadžer Goran Vesić.

- Sledećeg proleća radiće se aneks autobuske stanice i stanični plato. To je prva faza radova. Važno nam je da izmestimo autobuski saobraćaj sa BAS-a, jer će tu da se gradi novi tunel koji će spojiti Dunavsku i Savsku padinu. On će počinjati u tom delu kod stanice, a izlaziće u Bulevar despota Stefana - kaže Vesić.

Novina je i to što je grad Beograd preuzeo na sebe sve dalje aktivnosti na izradi projektne dokumentacije i izvođenje radova u okviru kompleksa nove autobuske stanice u Bloku 42, uključujući i objekat aneksa autobuske stanice. Ovo je "Novostima" potvrđeno u Direkciji za građevinsko zemljište i izgradnju Beograda.

- Direkcija će nastaviti da sprovodi aktivnosti na izradi projektne dokumentacije, izgradnji i rekonstrukciji pristupnih saobraćajnica oko lokacije Bloka 42, kao i parking prostora ispod Unutrašnjeg magistralnog prstena (UMP) sa pripadajućom infrastrukturom - kažu u Direkciji.

Sa izvođačem radova ugovoreno je projektovanje i izgradnja aneksa autobuske stanice, kao i projektovanje parkinga. Oba objekta nalaziće se ispod UMP, odnosno ispod Železničke stanice Novi Beograd. Istim ugovorom, obuhvaćena je i izgradnja saobraćajnice Nova 3 iz Ulice Jurija Gagarina. Aneks autobuske stanice prostiraće se na 1.400 kvadrata. Ovaj objekat funkcionisaće kao privremena autobuska stanica, dok se ne sagradi nova velelepna stanična zgrada planirana projektom.

ODLAGANjE RADOVA

DEO na koji bi se preselila "Lasta" prvo je trebalo da bude gotov 1. jula, a onda je rok pomeren za 7. novembar. Zatim je usledilo novo odlaganje, pa je izvođaču radova, koje predvodi firma "Bauvasen", dat rok do 17. novembra. Sada je sigurno da gradnja neće početi pre proleća.

http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74. ... na-prolece
 
zbog trostrukog odlaganja
di s penali da udju u gradsku kasu ?

Ili je procenat zavrsio nekome u dzepu ?
 
Aneks je samo manji dio buduce zgrade vucko totalno izgubio vezu sa bb
 
Aneks je vezni deo ispod konstrukcije UMP-a dok je stanicna zgrada kompletan objekat.
 
Ne znam kako niko ne uocava veliki propust u projektu: ne postoji terminus gradskog saobracaja.

Znam, sa'ce neko da gakne o Londonu, Kelnu, Minhenu, Sidneju i slicno, a zaboravljaju da je nepostojanje terminusa gradskog saobracaja nuzno zlo najcesce znog nedostatka prostora, a mi ovde mozemo da se razbacujemo sa prostorom, a zaboravljamo tako elementarnu stvar.
 
Zatim, pesacka kretanja.

Ne znam da li je ovo najsvezija verzija projekta, ali ovo bi trebalo valjda da ilustruje pesacka kretanja u novoj BAS:

Autobuska%20stanica%20Novi%20Beograd%2010.PNG


Ovo je totalno nerealno. Pa skoro pola pesackih kretanja po planu ide pravo preko Bul. Mil. Mil. do trznog centra preko puta?? Gde su pesacka kretanja do stanica gradskog prevoza? Meni je ovaj dijagram nejasan.
 
Obrati paznju na male crne strelice koje prikazuju ulaze i izlaze.
 
Na dijagramima i u clancima se moze videti da je za juznu stranu Bul. MM predvidjeno prosirenje za jednu ili mozda cak 2 saobracajne trake (nejasan je dijagram), i da su predvidjena neka znacajna pesacka kretanja prema tim novim trakama. Sta je zapravo predvidjeno da bude sadrzaj tih traka, da li neko zna?
 
Мислим да ту негде планитају нову окретницу неких линија јавног превоза.
 
Da li je ovo zvanicno resenje za terminus gradskog saobracaja kod nove BAS? (sliku sam dobio preko gugla, nepoznatog porekla)


file.php
 
Рекао бих да јесте, мислим да је прва табла постављена у блоку 42 била баш.за изградњу терминуса ЈГП, а и у плановима за измене линија ЈГП на сајту БГ превоз је био терминус блок 42 као нова окретница за чини ми се 601 и још неке линије.
 
Realno, s obzirom na to da im tramvajska pruga postoji sa tri strane ovog bloka, nova BAS bi kada proradi bez problema mogla da postane i okretnica bar 2 tramvajske linije, jedne iz pravca centra grada, druge, neke nove koja bi dolazila preko mosta na Adi, i eventualno jedne nove kratke koja bi dolazila iz pravca bloka 45. Ne treba ni da prave okretnice, samo puste tramvaje da obrnu krug oko bloka (mozda bi cak bilo povoljno dodati jednokolosečnu prugu u ulicu Marka Hristića, da tramvaji mogu puni krug oko baš ovog bloka. Nova stanica bi onda mogla da ima i do 3-4 tram stanice oko sebe. Krug oko bloka bi verovatno bio najpovoljniji u smeru kazaljke na satu
Istovremeno, šteta je što već sad nisu krenuli sa gradnjom pruge dalje kroz M. Milankovića, pored parkinga iza poreske uprave ima sasvim dovoljno mesta za okretnicu.
 
Postoji jos jedna greska u projektu, po mom misljenju: Ne postoje autobuska stajalista gradskog saobracaja na izdignutom delu bulevara ka Mostu na Adi.
 
Мада исте не би било претерано тешко додати. Али и то би трајало колико и изградња трамвајске пруге преко моста. Опет упитно је да ли ће уопште неке линије ићи право на делу УМП преко блока 42.
 
UMP prolazi tacno iznad tzv Aneksa, i tu je udaljen 6-7 metara visinski - zar nije logicno da se tu, bez ikakvih semafora i pesackih prelaza moze uhvatiti autobus za Cerak, Sremcicu, Bezanijsku Kosu, Padinsku Skelu?
 
Prebacivanjem okretnica nekih linija kod Usca i u blok 20 kapaciteti Brankovog mosta su dovedeni do kraja. Cesto se desavalo (pre sanacije) da se stanica na mostu ka gradu napuni autobusima pa se stvara guzva za skretanje ka Karadjordjevoj a i u zutoj traci bude guzva pa autobusi voze i srednjom trakom, sto dodatno usporava saobracaj na mostu. Nisam za nove autobuske linije koje idu preko Brankovog mosta.
 
Мислим да су неки планови који су пре виђани предвидели да се гомила линија "скрати", тј. окреће код моста. Нпр. линије потеза 700. Из прва се то чинило као лоша идеја, мада кад мало размислим, ако би 43 која креће празна и линије са потеза 700 делиле окретницу то и не би било тако лоше, шта више чини ми се бољим за путнике линија 700 да пређу у празну 43 на Ушћу и с њом стигну до самог центра града, а и даље, него да печаше од Зеленог венца кроз оно степениште или да на Зеленом венцу преседају у препуну 16, 95, 65 и 27Е. Мада мислим да та тема није толико за ово место, овде је тема БАС.
 
Maли: Издaтa грaђeвинскa дoзвoлa зa aутoбуску стaницу, рaдoви крeћу у утoрaк

Грaђeвинскa дoзвoлa зa изгрaдњу aутoбускe стaницe у Блoку 42 издaтa je дaнaс, сaoпштиo je грaдoнaчeлник Бeoгрaдa Синишa Maли.

Oн je истaкao дa ћe рaдoви нa изгрaдњи aутoбускe стaницe пoчeти у утoрaк.

– Грaђeвинскe мaшинe крeћу сa рaдoм у утoрaк. Нoвa aутoбускa стaницa, чиja ћe изгрaдњa кoштaти 25 милиoнa eврa, бићe изгрaђeнa зa 18 мeсeци. Кaдa стaницa будe пуштeнa у рaд, у знaчajнoj мeри ћe сe рaстeрeтити сaoбрaћaj jeр ћe 1.200 aутoбуских пoлaзaкa бити измeштeнo из цeнтрa грaдa. Oвa je jeдинствeнa aутoбускa стaницa у Eврoпи зaтo штo ћe примaти мeђугрaдски, мeђумeсни, туристички и мeђунaрoдни сaoбрaћaj. Бићe тo нoви симбoл Бeoгрaдa – кaзao je Maли.

Oн je дoдao дa je пoвршинa нoвe стaницe oкo 13.000 квaдрaтa и дa ћe имaти 130 пeрoнa и joш нajмaњe 53 пaркинг мeстa зa дужe зaдржaвaњe aутoбусa.

Грaд Бeoгрaд je oбeзбeдиo зeмљиштe, дoк ћe прeдузeћe „Бeoгрaдскa aутoбускa стaницa” финaнсирaти изгрaдњу стaницe.
http://www.beograd.rs/cir/beoinfo/17460 ... rettyPhoto
 
Још када би писало да ли ће се радити цела станица или само онај анекс..
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=519297#p519297:2mtjmp17 je napisao(la):
milos.tro » 23 Feb 2018 11:03 pm[/url]":2mtjmp17]Maли: Издaтa грaђeвинскa дoзвoлa зa aутoбуску стaницу, рaдoви крeћу у утoрaк

Kome nije već poznat ovaj modus operandi, mora da je lud! Kamen temeljac u utorak (verovatno sve sa mehanizacijom, radnicima i slikanjem za medije), a onda ništa dve godine.

Možda budemo zaista dobili taj aneks za koju godinu kako bi ga neko otvorio na vreme za sledeće izbore.
 
Vrh