Šta je novo?

Autobuska Stanica BAS

Da li je nova lokacija dobra ili ne jeste upitno.
Ali stara je bila loša, ne kao lokacija po sebi, već zbog stvaranja zagušenja u Karađorđevoj, Nemanjinoj i ostalim ulicama.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=463997#p463997:1z3x6ujc je napisao(la):
marbo995 » Čet Jul 06, 2017 3:41 pm[/url]":1z3x6ujc]A ono po čemu će se naročito izdvajati u Evropi i biti primer kako ne treba u udžbenicima o terminalima u saobraćaju je što 70% korisnika mora da pređe preko jedne ili dve velike reke da bi do nje došlo a zatim da u 70% slučajeva (polazaka) grad napusti ponovo prelazeći iste te reke čime se stvaraju gubici u vremenu i novcu i generiše nepotreban saobraćaj na mostovima. :violina: :pob:

Velika prednost nove lokacije u odnosu na staru je što je na trasi BG:voza, što smanjuje potrebu za gradskim drumskim saobraćajem preko mosta. Ne treba zaboraviti i to da je početna tačka novog autoputa za Crnu Goru sa Novog Beograda, što znači preko Gazele ostaju samo autobusi ka Nišu. Pa čak bi mogli da njima naprave zabranu preko Gazele, te bi morali da idu na obilaznicu sa NBGD strane i onda obilaznicom ka Nišu.
 
Kako NBgd pruzima svašta nešto od ,,strarog,, dela Bgd
nisam pakstan al sam radostan , što ce se stari Bgd osloboditi
,,kamenjarki,, džeparoša i koje-kavih probisveta i pratecih spodoba a neotudjivih od BASa
:sesir:
 
Неће им баш бити пригодан нови амбијент без буџака, паркића и уличица за бежанију и скривање :)
 
...Неће им баш бити пригодан нови амбијент ...
Hoce :mrgreen:
ne samo da je prigodan nego je i uslovniji od starog BASa pocevsi od geografskih odlika okruženja , pa redom....

Novi BAS je daleko vece površine - potebno je onda i daleko više brojčano nadležnih za ,,pokrivanje,,
a to baš i nikada nije išlo glatko, ni na ovom manjem starom BASu

Prostire se na sve 4 strane - stari BAS tri strane jer iza ledja ima reku kao ograničavajuci faktor pa brdašca,.....
te nivo kontaminacije se ,,uzvisivao,, samo do Lomine di su visli ,,oni,, fenjeri :lol:

Novi BAS ima i više okolnih budjaka okolnog zelenila stovarišta i .....
a i ,,ravan krug prostiranja te karantinske zone,, je daleko veci i pogodniji za gotovo ne ograničeno širenje unosnog biznisa.... :lool:

Baš me zanima uticaj otvaranja novog BASa na kretanje cena nekretnina
u odnosu na povoljnosti i ne povoljnosti raznih novih mogucnosti sa BASom :roll:

Pretpostavljam da ce skočiti cene poslovnog prostora
a cene stambenog prostora padati.... mada ko zna mozda je nekima baš dobro da im je bilizu sve to, na dohvatu ,,ruke,, :idea:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=464023#p464023:38ukfcs4 je napisao(la):
WLABmz » Чет Јул 06, 2017 6:46 pm[/url]":38ukfcs4]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=463997#p463997:38ukfcs4 je napisao(la):
marbo995 » Čet Jul 06, 2017 3:41 pm[/url]":38ukfcs4]A ono po čemu će se naročito izdvajati u Evropi i biti primer kako ne treba u udžbenicima o terminalima u saobraćaju je što 70% korisnika mora da pređe preko jedne ili dve velike reke da bi do nje došlo a zatim da u 70% slučajeva (polazaka) grad napusti ponovo prelazeći iste te reke čime se stvaraju gubici u vremenu i novcu i generiše nepotreban saobraćaj na mostovima. :violina: :pob:

Velika prednost nove lokacije u odnosu na staru je što je na trasi BG:voza, što smanjuje potrebu za gradskim drumskim saobraćajem preko mosta. Ne treba zaboraviti i to da je početna tačka novog autoputa za Crnu Goru sa Novog Beograda, što znači preko Gazele ostaju samo autobusi ka Nišu. Pa čak bi mogli da njima naprave zabranu preko Gazele, te bi morali da idu na obilaznicu sa NBGD strane i onda obilaznicom ka Nišu.

Fino si se dosetio, samo što si produžio putovanje za jedno 40 kilometara :D

Kad bi se ovo sprovelo u delo, trasa od Beograda do mog Smedereva (45 km), bi bila bukvalno DUPLO duža. Naravno, tu je i gomila ljudi što putuje za Istočnu i Južnu Srbiju. Ajde što je put duži, nego samim tim i karta mora da bude duplo skuplja, a gde je zagađenje...

9Ojcikz.jpg
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=464075#p464075:2hks3rjo je napisao(la):
Smederevac » Čet Jul 06, 2017 11:03 pm[/url]":2hks3rjo]

Fino si se dosetio, samo što si produžio putovanje za jedno 40 kilometara :D

9Ojcikz.jpg

Mislio sam u Jurija Gagarina, pa trasom novog autoputa za Crnu Goru do obilaznice. Svakako, kad se sagradi tunel Most preko Ade - Autokomanda mogli bi i preko UMP da izađu na autoput. Poenta je da se izbegne najzakrčeniji deo autoputa kroz grad od Arene do Autokomande.
 
Mislio sam u Jurija Gagarina, pa trasom novog autoputa za Crnu Goru do obilaznice. Svakako, kad se sagradi tunel Most preko Ade - Autokomanda mogli bi i preko UMP da izađu na autoput.

Pa ni tako nije baš mnogo kraće, umesto 45 je recimo 30 kilometara kruženja. Lomatanje preko obilaznice je sasvim sigurno nepraktično i neekonomično. Za verziju sa tunelom do AK se slažem, to bi bila bukvalno idealna varijanta, ali ko zna hoćemo li to doživeti :D
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=464090#p464090:3g1ws7ay je napisao(la):
Smederevac » Čet Jul 06, 2017 11:49 pm[/url]":3g1ws7ay]
Mislio sam u Jurija Gagarina, pa trasom novog autoputa za Crnu Goru do obilaznice. Svakako, kad se sagradi tunel Most preko Ade - Autokomanda mogli bi i preko UMP da izađu na autoput.

Pa ni tako nije baš mnogo kraće, umesto 45 je recimo 30 kilometara kruženja. Lomatanje preko obilaznice je sasvim sigurno nepraktično i neekonomično. Za verziju sa tunelom do AK se slažem, to bi bila bukvalno idealna varijanta, ali ko zna hoćemo li to doživeti :D

Da, oko 30 km do Bubanj potoka, autoputem kroz grad je oko 15 km do Bubanj potoka, znači 15 km više, što, ako je recimo zakrčenje na Gazeli, može u nekim trenucima značiti da bi se brže stiglo tuda nego preko Gazele. No svakako, i da idu preko Gazele nije strašno jer neće ići autobusi za Srem i Bačku. Sa NBGD prednosti imaju i autobusi za Zrenjanin i Kikindu preko Pupinovog mosta. Za Vršac je opet kilometarski kraće kroz grad, ali je u špicu verovatno brže preko Pupinovog mosta.
 
boca-ica":3vgtpk15 je napisao(la):
Kako NBgd pruzima svašta nešto od ,,strarog,, dela Bgd
nisam pakstan al sam radostan , što ce se stari Bgd osloboditi
,,kamenjarki,, džeparoša i koje-kavih probisveta i pratecih spodoba a neotudjivih od BASa
:sesir:
Nisam baš siguran da će se uklopiti u novu ambijentalnu celinu. U tom delu Novog Beograda je bilo mnogo gora situacija i ranije, a obzirom da većina putnika iz unutrašnjosti neće mi stizati do ove autobuske stanice, već će silaziti i ranije, cenim da će gore pomenuti subjekti da se presele na autokomandu i najverovatnije ponovo kod Plavog mosta. Mada kada su njihova zanimanja u pitanju navika je jedan od glavnih faktora, pa se nadam da će vam ostati tamo u Beogradu

Sent from Nexus 5x using Tapatalk
 
....nadam da će vam ostati tamo u Beogradu.....
Al zasto tako :(
Utepace Vas sopstvena pakost i grabez :lool:

Namerno sam pomenuo i te ne zaobilazne nus pojave BASa upravo
da bi blagovremeno moglo da se poradi na uslovnosti : U i oko OKO nove BASa kako bi se one svele na minimum

Podosta pomoglo bi i blagovremeno uredjenje
Zapustenih okolnih zelenih povrsina , bolje osvetljenje sada sumracnih okolnih prolazi u stambenim blokovima pa i stanari da blagovremeno osavremene ulaze ( brave, video interfoni,...) . Takodje i da se siri javni prostor pokrije kamerama

Al Vi biste kao i uvek samo da zgrabite ono sto je dobro a da ostavite drugome ruzno.... :oops:
kako ste brojcano skoro najjjaci sebicnost i grabezl lepo se vidi i na primeru kod opcija glasanja za izmestanje Zaricevog mosta ....
Al neka .... neki novi delovi grada se radjaju i obnavaljaju a NBgd vise nije tako mlad.... :lol:

Svima nama bez obzira gde je nova BAS
jeste u interesu da bude sto bezbednija, uredjenija kao i njen siri okolni prostor

:sesir:
 
Iskreno da ti kažem da se ja pitam, a ne pitam se :) Ja nikad ne bih ni smestio stanicu tamo, ali ne zbog tih nuspojava već zbog saobraćajnog haosa u najavi. Tako da u znak solidarnosti i u duhu miroljubive koegzistencije, evo predlažem da pola njih dođe vamo a druga polovina da ostane na starom mestu :)

Sent from Nexus 5x using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=464063#p464063:1em9cimc je napisao(la):
boca-ica » Чет Јул 06, 2017 9:20 pm[/url]":1em9cimc]
...Неће им баш бити пригодан нови амбијент ...
Hoce :mrgreen:
ne samo da je prigodan nego je i uslovniji od starog BASa pocevsi od geografskih odlika okruženja , pa redom....

Novi BAS je daleko vece površine - potebno je onda i daleko više brojčano nadležnih za ,,pokrivanje,,
a to baš i nikada nije išlo glatko, ni na ovom manjem starom BASu

Prostire se na sve 4 strane - stari BAS tri strane jer iza ledja ima reku kao ograničavajuci faktor pa brdašca,.....
te nivo kontaminacije se ,,uzvisivao,, samo do Lomine di su visli ,,oni,, fenjeri :lol:

Novi BAS ima i više okolnih budjaka okolnog zelenila stovarišta i .....
a i ,,ravan krug prostiranja te karantinske zone,, je daleko veci i pogodniji za gotovo ne ograničeno širenje unosnog biznisa.... :lool:

Baš me zanima uticaj otvaranja novog BASa na kretanje cena nekretnina
u odnosu na povoljnosti i ne povoljnosti raznih novih mogucnosti sa BASom :roll:

Pretpostavljam da ce skočiti cene poslovnog prostora
a cene stambenog prostora padati.... mada ko zna mozda je nekima baš dobro da im je bilizu sve to, na dohvatu ,,ruke,, :idea:

Нови БАС ће ипак по завршетку бити урбано развијен и прегледан блок док је до скоро данашња БАС била окружена парковима, баракама и магацинама, фино ушушкана и са мноштвом улаза и разних буџака. Ипак је нова локација оивичена широким улицама са по три саобраћајне траке без много зеленила, клупа, места задржавања и са уређенијим околним блоковима - 67 блок - Белвил, 66 - аутобуски и трамвајски депои ГСПа, 41 - Холидеј ин и Експо до БАСа, 24 - Супер веро и стамбене зграде, блокови 28 и 23 - стамбене зграде, 43 - Сиријус, блок 69 - Комтрејд, блок 68 - механизација ГП Напред ограђена високом оградом и жицом. Једино што тренутн погоди развоју новог БАС као новој локацији за проститутке јесу неуређеност самог блока 42 и стубови УМП код бувљака као и шумарак у блоку 68 преко пута Белвила. Моје мишљење је да су неке активности више до локације него до намене неког простора. Мада сасвим је сигурно очекивати џепароше у околини нове БАС, маданије да их већ и нема у околини бувљака.
 
Pazi i 68. je u najavi za ozbiljno sređivanje. A što se prostora ispod UMPa tiče u normalnim državama bi se našlo neko rešenje za uređenje takvog prostora.

Sent from Nexus 5x using Tapatalk
 
Пошто је за данашњи бувљак, тј ОТЦ планирана изградња високих зграда, могуће да ће простор испод стубова УМП искористити за паркинг (као што се и данас на дивље користи од посетиоца бувљака).
 
На овом форуму пишу неки чудни људи: "само да склонимо аутобусе са Газеле".
- Колико би се добило на проточности? 1 или 2%.
- Само би исти ти људи још више оптеретили јавни превоз, заснован углавном на аутобусима.
- Други део би прешао на кола, због губитка аутобуских веза на практичности.
- Како се и желизничке везе локацијски упропашћавају, чиме се дестимулише путовање возом, добијамо или економско опадање, или никад веће загушење друмова иовако и онако. Или комбинацију једног и другог. Већ су разлике цена некретнина у Београду и провинцији и преко 10 пута веће, што је одраз потражње за животом даље од Београда. Да ли том већем делу народа који је (и даље) остао у провинцији треба да и даље пљујемо у лице: "не смеш преко Газеле јер тамо нема места".
 
Da li neko zna šta se dešava sa Lastinom stanicom i odakle saobraćaju sremske linije? Kažu mi kolege da je zatvorena stanica danas. Nigde nije bilo nikakvog obaveštenja.
 
Sve je prebačeno na BAS, ulaz na perone je besplatan uz Bus-Plus.
Bilo je i te kako dosta obaveštenja, treba malo čitati i medije pored tarabe na samoj stanici.
:sesir:
 
DzonTravolta":23buzp7u je napisao(la):
Sve je prebačeno na BAS, ulaz na perone je besplatan uz Bus-Plus.
Bilo je i te kako dosta obaveštenja, treba malo čitati i medije pored tarabe na samoj stanici.
:sesir:
Hajde mi daj link gde je bilo unapred obaveštenje o prebacivanju linija za Staru Pazovu i Inđiju? Pisalo se o prebacivanju za Mladenovac, Obrenovac, Lazarevac i Sopot. Jedino gde se spominje izmeštanje ovih linija je jedna rečenica u jednom pasusu u jednom jedinom članku u Večernjim novostima i to dan nakon što su linije prebačene. Jedini podatak je od 4. jula u jednoj rečenici u jednom članku u jednim novinama a linije su prebačene 3. jula. Da li ti smatraš da je to "dosta obaveštenja"?

Sent from my SM-G930F using Tapatalk
 
http://www.blic.rs/vesti/beograd/ne-cek ... as/q6r35x4
http://www.glasopova.rs/?p=18881
http://semendria.com/od-sutra-svi-medug ... -sa-bas-a/

Iskreno, ne razumem šta je nejasno u reči "svi", a datum je 3. jul.
Sad, ako je tačno da je to išlo ranije, svakako je prvo mesto gde ćeš da kreneš kad vidiš da ne idu autobusi sa "Laste" - BAS, osim ako nećeš u očajanju da stopiraš na mostu. :sesir:

P.S: Ako imaš propusnicu za "Lastu", to je jedna priča, ali ja na ruti prema NS kroz Srem apsolutno preferiram voz.
 
DzonTravolta":eefgvwaj je napisao(la):
http://www.blic.rs/vesti/beograd/ne-cekajte-autobuse-na-lastinoj-stanici-od-sutra-svi-medumesni-autobusi-polaze-sa-bas/q6r35x4
http://www.glasopova.rs/?p=18881
http://semendria.com/od-sutra-svi-medug ... -sa-bas-a/

Iskreno, ne razumem šta je nejasno u reči "svi", a datum je 3. jul.
Sad, ako je tačno da je to išlo ranije, svakako je prvo mesto gde ćeš da kreneš kad vidiš da ne idu autobusi sa "Laste" - BAS, osim ako nećeš u očajanju da stopiraš na mostu. :sesir:

P.S: Ako imaš propusnicu za "Lastu", to je jedna priča, ali ja na ruti prema NS kroz Srem apsolutno preferiram voz.
Pa, upravo u tome i jeste problem. U ovim linkovima piše da je počelo prebacivanje i spominju se linije za Smederevo. Znači, retroaktivno je objavljeno a nije čak ni spomenuto da su osim Smederevskih prebačene i linije za Srem.

Da se razumemo, nije problem što su linije prebačene, znalo se već godinama da će se to desiti, problem je što je sve ovo zbrzano i nisu ljudi pravovremeno obavešteni. Naravno, ljudi će se uvek snaći, ali neozbiljno je retroaktivno informisati putnike.

Nemam propusnicu, ustvari, čak ni ne putujem, u BGu sam. No, kad smo već kod propusnica, ne može čovek da ne primeti da peronska karta od 180rsd je potpuna glupost kada te vožnja košta ~200rsd (varirajući naravno u zavisnosti od destinacije i kategorije putnika), te da će ljudi masovno početi da ulaze kod Ušća i u Zemunu (što i sada čine).

I ja naravno preferiram voz, ali za kratke relacije, npr do Stare ili Nove Pazove, određeni procenat putnika preferira autobus jer im nisu železničke stanice blizu (da li u BG ili tamo), pa bi im to produžilo put sa npr 45 min na 60-70.
:sesir:
 
У целој овој причи ОТЦ је најмањи проблем и шта више мислим да би могао и да остане (наравно онај други сметларски дивљи бувљак да лети).
 
Vrh