Šta je novo?

Autobuska Stanica BAS

Tako je stomatolog sasvim logicno resenje. Autobusi sa juga treba da zavrsavaju kod prokopa dok ovi sa severa na NBG. Nema potrebe da se mostovi pre svega Gazela dodatno opterecuje sa medjugradskim autobusima kada oni mogu kao svoje odrediste imati stanice koje su na severu i jugu.
 
Da se nadamo da će izmeštanjem BIP-a nešto poraditi i na tom planu.

Jer ovim trenutnim planom će napraviti totalni haos na NBG. Svi autobusi će ići oko bloka 24 ka kružnim tokovima kod arene ka autoputu i dalje. UMP je po meni neupotrebljiv jer njegov deo ka severu (Nikole Dobrovića i Marka Čelebonovića) opteretiti dodatnim saobraćajem mislim da nebi bilo pametno zbog blizine škole, blizine stambenih objekata, petlja Zmaj nije puna detelina. UMP ka jugu nije završen, a i kada se napravi tunel ispod Senjaka i veza sa autoputem kod Autokomande (Dušanovca) već poprilično saobraćajno opterećen deo grada ćemo još više opteretiti, a dok to nebude gotovo još više opterećujemo most Gazelu. Izgradnja veze Jurija Gagarina i Vojvođanske sa autoput obilaznicom i autoputem ka Čačku se tek projektuje, a i kda bude sagrađena opet ćemo samo još više opteretiti Jurija Gagarina koja je već sada poprilično opterećena. Pošto još uvek nemamo ni SMP, autobusi ka Banatu će morati kroz centar grada preko Brankovog mosta, starog savskog ili Gazele.
 
Po mom misljenju pogresno je insistirati na tome da jedan milionski grad ima SAMO JEDNU autobusku stanicu. Gdje god da se napravi ta jedna stanica u koju bi dolazili svi medjugradski autobusi, stvara se guzva.

Beograd treba da ima i vise zeljeznickih i autobuskih stanica. Zasad je mozda jedino dovoljan jedan aerodrom :)
 
Пошто милионски градови око нас (Беч, Пешта) углавном имају по једну аутобуску станицу, не видим зашто би их Београд имао више. То не значи да не треба да има још пролазних међуградских стајалишта/станица, напротив.

Никаквог саобраћајног колапса због новог БАС-а неће бити - ако га негде неће бити, неће га бити тамо где је нова станица предвиђена. УМП се може користити за све правце, чак бих ја назначио као обавезно коришћење правца Мост на Ади - Сајам - Мостар уместо Газелом за путовања Нишким аутопутем, за међуградске аутобусе током шпицева.
 
ma brani Belvil od prostitki prosjaka i sličnih pratioca BASa :lol:
 
Мислим да ће аутобуси који буду долазили са севера аутопутем ићи до Сава центра па онда десно у Милентија Поповића па онда право у Јурија Гагарина до блока 42 пре него на кружне петље код арене, са само једним семафором до новог БАС и простим скретањем код Сава центра који је јако битна станица за све међуградске аутобусе који иду тим правцем где улази и излази велики број путника.
 
Па, ваљда неће тако ићи, с обзиром на гужве које постоје на прилазу Газели.

Неретко помислим да постоји неки чудан фетиш вожње у колони, миц по миц.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=441315#p441315:lb94whhp je napisao(la):
Пантограф » 20 Mar 2017 06:09 pm[/url]":lb94whhp]Пошто милионски градови око нас (Беч, Пешта) углавном имају по једну аутобуску станицу, не видим зашто би их Београд имао више.
Можда зато што у тим цивилизованим градовима, за разлику од ове паланке окосница међуградског превоза није аутобуски већ железниички транспорт. Србију још пар ових катастрофалних годишњих редова вожње железнице дели од потпуног колапса целокупног железничког система. Све се то ради за стране превознике а они неће скоро. А кад дођу сегрегација ће бити још гора. Сиротиња ће тек онда да нагрне у бусеве а неки привид средње класе ће да се возика на реконструисаној траси (ПА)-БГ-НС
 
Ма, овде је и аутобуски превоз у тешкој кризи. Све функције уређеног друштва одумиру.
 
Stoji da je najsmislenije da je autobuska stanica odmah pored autoputa, bilo to kod Autokomande ili negde dalje.
 
Просто запоседају напуштено - прво срушену реплику Теразија а онда паркинг. Да је остала рампа било би другачије.
 
Заиста су им направили услугу уклањањем рампе и паркинга, гледам ових дана и чини ми се да је сад овај дивљи "бувљак" можда чак и већи ако не и исти, по величини као ОТЦ. О смећу поподне да не причамо.

Sent from Nexus 5x using Tapatalk
 
Moze li neko ko blizu zivi blizu to da slika i prijavi nadzleznim sluzbama?
 
Imam jedno pitanje pa ako neko može da razjasni...

Pre par dana se izašla vest da NCR gradi svoj kampus za 3.600 zaposlenih u Bloku 42?!

Zar nije to mesto predviđeno za stanicu?

Jel se neko razume ko bi mogao da objasni ovo i da li je u sklopu stanice potencijalno predviđeno toliko poslovnog prostora?

Hvala :)
 
Jel zgrada NCR-a znači da se odustaje od plana železničke tog bloka koji je pobedio na konkursu ili će oni graditi jednu zgradu po tom projektu?

U vezi to divljeg buvljaka, on se pokazao kao izuzetno koristan za narod u Beogradu i od njega dosta ljudi živi. Da nije tako ne bi bilo ni toliko prodavaca ni toliko kupaca i sve to bi bilo još odavno rastureno. Sve što je potrebno za taj buvljak je patrola komunalne policije koja bi pisala kazne onima kojima bacaju đubre i ne pokupe kada idu odatle. Rešenje je nekada jednostavno, ne treba odmah praviti veći problem. A kada država za desetak godina pozajmi pare za izgradnju stanice lako će se buvljak pomeriti na neku drugu lokaciju.
Ne zaboravite da u svim gradovima postoje ovakvi buvljaci sa polovnim stvarima, U Berlinu taj buvljak je desetak puta veći i sve izgleda lepo i čisto.
 
Neko je već kačio plan. Podrazumeva i BAS i železničku stanicu, i jednu kulu i još jedan blok zgrada.
 
блок зграда и кула се планирају у делу блока ка Милутина Миланковића, тако да ће највероватније ту да се гради
 
Bliže bulevaru Milutina Milankovića je planirana železnička stanica (P+2) i hotel (P+23).
Bliže Belville-u i ulici Đorđa Stanojevića su planirane dve poslovne zgrade (P+13 i P+23).
Bliže bulevaru Jurija Gagarina planirana je autobuska stanica, supermarket, tržni centar i tri poslovne zgrade (P+5, P+13, P+23).

140603-BLOK42-09.jpg


Blok 42, pregled pobedničkog rešenja:
http://beobuild.rs/blok-42-pregled-pobe ... p2407.html
 
Ima mesta i za NCR, i za stanice, i još pretkne za poslovni protor. Rešenje bloka je sasvim fino, jedino me brine to što će raskrsnice u blizini biti preopterećene zbog velikog broja autobusa.
 
за почетак, укопати трамваје на раскрсницама. а онда направити кружне токове
 
Zasto se medjugradski autobuski saobracaj u Beogradu ne bi mogao organizovati po principu koji je zamisljen za zeljeznicki?
Da postoje 4 velike stanice koje pokrivaju 4 dijela grada. Zemun, NBG, Prokop, Rakovica. I to bas uz zeljeznicke stanice. Tako bi se dobila 4 transportna haba.
 
Теоретски то би било најбоље, само што аутобуски саобраћај има више приступних праваца од железничког. Ту би требало много више мањих пролазних станица по граду инфраструктуре попут бензинских пумпи, Пантограф је већ предлагао такво решење.
 
Vrh