Šta je novo?

Autobuska Stanica BAS

Kakvo kretanje cena kvadrata očekujete u okolnim blokovima (23, 24, 28) nakon izgradnje nove autobuske stanice?
 
колико знами, ти блокови су иначе јаки са ценама, тако да не верујем да ће бити скупљи
 
Блок 28 и није јак са ценама, знам из (повољног) искуства.
 
Nisam ni očekivao da će biti skuplji, nekako sam rezonovao da će biti jeftiniji, zbog potencijalnog haosa koji će autobuska stanica doneti (gužva, zagađenje, problem sa parkiranjem, itd. ).
 
Autobuska stanica je vazdušna banja u odnosu na ono što je do sada bilo u ovom bloku 42. Tako da će se konačno i taj blok 42. urbanizovati i urediti primeren atraktivnoj gradskoj lokaciji. Inače to je toliko veliki prostor da tu ima mesta dužinom uilice Milutina Milankovića za još novih poslovnih zgrada neograničene visine i površine.
Takođe nova stanica BAS-a će biti bliže ulici Jurija Gagarina.
 
Pre neki dan sam čekao bus za inostranstvo u Bloku 42, nije prijatno uopšte. A ni povratak u dva ujutru na istu stanicu. Nigde ni žive duše, najbliže stambeno naselje je Belvil koje nije ka gradu.

Nema čak ni trafika koje bi ukazale da tu postoji neka cirkulacija ljudi. Kao da je napušteni deo grada, posebno su mi opasni prolazi ispod UMP-a i Železničke stanice NBG.
 
Самаљотам Ер Сербија в Будапешт њевазможна с прошедшева года.
 
Ако потраје криза са избеглицама док не отворе ту станицу, што је без обзира на пословичну траљавост наших надлежних врло реално јер на блиском истоку скоро неће бити мира, сигуран сам да ће цене квадрата у околним блоковима, нарочито Белвилу, да иду на доле. А ми мучени који живимо у Јурија Гагарина ћемо све ређе посећивати Београд ;)
 
Zar smo već zaboravili da je Blok 42 godinama bio najčemernije romsko nehigijensko naselje usred grada, pa je Belvil živeo svoj život kao da tog naselja nema i nisu stanovi prodavani u bescenje?
I mislim da su malo naivne prognoze da će svi migranti pohrliti u blok 42 čim se tamo uredi nekakva montažna autobuska stanica. Neće oni nigde ići u zimskom periodu gde nema napuštenih objekata pogodnih za skvoting (a u bloku 42 nema nikakvih objekata). Pre bih tipovao na one ćoškove Novog Beograda gde ima nešto napušteno.
 
Па ту одмах преко пута у блоку 58 и 68 има гомила полунапуштених барака пропалих грађевинских предузећа.
 
Такође испод железичког надвожњака и новог од УМП-а има довољно крова над главом за сваког ко нема где осим у Београд.
 
Taj простор је ипак предвиђен за изградњу станичних и комерцијалних садржаја, док за блокове 58 и 68 нема баш никаквих планова. Мада имали смо већ дивља насеља испод станице НБГ.
 
Шта знам, чињеница јесте да су 58 и 68, мада не видим границу међу њима, права црна рупа тог дела Новог Београда.
 
Da, ali kako će skvotovi u blokovima 58, 68 kao i ispod UMP-a uticati na život u Belvillu?
Ne drastično, jedino tako što će ljudi izbegavati da noću hodaju van svog bloka ka gradu, ali tu su ionako tramvaji i elektrobus. Ili kroz Omladinskih brigada.
 
Довољно је и помислити да неко, некад из неког разлога избегава да се креће тамо негде преко пута улице.
Моје лично мишљење је да становници тог дела града неће добити ништа добро од те аутобуске станице, чак шта више, изгубиће ако ништа друго, живце.
 
Treba razdvojiti pitanje autobuske stanice i pitanje migranata.
Korisnici autobuske stanice neće spavati na otvorenom. Ni migranti neće spavati na sred perona, tamo gde se i ne može ući bez karte. Spavaće eventualno ispod UMP-a tamo gde ne bude peronski prostor, ali ni to neće uraditi automatski samo zato što su autobuski peroni premešteni na Novi Beograd. Dok god su recimo svi lokali okrenuti migrantima, oni sa arapskim natpisima u Karađorđevoj, logično je da se migranti motaju tu negde, a ne u drugom delu grada. Onaj ko je baš rešio da udalji migrante od Savskog amfiteatra morao bi i da zatvori Miksalište i još mnogo štošta...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=428906#p428906:3cy8ejxu je napisao(la):
stanislaw » Чет Јан 19, 2017 11:50 pm[/url]":3cy8ejxu]Da, ali kako će skvotovi u blokovima 58, 68 kao i ispod UMP-a uticati na život u Belvillu?
Ne drastično, jedino tako što će ljudi izbegavati da noću hodaju van svog bloka ka gradu, ali tu su ionako tramvaji i elektrobus. Ili kroz Omladinskih brigada.

Mислим да и данас становници Белвила избегавају да се крећу пешке дуж Јурија Гагарина и около блока 42 пошто нису ни мало пријатни за шетњу, поготову ноћу.
 
Ocigledno je to miksaliste jace i od premijera jer sad otvaraju i satro kliniku u bivsoj Zagrebackoj sadasnjoj Koce Popovica.Sve kao pomazu a uzimaju lokal po lokal i nista ispod 150 m2!
 
Лепо да се и волонтери и пунктови организација попут лекара без граница, каритаса и сл. преселе заједно са свим мигрантима у кампове. Немам ништа против свих тих људи, али имам против камповања по парковима и напуштеним магацинима, то је најмање безбедно по њих саме пре свега.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=428919#p428919:3f57apn7 je napisao(la):
entero11 » 20 Jan 2017 12:43 am[/url]":3f57apn7]Ocigledno je to miksaliste jace i od premijera jer sad otvaraju i satro kliniku u bivsoj Zagrebackoj sadasnjoj Koce Popovica.Sve kao pomazu a uzimaju lokal po lokal i nista ispod 150 m2!

Ne znam da li se može govoriti o direktnom odnosu sa premijerom, s obzirom da je čovek poznat da je meka srca, a o sitnim nepočinstvima svojih miniona je obično loše obavešten. Uglavnom, sve mi verovatnije izgleda da premeštanje jedne autobuske stanice neće nužno premestiti i migrante, ako je NVO sektor već razvio infrastrukturu za njih na starom mestu.
Da li je to belosvetska zavera protiv Projekta od Nacionalnog Značaja, ne želim da se izjašnjavam.
Sa moralne strane mislim da nije OK da oberučke prihvatamo Investitore Spasioce sa istoka, a da nam se ne dopadaju migranti sa istoka.
 
Izvor:
http://www.yu-build.rs/index.php/urbani ... embar-2017
Odlaže se izgradnja autobuske stanice u Novom Beogradu - Rok za završetak posla pomeren za novembar 2017.


Izgradnja nove autobuske stanice u Novom Beogradu se pomera, što odlaže i raseljavanje postojeće BAS i Lastine stanice. Odabrani izvođač je u petak (3. marta 2017. godine) trebalo da završi projektnu dokumentaciju za zgradu autobuske stanice, međutim, od Direkcije za građevinsko zemljište i izgradnju Beograda tražili su produženje rokova.
Novi datum za izradu tehničke dokumentacije pomeren je za maj, dok će celokupan posao biti završen umesto u julu, pet meseci kasnije - u novembru.
U odluci, koju je pre pet dana donela Direkcija za gradsko građevinsko zemljište, navodi se da je zahtev izvođača za produženje rokova opravdan.
Grupa domaćih preduzeća - Saobraćajni institut CIP, Meta Balkan, Geomehanika i Krip inženjering, predvođeni firmom Bauwesen iz Lazarevca, uslove za izradu tehničke dokumentacije dobila je sa zakašnjenjem. Takođe, naručilac posla nije na vreme izdao neophodan nalog, uputstva i odobrenja. Osim toga, prilikom izrade Idejnog rešenja za pribavljanje lokacijskih uslova, projektant je naišao na niz problema, kao što su visinska kota objekta autobuske stanice, koja mora biti spuštena. I pozicija postojećeg vodovodnog i kišnog kolektora koji onemogućava povezivanje zgrade, kako je predviđeno konkursnim rešenjem, jeste jedan od problema koji je usporio projektante.
Predviđeno je bilo da oni za sedam meseci otkako su uvedeni u posao urade projektno-tehničku dokumentaciju za izgradnju objekta autobuske stanice sa podzemnom garažom, peronskog prostora i staničnog trga sa pripadajućom infrastrukturom.
Javna garaža sa 200 mesta
Planirano je da stanični objekat ima osnovne sadržaje neophodne za putovanje - informacije, kupovinu karata, toalet, garderobu, hol, pešačke staze do peronskog prostora, pasarele ka stajalištima javnog gradskog saobraćaja. Prolazi treba da budu prilagođeni za kretanje putnika sa prtljagom, opremljeni pokretnim trakama i liftovima. Javna garaža treba da ima najmanje 200 parking mesta u podzemnoj etaži. Potrebno je obezbediti i mesta za dolazne i polazne perone prigradskog, međugradskog i međunarodnog saobraćaja.
 
Vrh