Šta je novo?

Autobuska Stanica BAS

Moji utisci - na peronima minimalan broj kanti za đubre, aparati za kafu/piće ne rade, u kafiću napisali esspreso, putokazi za putnike jako mali i nisu in your face da nema nikakvih nedoumica. Putokazi za ljude sa kolima su skoro pa nepostojeći, pogotovo neki koji bi navodili na smislen parking, ne znam kako nikom nije palo na pamet da se napravi drop off zona nego sad treba da se isčuđavamo što ljudi parkiraju na sred ulice. Falio je samo jedan čovek sa mozgom da to sve bude malo više na nivou kakav se očekuje na zapadu.

Da je napredak u odnosu na staru, to nema sumnje(bez ulaženja u udaljenost/povezanost).
 
С обзиром да се предлаже пешачење од нове БАС до оближњих локација, сад треба да ступи на сцену ЈКП Зеленило (ноже и BW да донира већа стабла) и да уради јаче дрвореде дуж тротоара уз околне улице и тротоаре.

Мали hint за оне који ће пешке нпр. ка Арени, постоји пасарела између блокова 22 и 23 која је праволинијска, тачно иза пословне зграде B23, за оне које фрустрирају кружне степенице код петљи Арена. А кроз блок 22 може да се "пресече" до нпр. Сава центра право после ВМЦ НБГ, можда ће некоме значити.
Штета што нема сличне праве пасареле за саму Арену између блокова 24 и 25 али за то је крив Грчко-Кипарски пословни центар.
 
Svakog cuda 3 dana dosta. Kukacemo par dana/nedelja posle business as usual. Sve mi se cini da se premestanjem BAS-a nista spec ne dobija, osim dodatne guzve na nbg. Sto se tice dela gde je bila prethodna BAS, guzva izazvana autobusima ce biti zamenjena guzvom od automobila stanara novih zgrada planiranih na mestu bivse stanice. Presipanje iz supljeg u prazno. Ne daj boze da se radilo na prosirenju saobracajne infrastrukture.
Srecom, nisu visoke zgrade pa nije bas to istina jer ce broj stanara biti manji od broj korisnika BAS-a.

Beograd-na-vodi_11zon-scaled-640x640.jpg
 
Ne znam za vas, ali celo jutro na NBG viđam turističke autobuse. Mislio sam da postoji jedna trasa, a ja sam ih video u Mihajla Pupina, Milutina Milankovića, Zorana Đinđića... Jel su to trase ili je već počela kaubojština?
 
Ja sam sinoc video autobus iz Gandijeve pored Theta restorana autobus iz Kikinde i ide ka Jurija Gagarina, pravac BAS. To sigurno nije bila propisana ruta ali ko zna kako je dosao dotle. Verovatno pravo od kruznog toga pa Zemunskom donekle.
 
Знају ли се тачно руте? Јесу ли укинули стајалишта Студењак, Сава центар и Земун?
 
Kako je jutros u Jurija Gagarina i na prilazima mostu na Adi?
Meni deluje ok da budem iskren, jedan bus vise oko mosta na Adi, sam most isto ko uvek, vozio sam ka Senjaku blizu sajma, to iskljucenje, tu se malo veca guzva napravila ali nije nepodnosljivo. JG iznenadjujuce slican kao i pre. Videcemo kako ce biti dalje.
 
Ipak znamo gde živimo. Ako i bude kontrole, to će biti retko i uglavnom će moći da se parkira nepropisno (i ovde i po celom gradu)
Jedna patrola Bele milicije non stop, i ulazak na Drop-off pod rampom, kao na aerodromu, pa ako se zadržiš duže, platiš lepo ili razbiješ rampu, pošto kamera postoji, lako se i takva bu**** nahvata.

Za sve postoji rešenje.
 
Da izuzmemo momenat (tradiciju) Balkanske ulice, jeste zamerka da svuda moraš da ideš prevozom. Ne možeš više da dođeš sa lakim prtljagom i peške se popneš do centra.

Opet, koliko je realno ljudi to radilo?

Opet, lepo je kada je u samom centru i BAS i Ž. stanica, utiče malo i na živost tog dela grada, ali opet, to je uvek i leglo raznih "čudnih" likova.

Opet, Savski trg je mrtav i ne znam šta može da ga aktivira.

Glavna stanica prevoza mora da bude gde sada staju tramvaji i tačno tu treba postaviti i 95 i sve ostale linije. (a ne u Marka Hristića).

Samim tim treba malo i promeniti režim saobraćaja (traka) na tom delu, da ljudi ne bi pretrčavali da bi prešli sa busa na tramvaj ili obrnuto.

Bilo bi lepo da imamo neku ustanovu, nazovimo je Fakultet saobraćaja ili slično, koja bi napravila reorganizacioni projekat. U stvari to bi trebalo da inicira neka gradska ustanova, nazovimo je recimo Sekretarijat za upravljanje saobraćajem, koja bi u sudejstvu sa gore navedenom ustanovom to napravila.

Šteta što nemamo takve ustanove / preduzeća.
 
Šta je problem da se ovde (ka Antifašističke borbe) umesto ovog parkigna, ili šta je već, napravi okretnica, tj. početna stanica nekih autobusa ? Jedna linija ka Expo (pokriva Blokove), druga do Zelenog venca, treća ka Banovom brdu, četvrta ka Zemunu.

Tu se može izmestiti i ona okretnica iza Hajata koja je apsolutno nepraktična za putnike.

autobuska-stanica-beograd-render-01a.jpg


Parking na ovu livadu levo da Bog da te vidi.
 
Da li bi mogao neko da na fotografiji iz ptičje perspektive obeleži bitna mesta, parkinge, odnosno ulaze na iste, ulazi za pešake na stanicu, peroni - koji su dolazni, odlazni i ostali, prostor za koji ne treba peronska kao i prostor za koji treba peronska itd...?
 
Vrh