Šta je novo?

Autobuska Stanica BAS

Skoro tridesetak godina koristim bus kad putujem na relaciji BG-Sabac. Oko tr-cetiri puta vise putnika u autobus je ulazilo na BAS-u nego kod Sava centra. Poneko udje i kod studenjaka. Sada ce svi oni morati da idu na nbg da bi usli u bus.
Kad idem za Šabac/Loznicu nikad nisam išla na stari BAS nego lepo uđem kod SC-a i uštedim na peronskoj karti.Isto tako u povratku siđem kod SC-a. Za tu relaciju sam sad u nepovoljnijoj situaciji. I ne želim da im plaćam peronsku kartu, treba da vidim kako da uđem u bus na nekoj usputnoj stanici.
Kad idem na stari BAS to mi je bliže sa Nbgd jer sednem kod SC-a na tramvaj. Sad mi je o ova relacija nepovoljna jer mi treba više vremena od SC-a do nove BAS.

Jutros je na stanici SC-a, 88ica morala poduže da čeka dva turistička autobusa (nove linije) koje tu sad staju jer su zauzele kompletno stajalište.

Uvek sam izbegavala da sa Banovog brda dođem 85 /89 jer se uvek dugo čeka 95/tramvaj ka SC-u i još pride što su obe linije na različitim stajalištima.
Zasad, njihov projekat sa novom BAS mi UOPŠTE ne odgovara.

Čini mi se na snimcima nove BAS da ljudi nešto mnogo pešače (stara BAS je bila super u tom smislu) i dok pešače, nema nigde WC-a. Da li je moguće da je WC samo na jednom mestu (u glavnoj zgradi)?
 
Poslednja izmena:
Боље да аутобуси из правца Змаја продуже до Сава центра па скрену десно у Јурија Гагарина.
Po meni to nije loša zamisao, ali kada su spičevi, gubilo bi se još više vremena. Po meni je bolje rešenje za autobuse koji dolaze iz pravca Dobanovačke Petlje sledeće.

Autobusi nastave obilaznicom gde se isključe na petlji Surčin Jug i uključe na brzu saobraćajnicu idu brzom saobraćajnicom. U bloku 72 se ide desno u Dr Ivana Ribara i onda levo u Jurija Gagarina i nastavi se sve pravo do Marka Hristića gde skrenu levo.

Ukupno je duže 6 kilometara nego preko Zmaja i Arene, ali se izbegava gužva od Zmaja, kružni tokovi kod Arene, itd.
 
Sa redita

1000230007.jpg
 
Kad idem za Šabac/Loznicu nikad nisam išla na stari BAS nego lepo uđem kod SC-a i uštedim na peronskoj karti.Isto tako u povratku siđem kod SC-a. Za tu relaciju sam sad u nepovoljnijoj situaciji. I ne želim da im plaćam peronsku kartu, treba da vidim kako da uđem u bus na nekoj usputnoj stanici.
Kad idem na stari BAS to mi je bliže sa Nbgd jer sednem kod SC-a na tramvaj. Sad mi je o ova relacija nepovoljna jer mi treba više vremena od SC-a do nove BAS.

Recimo, ako iz bg krece 50 putnika, 30-35 ih je kretalo sa BAS-a, desetak kod SC i par kod studenjaka., u proseku.

Ovih tridesetak, umesto u jednom busu, reku ce sad prelaziti na neki drugi nacin - neki ce gsp-om (bar pola ih ima ranceve i torbe) a ostali ce automobilima. Ovo premestanje moze samo da poveca broj vozila na mostovima
 
Како су трапаво обележили стајалишта у Антифашистичке борбе као да на истом месту стају и аутобуси и трамваји, а у пракси су физички одовојена стајалишта.
 
Ja ne vidim kako na novom sajtu mogu da vidim red vožnje za međunarodne relacije,..
 
Ako već još jednu liniju uvode, samo da ne ide preko Gazele i u tom slučaju može biti korisna.
 
Шта је сад 86? И куд се деде 93? Уместо најава био би ред да линије коначно почну да саобраћају. Само се надам да не добијамо још један антибиотик. Поред 85 и 89 није потребна још једна линија која вози недељом (када аутобуска станица има највише путника) на 20 минута. Боље да појачају 85 и 89.
 
Vrh