Šta je novo?

Autobuska Stanica BAS

Zakazana je vanredna Skupština akcionara u BAS-u. Definitivno grad ulazi u upravljačku funkciju preko 6 novih neizvršnih direktora od 11 koliko ih ima ukupno (5 je izvršnih).
Izvor: www.bas.rs u rubrici događaji.
 

Prilozi

  • Poziv-akcionarima-30.03.2023. (1).pdf
    819,1 KB · Pregleda: 114
Потрајаће. То ти је као да уведе лекаре у легло заразе. Многи ће пострадали с борба са не извесним крајем тј дужином борбе.
 
"Jaka ekipa"
Izvor: wwe.bas.rs
 

Prilozi

  • Novi članovi OD.pdf
    229,8 KB · Pregleda: 401
ljuba2.jpg


Ljubomir Janković, arhitekta koji je projektovao zgradu Megatrenda.
 
Sve je to postmodernizam koji je u svetu odumirao 90ih ali se kod nas nažalost zapatio jel smo u arhitekturi kao uostalom i u mnogim drugim stvarima u tom periodu totalno ispali iz svih svetskih tokova.
 
Тзв. техно архитектура, цеви, панели, алуминијум, стакло, мермер, оштре ивице, решетке, ове шиљате конструкције од цеви на врху.
 
Da se razbuca i ovo leglo nerada i baštine socijalizam i viska uhlje*******a....
Pošto smo pokazali i dokazali da u post tranzicionoj Srbiji nena uhlje*******ljivanja i partijsko rođačkog zapošljavanja. Da je BAS smejurija jeste ali da ga sada jurim kao "zadnje leglo samoupravljanja" ne bih ni za milion godina.
 
Trpanja radnika viska stranački preko veze rodjacki itd ima sve to stoji
Ali u basu jos je samoupravljanje zivo
Koliko su iz grada nesposobni toliko su iz basa
Da za 20 mil evra nisi zavrsio stanicu ejj
 
Stanica nije završena,zato što su sadašnji vlasnici,odavno otplatili staru stanicu,i svaka peronska karta, bila im je čist dobitak.
Sada, kada trebaju da ulože tih 20 miliona evrića,oni to neće otplatiti za svog života,pa ih zato to više ne interesuje.
Nivo njihove intiligencije,ravan je vodi u podzemnoj garaži,a grad nije ništa bolji,kada je dopustio ovakav razvoj situacije,a imao je milion boljih rešenja.
Grad je inače, toliko jadan i bedan,te nije imao sam da napravi stanicu,niti je imao para,da sam napravi stanicu na prokopu,koja je toliko egipatsko-faraonski komplikovana,da joj je potrebno epohalnih 12 meseci za gradnju.Da sav dodatni prostor rentiraju ,i da od tih para sutra održavaju prokop ili autobusku stanicu.
Teslina fabrika automobila u Šangaju,na primer,jedna od najvećih takve vrste u svetu,napravljena je za 9 meseci,za 9 meseci,od strane istih tih radnika,koji rade i kod nas,na raznim projektima.
 
Poslednja izmena:
Stanica nije završena,zato što su sadašnji vlasnici,odavno otplatili staru stanicu,i svaka peronska karta, bila im je čist dobitak.
Sada, kada trebaju da ulože tih 20 miliona evrića,oni to neće otplatiti za svog života,pa ih zato to više ne interesuje.
Nivo njihove intiligencije,ravan je vodi u podzemnoj garaži,a grad nije ništa bolji,kada je dopustio ovakav razvoj situacije,a imao je milion boljih rešenja.
Grad je inače, toliko jadan i bedan,te nije imao sam da napravi stanicu,niti je imao para,da sam napravi stanicu na prokopu,koja je toliko egipatsko-faraonski komplikovana,da joj je potrebno epohalnih 12 meseci za gradnju.Da sav dodatni prostor rentiraju ,i da od tih para sutra održavaju prokop ili autobusku stanicu.
Teslina fabrika automobila u Šangaju,na primer,jedna od najvećih takve vrste u svetu,napravljena je za 9 meseci,za 9 meseci,od strane istih tih radnika,koji rade i kod nas,na raznim projektima.
Sad kad dođe nova "ekipa"nametnutih direktora napraviće stanicu, za 2-3 godine , samo što će sad da košta još 50-60 mil evra. Ovi iz BAS su nesposobni ali aktuelna vlast ih je prevazišla.
 
Poslednja izmena:
40 miliona evra,jedino ako za svakog zaposlenog ide jedan stan od 100kvm+lokal+grazno mesto,plus siguran posao do kraja života,za njega i njegove naslednike.
Ko zna šta su oni projektovali i zamislili?
Temelji upravne zgrade su grandiozni,za jednu autobusku stanicu.
 
40 miliona evra,jedino ako za svakog zaposlenog ide jedan stan od 100kvm+lokal+grazno mesto,plus siguran posao do kraja života,za njega i njegove naslednike.
Ko zna šta su oni projektovali i zamislili?
Temelji upravne zgrade su grandiozni,za jednu autobusku stanicu.
Nova zgrada stanice treba da ima 22.000m2. Primera radi 130 lokala u Delta City imaju 30.000m2, novi terminal aerodroma Nikola Tesla 42.000m2 a stanična zgrada u Prokopu samo 5.600m2!!!
Nije isključeno da ovde cena dogura i na 80 mil.evra!
 
Poslednja izmena:
Zamsli,nisu ni pomislili da sve to revidiraju,da na primer izgrade samo prizemlje.
Ovaj predstavnik ako je iz nezavisnog sindikata,nije nezavistan od razuma?
Navikli su oni na jedan raskošan i raskalašni život,koji im je podarila stara stanica,gde su samo kapljale pare,pa su umislili da zaslužuju jedan,velelepan aerodromski terminal-Shopping Mall zdanja.

Imaju jednog generalnog direktora i još deset članova odbora direktora.
Da li su oni uopšte normalni,da za jednu autobusku stanicu,gde odlaze i dolaze autobusi ,neko ima ovakav kolegijum-prezidijum nekakvog generalštaba???
 
Poslednja izmena:
BAS je davno prevazidjen kao koncept, apsolutno ne rade ništa da idu u korak sa vremenom, već se trude da ostanu u prošlom veku da bi opravdali broj zaposlenih, koji su inače poznati po ljubaznosti i gostoprimstvu, a na sve to uz plaćene stanične usluge naplaćuju sve ostalo. Mislim da je pametnije da su se prefokusirali na ugostiteljstvo i izgradili više prostora za potencijalne restorane brze hrane, i prodavnice. Pored je druga najveća stanica u gradu, broj putnika će rasti vremenom, a i potreba za sadržajima tog tipa, a imali bi profit od izdavanj lokala. Ovako, prave bukvalno svoju palatu za 700 zaposlenih koji uopšte ne stvaraju novac, već isključivo troše.
 
Pa i u drugim državnim (javnim) preduzećima imate višak zaposlenih pa opet idu u korak sa vremenom, koliko - toliko.
 
Vrh