Šta je novo?

Autobuska Stanica BAS

Šta smo mogli da zaključimo za poslednjih 11 godina vezano za BAS i Železničku stanicu.
- Za ukidanja vozova ka centru je dovoljno imati bilo šta sa više koloseka i perona, i sa blagajnom. Autobus je supersloženo prevozno sredstvo, kome za sletanje-poletanje-teleportovanje treba supersložena infrastruktura, koju trenutno imamo samo u Karađorđevoj ulici...
- Železnica se ukida sa mesta gde je najkorisnija, zato što imamo "investitora" kome treba ustupiti određeno zemljište do kraja 2018. Ostanak BAS je u tom slučaju kršenje superhiper važnog ugovora. Ali investitoru po svemu odgovaraju autobusi na dizel sa srednjom brzinom do 80km/h, a smeta mu voz na struju sa prvom klasom za 200km/h i aerodromski ekspres.
- Dok su vozovi sa najkorisnije stanice ukidani još od 2016. godine 2023. ni jedan jedini polazak autobusa nije prebačen na neku drugu autobusku stanicu.
- "Srbija Transport" udruženje drumskih prevoznika, u otvorenom pismu zbog položaja prevoznika zbog naglih ekonomskih promena u 2022, žali se pored svega na vozove Prokop-Novi Beograd-Novi Sad koji prevoznicima oduzimaju putnike.

Odnosno, razvlačenje premeštanja BAS-a ima tek fasadu neke "neorganizovanosti" ili "nesposobnossti rukovodstva", već je samo jedan u sistemu podređivanja privatnih interesa javnim interesima. Zvučaće mnogima nenapredno i neromantično, zaglupjenoj masi nepopularno, ali sa sadašnjim razvojem sistema masovnog prevoza putnika BAS u centru jeste javni interes, kao i železnička stanica u centru. Čak i ako se napravi dobra mreža relativno brzog i pouzdanog masovnog javnog prevoza, bliže centru je dobro imati manju uređenu autobusku stanicu za ekskurzije, turističke i međunarodne autobuse.
 
- "Srbija Transport" udruženje drumskih prevoznika, u otvorenom pismu zbog položaja prevoznika zbog naglih ekonomskih promena u 2022, žali se pored svega na vozove Prokop-Novi Beograd-Novi Sad koji prevoznicima oduzimaju putnike.
Nemoguće je da putnici tek tako odustaju od sistema koji je u centru, a dobar. Ne bih rekao da tu neko nekome krade putnike, već da je njihova ponuda, a i cena bila obrnutnosrazmerna. Kosi se sa zdravom logikom da neko izabere lošiju uslugu za veću cenu.
Ako žele da budu konkurentni, moraju da imaju dobru ponudu.

U životu nisam mislio da ću ovo napisati, a u vezi sa našom železnicom.
 
Ja nemam drugo objašnjene osim da je BAS ustvari neka sekta. 🤷🤷🤷
Пост године кад му време није, исмејах се жив, а тачно у срж...
Имају и свештенике, оне са црвеним капама.
(Или је то све масонерија нека тешка.)
 
Било како било, то је легло које седи на значајним средствима и одговара за транспортну доступност државе, а понашају се неадекаватно.
Лек је хитно организовање конкуренције и неколико станица мањих димензија близу значајних саобраћајних чворишта.
Конкуренцију још довести (дакле трећи оепратер) и на Нови Београд.
 
Šta smo mogli da zaključimo za poslednjih 11 godina vezano za BAS i Železničku stanicu.
- Za ukidanja vozova ka centru je dovoljno imati bilo šta sa više koloseka i perona, i sa blagajnom. Autobus je supersloženo prevozno sredstvo, kome za sletanje-poletanje-teleportovanje treba supersložena infrastruktura, koju trenutno imamo samo u Karađorđevoj ulici...
- Železnica se ukida sa mesta gde je najkorisnija, zato što imamo "investitora" kome treba ustupiti određeno zemljište do kraja 2018. Ostanak BAS je u tom slučaju kršenje superhiper važnog ugovora. Ali investitoru po svemu odgovaraju autobusi na dizel sa srednjom brzinom do 80km/h, a smeta mu voz na struju sa prvom klasom za 200km/h i aerodromski ekspres.
- Dok su vozovi sa najkorisnije stanice ukidani još od 2016. godine 2023. ni jedan jedini polazak autobusa nije prebačen na neku drugu autobusku stanicu.
- "Srbija Transport" udruženje drumskih prevoznika, u otvorenom pismu zbog položaja prevoznika zbog naglih ekonomskih promena u 2022, žali se pored svega na vozove Prokop-Novi Beograd-Novi Sad koji prevoznicima oduzimaju putnike.

Odnosno, razvlačenje premeštanja BAS-a ima tek fasadu neke "neorganizovanosti" ili "nesposobnossti rukovodstva", već je samo jedan u sistemu podređivanja privatnih interesa javnim interesima. Zvučaće mnogima nenapredno i neromantično, zaglupjenoj masi nepopularno, ali sa sadašnjim razvojem sistema masovnog prevoza putnika BAS u centru jeste javni interes, kao i železnička stanica u centru. Čak i ako se napravi dobra mreža relativno brzog i pouzdanog masovnog javnog prevoza, bliže centru je dobro imati manju uređenu autobusku stanicu za ekskurzije, turističke i međunarodne autobuse.
Укратко, управе железничких предузећа имају мање кичме од управе БАС. Могли су да их условљавају као што то ради БАС, али нису већ су подвили реп и рашчистили Савски амфитеатар од возова и шина.
 
- "Srbija Transport" udruženje drumskih prevoznika, u otvorenom pismu zbog položaja prevoznika zbog naglih ekonomskih promena u 2022, žali se pored svega na vozove Prokop-Novi Beograd-Novi Sad koji prevoznicima oduzimaju putnike.
Након ове изјаве сви потписници и аутори исте би морали о свом трошку да прођу кроз поновне здравствене прегледе са акцентом на провери психичког стања дотичних, након чега би морали поново и о свом трошку да полажу све категорије дозвола за управљање моторним возилима.
 
Kakvi su ti prevoznici,takva im je i nova autobuska stanica.
Trebaju ovi iz BAS-a,da prosire onaj kolegijum direktora,za jos nekoliko članova,steta da propuste ovakvu priliku za talente.
 
Poslednja izmena:
Jedne-iste informacije se vrte u krug...
Novost je da je Skupština BAS-s na "nagovor" vlasti razrešila 10.4.2023. iz odbora direktora svojih 6 članova i izglasala novih 6 predstavnika vlasti koji će imati većinu (rezultati glasanja na sajtu BAS-a). To znači odlazak dosadašnjeg direktora i postavljanje novog sa ciljem da se stanica završi a saobraćaj izmesti. Da li će se to desiti videćemo.
 
Andjelko Mucibabic, rodjen 1942.-generali direktor BAS, od 15.maja podnosi ostavku jer ide u penziju.
 
Tužna priča...
IMG_20230511_210928.jpg
 
Mili moji.Bogu hvala, vek i po proživeh u radu i sreći. Slutim da mi je vrijeme umirati pa ovo govorim u pero mom prijatelju ,gradonačelniku Šapiću, jer u vas akcionare, sve zajedno, nemam nimalo poverenja. Žao mi je što ste moji, a ne akcionari nekog mog neprijatelja. Ko je vas poznavao, ni pakao mu neće teško pasti. Što se tiče moje imovine, a to vas najviše zanima, mogu vam saopštiti sledeće: Svu svoju imovinu, pokretnu.nepokretnu, i autobusku stanicu, ostavljam, ... samom sebi.

Mučibabić:LOL::ROFLMAO:
 
Poslednja izmena:
Vrh