Šta je novo?

Autobuska Stanica BAS

Pa da isprati decu/rodbinu koju vidi jednom u šest meseci jer ne žive u Srbiji. Na primer.

Ne kapiram, je l' radiš na stanici @ksander ?
Ne vidim kako neko može da brani idiotski sistem na BASu smišljen samo radi dranja putnika...
 
Dacu informacije iz velikog iskustva koje imam.

Uvek kada idemo za Beč autobusom imamo karte, koje nas ili čekaju u autobusu ili ih uzmemo u agenciji. E sad ako ih uzmemo u agenciji onda imamo peronsku kartu kod nas koju pokažemo i to je to. Kada nas karta čeka u autobusu iako ima i peronska karta koja nas čeka u autobusu oni traze da se kupi peronska na stanici, doduše kada imate zdrastvene probleme uglavnom vas puste bez kupovine peronske karte dodatno.

Sent from my MRX-AL09 using Tapatalk
А кад идеш из Беча за Београд?
 
U Beču se sa druge strane uopšte ne naplaćuje peronska karta ni na Sudtiroler Platz kao ni u VIB. U VIBu ni kad autobus kreće unutar stanice kao ni kada kreće ispred stanice ne plaća se ništa.

Sent from my MRX-AL09 using Tapatalk
 
Pa ono u Becu se ne moze ni nazvati postenom autobuskom stanicom, pogotovo ne Sudtiroler. To je smao parking, ko da krece ispred Sava centra. VIB ima dva, tri kontenjera montazna ispod nadvoznjaka i to je to
 
Peronska karta nije karta koja se kupuje uz prevoznu kartu. Jednostavno nemate kartu, hoćete na peron iz bilo kog drugog razloga plaćate ulaz na peron. Kupite prevoznu kartu i onda vam ne treba nikakva dodatna peronska karta.
Како ми не треба перонска ?
То што ми са картом наплате жетон, а не онај папирић који исто коштају не значи да ми нису напратили перонску.

Улазак у аутобус на БАСу ти је буквлано сат вемена рада, уколико радиш за минималац, што је превише.
 
Pa ono u Becu se ne moze ni nazvati postenom autobuskom stanicom, pogotovo ne Sudtiroler. To je smao parking, ko da krece ispred Sava centra. VIB ima dva, tri kontenjera montazna ispod nadvoznjaka i to je to
Ето. Колико знам, град Беч тек сад гради своју аутобуску станицу, одраније постоји приватна, а Судтиролер Плац му дође код главне железничке станице, па је згодно да ту стају аутобуси.

Превелик се значај даје том објекту у Београду, а монополизација у аутобуском саобраћају - чија је предност баш то што може да прими путнике иза ћошка - јесте недопустива. Резултат је да се узима више пара од путника и да они гледају да уђу ван станице. Као што видимо, у можда најуређенијем граду на свету, свега тога нема.
 
Pa da isprati decu/rodbinu koju vidi jednom u šest meseci jer ne žive u Srbiji. Na primer.

Ne kapiram, je l' radiš na stanici @ksander ?
Ne vidim kako neko može da brani idiotski sistem na BASu smišljen samo radi dranja putnika...
Ne radim, nego vam pomazem da svaku situaciju pogledate iz sto vise uglova to je valjda poenta da se ne nosi am i samo pravo. Sto se tice cena to dranje se moze uzeti za jos neke usluge i dobra. Hm jel onda i na aerodromu idiotski sistem buduci da decu/rodbinu nije moguce ispratiti da ulaska u avion?
 
Ксандер, на аеродрому има свакојаких уређаја и процедура до уласка у авион. Плаћати харач од "перонске карте" приватној компанији (АД) са монополом, за улазак у аутобус, што је радња која се обавља и на пољани, без икаквих помагала - у неопходност тако чега нећеш убедити људе на Беобилду, јер овај форум ипак већински не окупља овце.
 
До доласка у авион:
1. Мораш да се чекираш
2. предаш пртљаг
3. Прођеш царинску контролу
4. Прођеш пасошку контролу
5. Прођеш контрадиверзиону контролу
6. Да поседиш неко времеу у грејаној/кондиционираној згради
7. Да одеш у тоалет који је бесплатан за коришћење.
******
Као што видиш Ксандере, ништа од горе поменутог нема на БАСу, па то не смета да се узимају бесмислене таксе.
 
Pa niko ne brani da se napravi ulaz u autobuse na poljani, moze ko zeli da organizuje isti i mozda zaradi nesto jer je legalno otvarati firme kako ko zeli. Na aerodromu je kao besplatno a zaboravlja se stavka aerodromska taksa :) Niko ne misli valjda da sam pomislio da smo ovde ovce. To sto je zgrada glavne autobuske stanice neuslovna je odraz iskazivanja volje vecine koja moze uticati na sistem pa eto ta vecina je pomogla da se zeleznica premesti na ultra moderni Prokop.
 
Која је то већина има вољу да буде станица вечити распад и споменик штроке којом се дичила и СФРЈ?
 
Stanicna usluga se placa pa ni na aerodromima ne mozete bez odgovarajuce karte do aviona tako ni do autobusa tako je i u metrou.
Koja usluga tačno? Jedna klupica i nadrndana žena na razglasu. WC se dodatno plaća, kao i bilo koja druga usluga (čuvanje prtljaga itd.)
Mene samo čudi da do sada BAS nije završio na sudu.
 
I što je najsmešnije ne postoji on-line prodaja karata od strane BAS-a. Možete kupiti kartu za voz, avion, ulaznice za pozorište, bioskop ili koncert ali ne možete kupiti autobusku kartu od jedinog operatera autobuskih usluga u Beogradu!
 
Sve navedeno je tačno. Zbog svih tih stvari, autobuski prevoz kod nas je na tako jadnom novou, bukvalno mi se smuči od same pomisli na korišćenje autobusa, nebitno da li se radi o međugradskom prevozu ili o gsp.
 
Stanicna usluga se placa pa ni na aerodromima ne mozete bez odgovarajuce karte do aviona tako ni do autobusa tako je i u metrou.

Ne radim, nego vam pomazem da svaku situaciju pogledate iz sto vise uglova to je valjda poenta da se ne nosi am i samo pravo. Sto se tice cena to dranje se moze uzeti za jos neke usluge i dobra. Hm jel onda i na aerodromu idiotski sistem buduci da decu/rodbinu nije moguce ispratiti da ulaska u avion?

Pa niko ne brani da se napravi ulaz u autobuse na poljani, moze ko zeli da organizuje isti i mozda zaradi nesto jer je legalno otvarati firme kako ko zeli. Na aerodromu je kao besplatno a zaboravlja se stavka aerodromska taksa :) Niko ne misli valjda da sam pomislio da smo ovde ovce. To sto je zgrada glavne autobuske stanice neuslovna je odraz iskazivanja volje vecine koja moze uticati na sistem pa eto ta vecina je pomogla da se zeleznica premesti na ultra moderni Prokop.
Не знам зашто упорно упоређујеш аутобус и авион када су неупоредиви. Упоредиви су аутобус и воз. Како је могуће да на железници не постоји перонска карта нити наплата станичне услуге? Може се рећи и да је употреба тоалета бесплатна јер постоје тоалети у возовима и на неким станицама. На БАС-у се плаћа станична услуга, а не добија се ништа. Чак ни могућност да се седи у затвореном простору док се чека аутобус.

Зато се надам ће се поправити квалитет железничког превоза у Србији како би аутобуске станице и превозници престали да деру путнике ценама својих услуга.
 
Која је то већина има вољу
Pa vecina glasova od svih izbora jer se zna ko upravlja gradom i sl.
@Veteran Pa BAS nije prevoznik a uz svaku kupljenu kartu na BASu se dobija "gratis" ulaz na perone sada sto prevoznici prodaju online bez toga pa valjda jer im to odgovara da deluje kao da su povoljniji a ne znam da li napisu da se mora kupiti peronska karta.
Izgleda da je vecina vas pogresno percipirala mene kao nekoga ko brani BAS, napisao sam sta mislim i dao isto kao i vi vidjenje situacije iz verovatno manje ugodnog ugla za vecinu ljudi, ali cinjenice koje smo izneli nece se osporiti :) Pa voz, avion, brod i autobus su deo javnog masovnog prevoza i sa te strane su upiredivi.
 
uz svaku kupljenu kartu na BASu se dobija "gratis" ulaz na perone
Ne dobija se, kad se kupi povratna karta iz suprotnog smera, karta košta tačno za peronsku kartu manje. Ako se dobro sećam, na karti kupljenoj na BAS čak i piše peronska karta kao dodatna stavka.

Medjugradski prevoz nam je na tako jadnom nivou da sam bio primoran da kupim auto, jer nisam više hteo da trpim bezobrazluk. Auto inače jako retko koristim u gradu i realno mi nije potreban zbog toga.
 
Pa vecina glasova od svih izbora jer se zna ko upravlja gradom i sl.
@Veteran Pa BAS nije prevoznik a uz svaku kupljenu kartu na BASu se dobija "gratis" ulaz na perone sada sto prevoznici prodaju online bez toga pa valjda jer im to odgovara da deluje kao da su povoljniji a ne znam da li napisu da se mora kupiti peronska karta.
Izgleda da je vecina vas pogresno percipirala mene kao nekoga ko brani BAS, napisao sam sta mislim i dao isto kao i vi vidjenje situacije iz verovatno manje ugodnog ugla za vecinu ljudi, ali cinjenice koje smo izneli nece se osporiti :) Pa voz, avion, brod i autobus su deo javnog masovnog prevoza i sa te strane su upiredivi.
Класичан трол.
 
pošto sam na BAS-u svakog meseca barem jednom da vam pomognem..

- kada kupujete kartu na šalteru uz kartu uvek dobijate žeton, a na karti vam piše cena stanične usluge
- kada kupujete direktno od nekog prevoznika onda morate da odete do šaltera za peronske karte i kupite je (ovde mogu da nastanu i dodatni problemi kao što sam ja kupio kartu za Zagreb na sajtu prevoznika, a ispostavilo se da je bus bio pun jer svako ko je kupio na BAS-u imao je numerisano sedište, ja nisam :poop: i to vam je pokazatelj koliko je takav sistem neuigran kod nas)
- kada dođete sa povratnom (već ste putovali u jednom smeru, vraćate se) opet kupujete peronsku (nisu karte na svim stanicama identične kao BAS-ove, negde izdaju one odvratne kao običan fiskalni račun)

ta karta ne postoji samo na BAS-u i nije samo problem BAS-a već širom Srbije većina stanica isto tako naplaćuje, negde su cene čak i bliske ovoj na BAS-u, negde su baš niske.. na nekim stanicama ne morate ni da uzimate peronsku kada ispraćujete nekog jer je ograda dovoljno niska, negde to nije slučaj itd.

razlozi za izlazak na peron nekoga ko ne putuje su brojni: ispraćujete osobu sa invaliditetom, ispraćujete dete, ispraćujete osobu koja nema 5 ruku za svaki kofer/torbu, ispraćujete nekog kog vidite jednom u sto godina ili svog partnera i imate puno pravo da se rastanete uživo

šta je uračnunato u cenu peronske: prljav peron, manjak klupa, manjak prostora za manevar, prosjaci, nepostojanje wc-a, a do relativno skoro niste imali mogućost ni vodu da uzmete jer kiosci nisu bili otvoreni i ka peronima

ne vidim logiku u upoređivanju sa aerodromom, gejtovima iz bezbednosnih razloga koje važe u celom svetu mogu da priđu samo putnici, autobuske stanice niti imaju takva pravila niti je put autobusom te prirode da je bezbednosno ugroženiji i dovoljno skup avionski saobraćaj
 
Poslednja izmena:
Slazem se da naplacuju maglu za ulaz u BAS i zato koristim usputna stajalista za putovanje
al razlozi naplacivanja aerodromske takse nisu daleko od BASa , jer si naveo ne zeljene - prinudne procedure kojima se putnici potvrgavaju
slicne procedure mogu da se uvedu i u BASu ,
Neke od tih procedura su i ujedinjenjem EU postale besmislene i kao takve su ukinute za gradjanje EUa kao sto je tacka br. 3 i 4
,, PRLE wrote:
-... До доласка у авион:
1. Мораш да се чекираш
2. предаш пртљаг
3. Прођеш царинску контролу
4. Прођеш пасошку контролу
5. Прођеш контрадиверзиону контролу
6. Да поседиш неко времеу у грејаној/кондиционираној згради
7. Да одеш у тоалет који је бесплатан за коришћење.
Као што видиш Ксандере, ништа од горе поменутог нема на БАСу, па то не смета да се узимају бесмислене таксе ... .,

Jedina zajednicka a smislena usluga je tacka br 6 . i 7.
:sesir:
 
ja ne znam da su ikada i radili nešto sem što su napravili parking u rangu okretnice kod Interkontinentala
I za tu asfaltiranu livadu je lopovska bag** spiskala svih 21 miliona evra, koliki je bio budžet za izgradnju cele stanice. Za završetak stanične zgrade(ko zna kada) će im trebati kredit od još najmanje toliko. U čiji džep se slila dvadesetomilionska razlika? Možemo samo da nagađamo.

Verovatno u iste one džepove koji se omaste kad god cena svakog autoputa u ovoj zemlji petostruko poraste od početka do kraja njegove izgradnje.
 
I za tu asfaltiranu livadu je lopovska bag** spiskala svih 21 miliona evra, koliki je bio budžet za izgradnju cele stanice. Za završetak stanične zgrade(ko zna kada) će im trebati kredit od još najmanje toliko. U čiji džep se slila dvadesetomilionska razlika? Možemo samo da nagađamo.

Verovatno u iste one džepove koji se omaste kad god cena svakog autoputa u ovoj zemlji petostruko poraste od početka do kraja njegove izgradnje.
BAS je privatna firma
 
Evo podataka o BAS A.D. Ko dešifruje ko tu pije a ko plaća platim mu pivo domaće proizvodnje po izboru.

BAS AD akcije.png
 
@vucko 40% imamo svi mi putem drzave dok je 10.na listi jedan od direktora i sin drugog direktora na vecoj funkciji. Vecina radnika je u Bas konzorcijumu ali je predstavljena imenom i prezimenom pa pa zato ima toliko broj malih akcionara 1000+ naravno tu su i penzioneri basa koji mesecno dobijaju da kazemo dotaciju. Komercijalna banka je kupila akcije ali nije dostavila u cije ime ih je kupila na sta mislim da ima prava po zakonu o kastodi uslugama. Koliko se secam zadnji put kada sam gledao Kruna komerc se bavi proizvodnjom mleka.
 
Vrh