Šta je novo?

Autobuska Stanica BAS

Pa ne mora stanica da bude tih dimenzija,upola manja bi bila dovoljna za Beograd,stvar je u dobrom projektu..
 
14.jpg

Ovo meni baš izgleda odlično za NBG, čak nekako i liči.
 
Da veoma slično,i rešenje da se poveže,buduća metro stanica sa BGVozom p. mostovima deluje kao logičan korak..a parking bi mogao da bude ispod stubova ž.stanice.
 
2012":gkboi7g2 je napisao(la):
..a parking bi mogao da bude ispod stubova ž.stanice.

Да идеално да неки манијак упаркира тону експлозива и активира кад је горе највише возова и путника! Живимо у грозном свету, једино велика опрезност донекле смањује ризике... :(
 
Да идеално да неки манијак упаркира тону експлозива и активира кад је горе највише возова и путника! Живимо у грозном свету, једино велика опрезност донекле смањује ризике... :(

+1 Veliki Vracar. Potpuno si upravu i podrzavam ovaj stav. Bolje bi bilo da uopste nista ne gradimo, da to ne bi neki manijak podigao u vazduh. Jedini problem koji cemo onda imati je da su i dalje u opasnosti vec izgradjeni objekti. Bolje i njih da srusimo jer su u velikoj opasnosti od manijaka sa eksplozivima u dzepu.
 
Валтер па ти би бар требао да се разумеш у експлозиве! Да си мање импулсивно прочитао пост схватио би да је моја примедба на локацију паркинга а не на градњу! Можда неки ултра модерни скенери могу да реше проблем, али судећи по догађајима по свету нисам баш сигуран...
 
Neće to kod nas mi smo neutralna zemlja.. :kafa:
 
Koliko sam ja cuo, tunel do autokomande jeste bio u planu? I logicno je da autobus odmah ide na neki put gde nema semafora i raskrsnica nego da ide na onaj kruzni tok kod arene? Prednost lokacije kod prokopa je ta sto se odmah izlazi na auto put. Mana je ta sto se za Pancevo onda prolazi kroz ceo stari grad, ali dobro, ne moze sve...
E sad, ja sam uvek za to da se izvede jedna studija o tome koja lokacija vise odgovara, siguran sam da je to moguce i onda mi ovde ne moramo da se raspravljamo oko toga.
A sto se tice teroristickih napada, otvoren je prostor tamo, eksplozija brzo gubi snagu, ne bi bilo lose mozda samo malo ojacati stubove ili ih obaviti metalom ili tako nesto? a taj prostor svakako treba iskoristiti, greota onoliki prostor da ne bude iskoriscen! ili bar neka bude parking za autobuse, tu valjda nema terorista? Stanica u Jerusalimu je sva zatvorena pa su preziveli nekako.
I za kraj, ne mora svaki projekat u Srbiji da bude iz estetskih razloga, onaj viseetazni funkcionalni dizajn moze da se malo ulepsa, a putnicima je malo vise stalo da se ne zadrzavaju. Vecina stranaca ne dolazi autobusom vec avionom, aerodrom bi i mogao da bude lepsi.
 
Ja da planiram teroristički napad ne bi ni razmišljao o tome da li :lool: ima parking. Što, da neće da mi stigne kazna za nepropisno parkiranje? :lool:
 
Spojiti bus i zeleznicku nekako da to bude multiprakticna stanica
A sto se tice panceza zar ne postoji bg voz koji prolazi kroz prokop pa do vuka pa nadalne :)
 
Postoji voz koji ide bas tuda ;)
Ali tim sinama jos uvek ne idu i autobusi, pa kad dolazis iz Panceva verujem da bi ti trebala citava vecnost dok se dovuces do stanice. Sto znaci da je potrebna neka usputna stanica kod pancevackog mosta. Ili, da se pravi vise stanica, sto je u mojim ocima jako konfuzno i skupo. Hajd da sacekamo te projekte, i da se nadamo da su oni mislili o svim pratecim problemima.
 
U svakom slučaju dobro je da smo ovde predstavili neke projekte,toliko da se ne brukaju,model iz Bangkoka je najbolji za tu lokaciju,neka ga dimenzioniraju za potrebe 2.nil grada i to je to..
1.jpg

4.jpg
 
А чему ти ниску и широки објекти и то у блоку где је по урбанистичком заводу једино дозвољено градити куле.

Дакле забраниш куле свуда сем на окацији где си планирао БАС јер је у перцепцији људи да су аутобуски терминали ниске грађевине. Врло занимљив концепт урбанистичког размишљања.

А зашто нам не би приватник изградио цео нови БАС а заузврат изнад њега може да дигне кулу од 150 метара? БАС испод солитера.
 
Ja nemam ništa protiv kula naprotiv,i to posebno na toj lokaciji,ali kada su već rešili da grade BAS onda treba da bude uzor uspešni svetski projekti,a ovo da nam neko napravi BAS pa kulu iznad..nije dobro urb rešenje,niko ne želi da mi ispod i oko poslovnog prostora prolaze 24h kolone autobusa.U blizini i susednim parcelama koje su prazne ima i više nego dosta prostora i za kule,tržne centre i svašta nešto ionako su blizu pa će ljudi laganim hodom ili p.mostovima doći i do kula,šoping centra ili metro,bgvoz stanice.Ovakve bitne infrastrukturne projekte traba da planira i gradi grad, uz pomoć privatnog kapitala tamo gde za to ima logike.
A recimo koncept mall-a,kule i sl. na ž.stanici ima više logike,zbog toga što nema zagađenja,novim materijalima se smanuje nivo buke,dovodi se više putnika po satu i opšti je trend u svetu.
Pregledao sam projekte po svetu i primećujem da u okviru c.aut.stanica postoje mani tržni centri unutar same zgrade kao dodatni sadržaji,ali nekih mega projekta sa kulama i mall-ovima nisam zapazio.. :kafa:
Naravno imamo mi naše drage arh,na forumu pa bih voleo da čujem što više mišljenja,ovaj gore na slici projekat iz Bangkoka kada ga dobro sagledate potpuno prirodno naleže duž ž.stanice NBG :roll:
Evo još predloga..
slough-bus-station-lead-537x331.jpg

5137-l.jpg

white-city-01.jpg

Adelaide-Central-Bus-Station-Design-by-Woodhead-588x390.jpg

17009.jpg

1-artist-impression.jpg

View%201%20%20PRESS%20IMG.jpg

ground-transportation-bus-terminal-huancayo-peru_58290.jpg

bus_station_osijek_r151012_8.jpg

wood-lane-large.jpg
 
нема ништа чудно или лоше у томе да се изнад аутобуске станице направи пословна кула
 
Gorstak89":398j25k5 je napisao(la):
Postoji voz koji ide bas tuda ;)
Ali tim sinama jos uvek ne idu i autobusi, pa kad dolazis iz Panceva verujem da bi ti trebala citava vecnost dok se dovuces do stanice. Sto znaci da je potrebna neka usputna stanica kod pancevackog mosta. Ili, da se pravi vise stanica, sto je u mojim ocima jako konfuzno i skupo. Hajd da sacekamo te projekte, i da se nadamo da su oni mislili o svim pratecim problemima.
Pa napraviti neki kao gradski za pancevo kao sto j i za obrenovac i da ide do npr novog parka u savskoj kod zeleznicke a da jos koristi taj bus obicna gradska stajalista i problem resen :) kucam sa fona pa ne zamerite na slovne greske :)
 
JohnnyLee":2zkajc4g je napisao(la):
нема ништа чудно или лоше у томе да се изнад аутобуске станице направи пословна кула
Recimo da je u svetu takvo rešenje malo primenjeno,za razliku od ž.stanica,razlog je,buka,zagađenje,okruženje..možda grešim ali milsim da mi je logično. :kafa: doduše ,jednoga dana autobusi će biti verovatno električni ili hidrogen,sa malo buke i sl.ali to kod neće skoro.. :wink:
 
2012

Апсолутно је свеједно људима који раде у тим кулама да ли им је аутобуска станица испод ногу или на плацу поред. Бука, загађење, саобраћајне гужве су потпуно исте.

У блоку 42 је планиран нови БАС и највише пословне куле у БГ: Значи да ће куле бити тик уз нови БАС. зар у том случају није хуманије према људима запосленим у кули да им БАС буде сакривен испод куле и тиме смањено загађење клима системима куле а и бука коју упијају први спратови исте?
 
Uh teško pitanje,tehnički je danas sve izvodljivo.Ja sam zagovornik kula i nemam taj problem da je nakalemim pored BAS-a,ono što me interesuje kako se to uklapa urbanistički u taj blok?,ako gledamo celinu toga bloka koji se sa svih strana okružen bulevarima i ž.stanicom,ima dovoljno prostora za 3 kule..ono što me zbunjuje Stf ,ceneći tvoju ekseprtizu ,u toj situaciji zašto bi onda kula bila na ploči BAS stanice? ima dovoljno prostora i za kule, i za stanicu, i za parkinge..onako laički gledano.U svakom slučaju kada bi video neki render ,bilo bi mi lakše da se izjasnim..
2008_11_rogersnew.jpg

evo jedne u N.Y na menhetnu,ispod je bus stanica
628x471.jpg

primer BAS stanice pored ž.stanice NBG sa kulom
new+york+bus+terminal+tower+proposals.jpg

After New York officials heard that San Francisco was going to build a new bus terminal with an enormous tower, they opened up competition to do their own tower. New Yorkers, always trying to compete with San Franciscans.

The on-again, off-again plans to build an office tower over the Port Authority Bus Terminal took at least a conceptual step forward on Thursday afternoon with the unveiling of three possible designs by three leading architectural firms.

Za sada sam takve projkte našao samo u Americi.. :kafa:
 
Tri kule!? Veruj mi, ima prostora za mnogo više odo toga, čak sa sve autobuskom i železničkom stanicom, parkinzima, UMP-om, zelenim površinama itd. Naravno, ne treba preterivati, ali verujem da se u Bloku 42 može napraviti lep "cluster" :)

blok42.png
 
Јел ће моћи да се додају колосеци са јужне стране станице после завршетка УМП? И колико су предвидели да оставе простора са северне стране... Баш ме занима да ли би могли да уклопе УМП, железничку и нову аутобуску заједно?!
 
Imamo mi u Novom Sadu jednu autobusku stanicu viška :) Da li ste zainteresovani?
images
 
Feanor":2mprpdgv je napisao(la):
Јел ће моћи да се додају колосеци са јужне стране станице после завршетка УМП? И колико су предвидели да оставе простора са северне стране... Баш ме занима да ли би могли да уклопе УМП, железничку и нову аутобуску заједно?!

ка УМП-у можда максимум један колосек. ка М. Миланковића може још 5
 
Pancevacki most ne prelaze samo Pancevci, ima i drugih. Sa novim mostom preko Dunava mozda bi mogli da idu tuda, pa na ump pa na stanicu, to produzava put u smislu daljine ali bi mozda bilo dobro sto se tice vremena provedenog u voznji. Ljudi sa Ibarske bi mogli onda da idu preko mosta na Adi... Ali treba proveriti...

A sto se tice kula, ko ce platiti BAS-u da izgradi cak 3 kule? Kad nam prokop cami nedovrsen vec koliko godina? Ili bi one bile privatne? Pa opet, to nije mala investicija. Na onim slikama Tel Avivove stanice je prvobitno planirana kula, vidi se na jednoj slici pa je oni tamo nikada nisu napravili i ako su jako siromasna zemlja :)
 
JohnnyLee":3bg7m7e0 je napisao(la):
Feanor":3bg7m7e0 je napisao(la):
Јел ће моћи да се додају колосеци са јужне стране станице после завршетка УМП? И колико су предвидели да оставе простора са северне стране... Баш ме занима да ли би могли да уклопе УМП, железничку и нову аутобуску заједно?!

ка УМП-у можда максимум један колосек. ка М. Миланковића може још 5

Ка Милутина Миланковића не може ни један колосек јер су све то срећом грађевинске парцеле и то углавном већ продате.
 
Vrh