Šta je novo?

Autobuska Stanica BAS

Ima ovde kod nas jedna potpuno nova autobuska stanica, jedva da je par puta korišćena, možda je dobijete jeftino :lol:
Šalu na stranu, ni naša stanica u NS nije Bog-zna-šta, ali ova što je sagređana nova - sagradio je privatnik, na nebuloznom mestu, a u GUP-u i tako bila planirana rekonstrukcija postojeće. Posle su se grad i on nadmudrivali ko je kome šta obećao (grad je navodno bio u obavezi da zatvori postojeću kako bi svi autobusi morali da idu tamo na tu novu Bogu iza nogu). Kolika je tu glupost bila u pitanju dovoljno je reći da je vlasnik postojeće stanice gradsko preduzeće JGSP Novi Sad (po tome bi grad sopstvenom preduzeću ukinuo prihod), da je odmah pored ž. stanice, i da je opslužuje gomila autobuskih linija, dok su za tu novu morali da uvedu posebnu liniju koja je vozila - pa do postojeće i ž. stanice gde bi ljudi hvatali gradske linije za dalje. I onda se neko čudi što je stvar propala.
Tako da se nadam da je vaše preseljenje dobro promišljeno. Onaj haos od autobusa u Karađorđevoj i Savskoj će svakako biti konačno uklonjen. Jedino će problem biti ako većina vozova i dalje bude stizača na postojeću železničku stanicu. Puni smisao ta nova autobuska dobila bi kada bi Železnice Srbije sve vozove sa juga preusmerile kroz Prokop na Novi Beograd (ovi sa severa i tako i tako staju na NBG).
 
miki što se lokacije za novu stanicu tiče ona je odlična. odlično je povezana JGP-om sa ostalim delovima grada. saobraćajno je dobro povezana sa svim pravcima koji vode van grada (niš, ns i šid, ibarska...) jedino je slabije povezana sa pravcem ka banatu, ali ni sadašnja stanica nije dobro povezana sa tim pravcem, pa autobusi ka banatu redovno čine prekršaj skrećući iz nemanjine levo..... ali i ovo će se srediti izgradnjom dela UMP-a od autokomande do pančevca.


i velika većina ljudi koji koriste glavnu autobusku stanicu ne gravitiraju ka centru, nego u neke druge krajeve beograda, tako da stanica nema potrebe da bude u centru. oni koji imaju para da žive u centru se ne voze međugradskim autobusima :D .
 
Feanor":2mzz2o9l je napisao(la):
Stanica jeste ruzna ali daleko od toga da je ruglo jer su poslednjih godina poceli malo da je uredjuju...
Ali i pored toga slazem se da treba napraviti novu glavnu na NBG...

U pravu si, ranije je jos gore izgledala, zaboravih da su je malo sredili. :)
 
MilisaV":2sok5evt je napisao(la):
miki što se lokacije za novu stanicu tiče ona je odlična. odlično je povezana JGP-om sa ostalim delovima grada. saobraćajno je dobro povezana sa svim pravcima koji vode van grada (niš, ns i šid, ibarska...) jedino je slabije povezana sa pravcem ka banatu, ali ni sadašnja stanica nije dobro povezana sa tim pravcem, pa autobusi ka banatu redovno čine prekršaj skrećući iz nemanjine levo..... ali i ovo će se srediti izgradnjom dela UMP-a od autokomande do pančevca.

У ствари, неће ни морати да пролазе кроз лавиринт Старог града. Ићи ће преко Кинеског моста.
 
sizif":1lyfplkn je napisao(la):
MilisaV":1lyfplkn je napisao(la):
.. jedino je slabije povezana sa pravcem ka banatu, ali ni sadašnja stanica nije dobro povezana sa tim pravcem, pa autobusi ka banatu redovno čine prekršaj skrećući iz nemanjine levo..... ali i ovo će se srediti izgradnjom dela UMP-a od autokomande do pančevca.

У ствари, неће ни морати да пролазе кроз лавиринт Старог града. Ићи ће преко Кинеског моста.

Merio na Gmaps, od Panceva do bloka 42 kroz cenatar 24 km. Preko SMP, Kineskog mosta pa autoputem, otprilike, 38 km. A skoro sam siguran da ce se brze stizati okolo preko Kineskog.
 
Ne znam sta tu ima da kosta 15mil.E. To je par montaznih sala-cekaonica sa salterima, nastresnica nad peronima, sve ostalo je napolju asfalt - parking, peroni, prilaz...

Slazem se sa vise loklanih stanica ali i ovako ako bude centralna na NBGDu moze biti odlicno povezana sa ibarskom preko mosta na adi i UMPom, sa autoputem petljom kod arene, a sa severa SMPom. GSPlinije takodje nisu lose u tom delu grada ali mogu biti bolje zavrsetkom UMPa i SMPa.

E, da. Nije prekrsaj iz nemanjine u levo u kneza milosa (milosa velikog :)), to skretanje je dozvoljeno za vozila JGS-a
 
можда не пратим довољно ову тему, али зашто нико не мисли да се изграде две станице, север и југ? једна ту на нбг а друга (пошто није на ауто команди онда нпр код плавог моста. на јужној страни. мислим да је то баш добра локација. а пролазни аутобуси би стајали и на север и на југ.
 
Нбг и Прокоп, сасвим логично решење :)
 
Deo iz pamfleta Grada Beograda - "Vreme Beograda" - koji se odnosi na izmeštanje autobuske stanice:

bas.png


INTEGRISANI SAOBRAĆAJNI SISTEM GRADA: Sve ideje o modernizaciji prestonice usklađene su sa gradskim Planom razvoja saobraćaja. Nadležni naglašavaju da se mora ići korak po korak. Preko uređenja Slavije, pešačkih zona do izmeštanja železničke i Autobuske stanice iz centra grada i izgradnje metroa.

Trasiranje i izgradnja prvih linija metroa počeće 2013. godine, a do 2017, dok metro ne bude dostupan Beograđanima, radiće se na izmeštanju Železničke i Autobuske stanice iz centra grada. Kada glavno čvorište železničkog saobraćaja u gradu bude postao "Prokop", zgrada sadašnje centralne železničke stanice postaće kulturno-istorijsko obeležje grada.

Kako objašnjava Vasović, izmeštanje Železničke stanice i železničke infrastrukture na Novi Beograd, oslobodiće Savski amfiteatar za dugoočekivana, modernija urbanistička rešenja.

Izmeštanjem centralne železničke i autobuske stanice na Novi Beograd, uz povezivanje sa budućim trasama metroa, grad će dobiti integrisan saobraćajni sistem. Kada lokacija kod popularnog Buvljaka bude postala novo saobraćajno čvorište grada, "špic" u Beogradu izgledaće drugačije nego danas. Povezivanjem železničkog, drumskog i podzemnog saobraćaja poboljšaće se povezanost različitih delova grada, rastereti se saobraćajnice u centru, a moderne centralne stanice železnice i autobuskog saobraćaja čvršće će povezivati Beograd sa ostatkom Evrope.

"Čekajući da se reši jedno pitanje kako bismo krenuli u rešavanje ostalih samo pogoršava stanje stvari. Pitanje Slavije i metroa, na kojoj koti će biti metro stanica, ništa nije donelo. Ne može da se čeka. Treba ići korak po korak ka finalnom rešenju", ističe Vasović.

Izvor: Vreme Beograda
 
Ja sam mislio da je predizborna kampanja zavrsena? Ili je ovo samo redovna propaganda (izgleda da jeste, nedostaju solarni parkovi, skriljci, 10000 radnih mesta, i ostalo) :D

Inace citirani tekst je malo nejasan - prvo govori o Prokopu kao glavnog zeleznickom cvoristu u gradu, a onda o izmestanju centralne zeleznicke stanice na Novi Beograd. Nije li to malo...kontradiktorno?
 
Prokop je komplikovana prica ali zavrsetkom kineskog mosta i UMP-a na NBG i petlje radnicka nema prepreka za izgradnju autobuske na NBG.

Pogotovu jer grad ozbiljno planira da 2014. godine otera kamione iz savske i karadjordjeve,a po svoj prilici ce i medjugradske autobuse.

Dok prokop bolje da ne pominjemo :)
 
prica se o prokopu :)
zna li neko sta se desava sa tom stanicom novom :)
 
јутро сликано на БАС-у:
IMAG0353.jpg


ово жуто што видите су паприке које су паковали у аутобус за Коге, Данска. прошли су поред мене са два џака црвених и жутих
 
JohnnyLee":3hxq133o je napisao(la):
јутро сликано на БАС-у:
IMAG0353.jpg


ово жуто што видите су паприке које су паковали у аутобус за Коге, Данска. прошли су поред мене са два џака црвених и жутих

Eto, vlast ni ne zna koliko je BAS vazna za podsticanje izvoza :)
 
Gradski arhitekta Dejan Vasović najavljuje konkurs za novu autobusku stanicu:

Kakvim novim planovima i idejama možete da obradujete Beograđane u narednom periodu?

Trebalo bi započeti izradu planova za izgradnju nove Beogradske autobuske stanice, na prostoru uz železničku stanicu na Novom Beogradu. Očekuje nas jedan lep arhitektonski konkurs kao uvod u još jedan od značajnih projekata grada Beograda.

Izvor: Ego magazin
 
Gradski arhitekta Dejan Vasović najavljuje konkurs za novu autobusku stanicu:

Kakvim novim planovima i idejama možete da obradujete Beograđane u narednom periodu?

Trebalo bi započeti izradu planova za izgradnju nove Beogradske autobuske stanice, na prostoru uz železničku stanicu na Novom Beogradu. Očekuje nas jedan lep arhitektonski konkurs kao uvod u još jedan od značajnih projekata grada Beograda.

Treba reci da se u gotovo svim metropolama nove centralne bus stanice prave sa shoppimng mall/ovima,
BM401-thumbnail_286x122q75.jpg
nadajmo se linku sa stanicom zel. NBG
2a2a42e874b76d11.jpg

800px-New_centaral_station_tel_aviv2.JPG.JPG

Nova bus stanica Tel Aviv
bus%20station%20Sofia.jpg

Sofija
Stoke-on-Trent-Bus-Station-Competition-Public-Choice-Awarded-to-Austin-Smith-Lord-2.jpg

Stoke-on-Trent-Bus-Station-Competition-Public-Choice-Awarded-to-Austin-Smith-Lord-5.jpg

busstation.jpg

England
5488034057_acb0e70718.jpg

foto_referenzen_buero_buerogebaeude_m53850_009_648.jpg

Minhen
main.php

Madrid
 
Još jedan pogled na buduću bas stanicu BAS ,model iz Bangkoka..
1.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

Povezanost stanice BAS sa M3 i BGVozom..
14.jpg
 
Predstavljam Vam Autobusku stanicu u Tel Avivu
419.jpg

(Originalan plan)

409.jpg

(Gotova ali ne dovrsena stanica, falilo im je para da urade i ovaj trzni centar)

Zbog njihove situacije nesto boljih slika gotovo da nema, ali je poenta sledeca:
1. Imaju direktan izlaz na auto put jednim nadvoznjakom, ja sam se jednom prilikom vozio i mnogo je lepo kada autobus odmah izlazi na tako veliku saobracajnicu.
2. Stanica ima vise spratova sto omogucuje daleko veci broj autobusa u stanici, ovakav neki sistem bi resio problem i stajanke autobusa ukoliko bi se stanica radila kod prokopa.
3. Smatram da bi stanica na NBG kod zeleznicke stanice bila ok samo ako bi se UMP potpuno zavrsio sa sve tunelom ka autokomandi. I takav projekat bi zahtevao neki direktan prikljucan na nadvoznjak.
 
Шта ће ти тунел ка Аутокоманди, кад је три пута краћа возити са будуће аутобуске станице на НБ до Аутокоманде преко Газеле, него преко Моста на Ади?
Ајде мало да размишљамо...
 
Gorstak,stanica je stvarno grande!Ali sam navikao na interesantne ,lepe projekte iz Izraela.Ova stanica se vidi da je veoma funkcionalna,i nesvakidašnja sa tim etažma,ali je i meni veoma ružna..deluje kao fabrika..
Na Nbg nemamo problem sa prostorom za stanicu,pa bi ovaj predhodni projekat koji postavih bio bolje rešenje,ima mesta i za parking i za trg sa nekim spomenikom ,fontanom i sl.+povezanost sa BGV i M3 je gotovo idealna.. sve se spaja u toj tački.. :kafa:
 
Vrh