Šta je novo?

Autobuska Stanica BAS

Upravo to, čekaonica podrazumeva da ti tu možeš da sedneš (na BASu imaš tipa 10 mesta kod šaltera, to ne ispunjava bilo kakve uslove) i da ćeš jasnim info panelima i razglasom biti obavešten da možeš slobodno izaći na peron čim se uparkira bus. A inače sam već stavljao ovde na nekoj prethodnoj strani iz zakona gde je čekaonica OBAVEZAN uslov za autobusku stanicu (da bi uopšte dobila licencu za rad), a oni još BAS rangiraju praktično kao neku ekstra klasu zbog broja putnika i drugih kapaciteta pa time pravdaju bezobraznu cenu peronske, a ne ispunjavaju osnovni uslov. Sam peron koji naplaćuju ne pruža bilo kakav komfor i te uslove ima najobičnije stajalište uz ulicu.
 
Права чекаоница би била уз излаз на перон. Садашњи БАС је погрешно организован.
 
Права чекаоница би била уз излаз на перон. Садашњи БАС је погрешно организован.

Najgore što nova stanica ima još gore rešenje (ako je jedna od onih nadstrešnica odlazni peron), jer će ti od čekaonice u staničnoj zgradi do busa trebati dosta više da pešačiš, odlazni peroni bi morali da budu tik uz stanicu, tj. čekaonicu.
 
Станична зграда је требала да буде осмишљена као слово П око перона. И требали су да саму станицу позиционирају тако да паркинг на средишту платоа окруженог перонима буде испод плоче железничке станице НБГ.
 
АС Ћуприја је направљена поред аутопута са идејом да буде главна аутобуска станица за "Морава град" (конурбација Јагодина, Ћуприја, Параћин), тј. да се аутобуси не завлаче у ова три града, већ кратким изласком са аутопута стају само овде. Због тога њена мегаломанија. Међутим, то никад није заживело.
 
Изворно гледано локација није проблем, а не причам то зато што живим у "сремском БГ". НБГ има одличну комуникацију са остатком БГ-а што у градском саобраћају што у самим саобраћајницама, а најпогоднији је за изградњу великих објеката. Е сад проблем је што ово "одлична комуникација" не важи 24 х 7, заправо у периоду од 15ч до 18ч радним данима ово "одлична" постаје "очајна" а некад то важи и у другим временским периодима. Дакле изворно није локација проблем већ саобраћајнице у шпицевима. Ако се поправи саобраћајна инфраструктура локација је сасвим прихватљива. Што се тиче објеката, или боље речено недостатка објеката, заиста не знам како коментарисати, али на жалост такве ствари нас више не изненађују, навикли смо.
 
Saobraćajna situacija će biti samo još gora jer se očekuje velika izgradnja pored Jurija Gagarina, u bloku 67 gde je IMT, Brodogradilište pa i to što će autoput biti povezan na kraj Jurija Gagarina to jest Vojvođanske.
 
Evo sutra strajk upozorenja sa zahtevima koje se ticu i ove teme. Sliku sam dobio putem telegram grupe pa prastajte ako nije istina.
IMG-20220120-WA0000~2.jpg
 
Ако је БАС у некаквом сукобу са Градом, то их сад можда буши СНС са овим штрајком, у сваком случају руководство БАС-а је неспособно, а можда су чак и ненаменски потрошили/покрали паре које су добили за изградњу нове станице, има ту посла и за правосуђе.
 
Ето, само ће да се реши стање. И БАЦ ће да се уруши
 
Мало слика анекса. Бехатон уз објекат је потонуо на пар места, а између бехатона и асфалтне стазе која води од улице до анекса постоји ивичњак и висинска разлика која ће отежавати кретање људима у/са колицима.
 

Prilozi

  • IMG_20220204_112558.jpg
    IMG_20220204_112558.jpg
    86,1 KB · Pregleda: 336
  • IMG_20220204_112545.jpg
    IMG_20220204_112545.jpg
    167,4 KB · Pregleda: 327
  • IMG_20220204_112529.jpg
    IMG_20220204_112529.jpg
    186,1 KB · Pregleda: 343
Sjajne fotografije @drstrangelove kao i uvek! Ono što nije sjajno to je da napretka gotovo i nema...izgleda da se agonija završetka i preseljenja nastavlja do nekog narednog februara neke naredne godine.
 
Мало слика анекса. Бехатон уз објекат је потонуо на пар места, а између бехатона и асфалтне стазе која води од улице до анекса постоји ивичњак и висинска разлика која ће отежавати кретање људима у/са колицима.
Zrelo za ozbilnju rekonstrukciju u naredne dve godine.
 
Vrh