Šta je novo?

Autobuska Stanica BAS

Текст из 2011.
I tako više od deceniju....verovatno ćemo isti tekst čitati i za par godina.
 
Данас 10-ак радника, утисак да је пешацима који долазе из правца хотела Холидеј ин веома зај***** да дођу до станице, прво прелазе улазну и силазну рампу ка надвожњаку, па дупли пешачки прелаз и онда велику чудну раскрсницу која је широкс и непрегледна, возила и трамваји долазе из чудних углова, такође са друге стране трамваји силазе и пењу се ка мосту на Ади од стубова се не види добро, непрегледно је, семафори не раде...

IMG_20220224_151733.jpg
IMG_20220224_151812.jpg
IMG_20220224_151820.jpg
 
Imam jedno pitanje gde se sad nalazi peron za putnike koji dolaze u Beograd to je pre bilo kod Lastine stanice Znači gde autobusi staju koji dolaze u Beograd da istovare putnike?
 
Imam jedno pitanje gde se sad nalazi peron za putnike koji dolaze u Beograd to je pre bilo kod Lastine stanice Znači gde autobusi staju koji dolaze u Beograd da istovare putnike?
Odmah iza stanične zgrade, odmah do bivše železničke stanice. Sa druge strane zgrade su odlazni peroni. Znači u okviru postojeće stanice.
 
Aко сам добро видео, веза анекса који ће глумити станичну зграду, и перона нове БАС ће бити оно не баш широко степениште са рампом?
 
BAS prebacije na Vesića, Vesić na BAS, izgleda da ih nije više briga za rokove. Prebaciće prigradske i turističke, islikati, a BAS ostaje gde jeste još par godina izgleda.
 
Mnogo je mala ta stanica u Poljskoj. Generalno u Evropi ja ne ne znam gde ima ovako ogromna autobuska stanica kao sto ce biti nasa. Zapravo bice ista kao da su spojili sadasnji BAS i srucenu Lastinu stanicu. U evropi se mnogo vise koristi voz
 
Mnogo je mala ta stanica u Poljskoj. Generalno u Evropi ja ne ne znam gde ima ovako ogromna autobuska stanica kao sto ce biti nasa. Zapravo bice ista kao da su spojili sadasnji BAS i srucenu Lastinu stanicu. U evropi se mnogo vise koristi voz
Kako i da ne bude kad država sistematski kičmu međugradskog prevoza koncipira oko autobuskog saobraćaja.
 

Na pitanje BBC kada se očekuje selidba stanice na Novi Beograd, iz BAS-a upućuju na Gorana Vesića, zamenika gradonačelnika Beograda.
„Do 1. aprila sav saobraćaj sa stare autobuske stanice biće premešten na novu lokaciju", navodi Vesić za BBC na srpskom.
Rok za preseljenje stanice je tačno dva dana pre redovnih izbora na kojima će se birati gradska, ali i republička vlast.
 
Mnogo je mala ta stanica u Poljskoj. Generalno u Evropi ja ne ne znam gde ima ovako ogromna autobuska stanica kao sto ce biti nasa. Zapravo bice ista kao da su spojili sadasnji BAS i srucenu Lastinu stanicu. U evropi se mnogo vise koristi voz

U Evropi se pre svega više koristi mozak prilikom planiranja saobraćaja i infrastrukture. Svaki veći grad ima više zvaničnih regularnih stajališta za medjugradske linije, uključujući i stanice na aerodromima.

Kolika god da je, sa vizuelne strane je ništa posebno, a stavili su je u sred dela grada u kome se gradi dosta novih objekata.
 
Колико видим на овом видеу, имамо само радове око железничке, код аутобуске нема напредовања.
 
Juče kod buduće autobuske parkirano nekoliko kamiona i mašina na platou, radnika nema. Radova nema. Ispod pruge ka NCR-u ima nekih radova, ne znam šta je to, meni deluje kao ulica i neka okretnica eventualno.
 
Prvobitna ideja i jeste da ulete bagerima na staru pre izbora, kakogod.
 
Ali autobuskoj stanici uopste nije mesto na Novom Beogradu. Problem je sto je mesto pogresno, a ne sporost izgradnje. Cak i da se ova stanica izgradi, kasnije ce je morati izmestati na neko mesto blizu Prokopa.
 
Ali autobuskoj stanici uopste nije mesto na Novom Beogradu. Problem je sto je mesto pogresno, a ne sporost izgradnje. Cak i da se ova stanica izgradi, kasnije ce je morati izmestati na neko mesto blizu Prokopa.
ne slazem se. Tramvaj i Voz odma je pored stanice tako da uopste nije tesko doci do stanice. A i plan je da u buducnosti vise ide ka vozu a ne bus kao kod nas jer nije i cisto ni zdravo. I konacno je vreme da se izmesti iz centra tako da ce to mesto biti mnogi mirnije i vazduh bolji
 
Супер је то што је "план у будућности", то највише волим. План је да се "иде на воз", ал управо почиње демонтажа 400 и нешто км пруга у Србији.

Можда ће "у будућности" моћи да се "прелази са буса на воз" - смањењем густине ионако неразвијене мреже пруга? Чујем, госн Маск већ ради на решењу, помажу му Мерлин и Гандалф. И Вулин.
 
БАС ће имати проблем повезаности са остатком града, као и целокупни железнички систем. То је морало прво да се реши. Парадоксално, наш СМАРТ план се израђује по параметрима када су у Савском амфитеатру постојали главна железничка, БАС, Ласта и приградска окретница, док се исти садржаји селе са БАС. Неразвијеност трамвајског система који би требао да прими главнину путника са БАС и железничке НБГ је тек посебна прича.
 
Ali autobuskoj stanici uopste nije mesto na Novom Beogradu. Problem je sto je mesto pogresno, a ne sporost izgradnje. Cak i da se ova stanica izgradi, kasnije ce je morati izmestati na neko mesto blizu Prokopa.
Иако је за сада тешко из неких делова града доћи до нове аутобуске на НБГ, далеко је теже доћи до Прокопа.
 
Vrh