Da su Grad Beograd i Srbija u malo boljoj finansijskoj situaciji,bilo bi normalno da se izgradi više autobuskih terminala na nekoliko tački u gradu,odakle bi autobusi polazili u različite krajeve zemlje. To imaju sve metropole,time bi se izbegla nesnosna gužva,jer je i sadašnji BAS užasno prebukiran otkako su ukinuli Lastinu stanicu zbog BgH2O,pa sada sve Laste i Pantransporti saobraćaju sa glavne stanice,jedva uspevaju da izađu sa perona koliko su polasci pretrpani. I stanica na NBG će biti prebukirana,ako sav saobraćaj izmeste tamo. Mislim da bi najefikasnije rešenje za međumesni autobuski saobraćaj u Beogradu bilo otprilike ovakvo:
1) Autobuska stanica Beograd Sever,na prostoru pored železničke stanice Pančevački Most,odakle bi polazili samo autobusi za Zrenjanin,Kikindu,Opovo,Kovačicu,Pančevo,Vršac,Belu Crkvu,Kovin,Grocku i Smederevo.
2)Autobuska stanica Beograd Zapad,na mestu gde se trenutno gradi nova stanica,odakle bi polazili samo autobusi za Obrenovac,Lazarevac,Barajevo,Novi Sad,Suboticu,Bečej,Kanjižu,Bačku Palanku,Sombor,Sremsku Mitrovicu,Šid,Rumu,Šabac,Loznicu,Valjevo,Užice,Čačak,Gornji Milanovac,Prijepolje,Priboj,Ivanjicu,gradove u Crnoj Gori i Republici Srpskoj.
3) Autobuska stanica Beograd Jug,između Prokopa i autoputa(ili na Autokomandi,ako na ovoj lokaciji nema dovoljno prostora),odakle bi polazili samo autobusi za Sopot,Mladenovac,Aranđelovac,Požarevac,Negotin,Bor,Zaječar,Jagodinu,Paraćin,Niš,Leskovac,Vranje,Kragujevac,Kraljevo,Novi Pazar,Kosovsku Mitrovicu,gradove u Makedoniji.
Sva tri glavna autobuska terminala bi bila pored jedne od međumesnih železničkih stanica,i sve bi bile povezane prvom linijom BG Voza,koji će valjda krajem ove ili početkom naredne godine konačno dobiti neki normalniji takt. Pored ovih glavnih polaznih stanica,međumesni autobusi mogu da imaju još po jedno stajalište na Autokomandi za južnu stanicu,na Krnjači za severnu,i na Bežaniji/Zemunu za zapadnu.