Šta je novo?

Autobuska Stanica BAS

On priča informacije koje su neproverene, tj. on dođe na gradilište i pita tamo neke radnike (koji ko zna gde su čuli šta su čuli) oni mu nešto kažu i on to prenese. Tako dođemo do ovakvih situacija. Ne želim da ga samo kritikujem, trudi se on, samo kad bi mogao malo više da proverava informacije.
 
Kamo sreće da je to jedini problem, govori o sebi u množini i navodi "mi" što ukazuje da se radi o kompleksu veličine. Takođe, proziva konstantno Beobuild pa čak preti i tužbom ukoliko se "prenesu" video snimci na portalima bez njegove saglasnosti. Svaka čast što se cima i snima, ali skromnosti i objektivnosti mu ne bi štetilo. To razlikuje novinara od nekog ko estradizuje praćenje gradilišta i izgradnju u Beogradu.
 
To kad kaze idemo da vidimo ili idemo sada tamo i tamo, ne misli na sebe mnozini, vec je to receno u smislu da on i gledaoci idu da vide nesto. Zamisli da imas vodica na ekskuzriji, vodic ne kaze idem u npr. pecinu, nego idemo u pecinu jer je rec o grupi koju predvodi. Tako i on predvodi virtuelnu grupu ljudi koja gleda snimak. Mislim totalno nebito objasnjenje, ali cisto da spomenem. Inace dosta vizuelnih informacija moze da se vidi u snimcima, ja uglavnom i ne slusam sta prica. No sve ovo i nema veze sa ovom temom...
 
Složio bi se da se ponaša kao vodič da ne kaže mi ćemo da tužimo, mi ćemo da izveštavamo i slično. Ili je neskroman ili ne zna lične zamenice, treće nema.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=843222#p843222:xuyxy2bm je napisao(la):
Igor » Pon Apr 19, 2021 2:34 pm[/url]":xuyxy2bm]Vratimo se temi ;)
Kako stanica napreduje možemo da se vratimo temi 2025. godine :lol:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=843106#p843106:3plo6zej je napisao(la):
vucko » Pon Apr 19, 2021 11:08 am[/url]":3plo6zej]Kamo sreće da je to jedini problem, govori o sebi u množini i navodi "mi" što ukazuje da se radi o kompleksu veličine. Takođe, proziva konstantno Beobuild pa čak preti i tužbom ukoliko se "prenesu" video snimci na portalima bez njegove saglasnosti. Svaka čast što se cima i snima, ali skromnosti i objektivnosti mu ne bi štetilo. To razlikuje novinara od nekog ko estradizuje praćenje gradilišta i izgradnju u Beogradu.


Има занимљиве снимке, али га не треба превише слушати шта прича, читајући коментаре исод његових снимака, рекао бих да је то нека СНС прича.
 
Радови сад стоје као због дозволе за градњу станчне зграде, али шта их кошта да почисте она брда шута и шибље?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=843334#p843334:jh4f28ex je napisao(la):
Dzigi Bau » 19 Apr 2021 10:43 pm[/url]":jh4f28ex]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=843106#p843106:jh4f28ex je napisao(la):
vucko » Pon Apr 19, 2021 11:08 am[/url]":jh4f28ex]Kamo sreće da je to jedini problem, govori o sebi u množini i navodi "mi" što ukazuje da se radi o kompleksu veličine. Takođe, proziva konstantno Beobuild pa čak preti i tužbom ukoliko se "prenesu" video snimci na portalima bez njegove saglasnosti. Svaka čast što se cima i snima, ali skromnosti i objektivnosti mu ne bi štetilo. To razlikuje novinara od nekog ko estradizuje praćenje gradilišta i izgradnju u Beogradu.


Има занимљиве снимке, али га не треба превише слушати шта прича, читајући коментаре исод његових снимака, рекао бих да је то нека СНС прича.
Zadnji offtopic, nije nikakva politička priča već je takva naša demografija, možeš videti po komentarima da su to gasterbajteri kojima je selo moje lepše od Pariza i mlađa demografija. Totalno druga demografija u odnosu na nas penzose na BB-u :D
 
DJI-0072.jpg

DJI-0093.jpg
 
Два стуба су тако постављена да могу лако да буду изложени ударима и оштећењу од аутобуса - на првој слици стуб на уском разделном острву (горе лево), и на доњој слици стуб на разделном острву на самом улазу у станицу (доњи део слике). Тако бар изгледа из дате перспективе.

Чини ми се да средишњи део има приступ с доста непотребног кружења. Да су стајалиште постављена обрнуто (црна изломљена линија), улазак аутобуса у спољашњи део средишњег дела би био знатно једноставнији. Слично томе, прилаз средишњем делу је могао да иде право од улаза, исто и излаз (црвена измена на слици).


(слика узета од dr strangelove)
 
Bespotrebno zauzeto skupo zemljište koje je moglo pametnije da se iskoristi, ali šta je tu je - stanica je privremena, narednih 50-100 godina :)

Ako je za utehu - peron je sa druge strane prema nadvožnjaku gde je i sada inače totalni haos, a zadnji deo stanice i ulaz za autobise gde neće biti puno ljudi je okrenut prema naselju i Air Srbiji.

Negativno je što će čep u Jurija Gagarina prema novom mostu samo da se pogorša, jer je upravo na tom delu redovno saobraćajni kolaps.
 
Kojim ulicama će autobusi ići do autoputa i nazad? U svakom slučaju RIP Jurija Gagarina.
 
РИП Јединству из Врања, Ниш експресу и осталима са јужног правца чији аутобуси буду прелазили Газелу у шпицу, и само њима - свима осталима је добро, а на Јурија Гагарина, поред хиљада аутомобила, нешто аутобуса неће утицати уопште - улица је и проширена на 4+4 у зони станице.
 
ulica je prosirena samo sa jedne strane, od silaska sa mosta do ulaska u stanicu u marka hristica, 4+3
 
Stup Vršac,Autoprevoz Kikinda,Pantransport i drugi banatski prevoznici će se baš klackati dok stignu do buduće glavne stanice. Što se tiče buseva iz zapadne Srbije,njima će biti mnogo lakše kada se završi autoput Surčin-Novi Beograd, ali ako se stanica na NBG slučajno izgradi pre toga,ne znam da li će se isključivati kod Obrenovca i onda nastavljati do grada kako bi prešli preko Mosta na Adi do stanice. Odavno nisam putovao autobusom u tom pravcu,ali se sećam da neki autobusi za jugozapad kod Ostružnice prelaze na obilaznicu i onda se uključuju na autoput kod Surčina,dva puta prelaze Savu samo da bi izbegli čep između Ostružnice i Obrenovca.
 
Аутобуси ка југозападу би требало да возе низ Јурија Гагарина, директно на Милоша Великог, зар не? Ако се направи станица раније, причекаће мало. Банаћани ће се мучити, али бар неће кршити прописе и скретати лево из Немањине у Кнеза Милоша.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=843714#p843714:io4bw70m je napisao(la):
dr strangelove » 21 Apr 2021 04:01 pm[/url]":io4bw70m]ulica je prosirena samo sa jedne strane, od silaska sa mosta do ulaska u stanicu u marka hristica, 4+3
Да, да, тачно.
 
Da su Grad Beograd i Srbija u malo boljoj finansijskoj situaciji,bilo bi normalno da se izgradi više autobuskih terminala na nekoliko tački u gradu,odakle bi autobusi polazili u različite krajeve zemlje. To imaju sve metropole,time bi se izbegla nesnosna gužva,jer je i sadašnji BAS užasno prebukiran otkako su ukinuli Lastinu stanicu zbog BgH2O,pa sada sve Laste i Pantransporti saobraćaju sa glavne stanice,jedva uspevaju da izađu sa perona koliko su polasci pretrpani. I stanica na NBG će biti prebukirana,ako sav saobraćaj izmeste tamo. Mislim da bi najefikasnije rešenje za međumesni autobuski saobraćaj u Beogradu bilo otprilike ovakvo:

1) Autobuska stanica Beograd Sever,na prostoru pored železničke stanice Pančevački Most,odakle bi polazili samo autobusi za Zrenjanin,Kikindu,Opovo,Kovačicu,Pančevo,Vršac,Belu Crkvu,Kovin,Grocku i Smederevo.

2)Autobuska stanica Beograd Zapad,na mestu gde se trenutno gradi nova stanica,odakle bi polazili samo autobusi za Obrenovac,Lazarevac,Barajevo,Novi Sad,Suboticu,Bečej,Kanjižu,Bačku Palanku,Sombor,Sremsku Mitrovicu,Šid,Rumu,Šabac,Loznicu,Valjevo,Užice,Čačak,Gornji Milanovac,Prijepolje,Priboj,Ivanjicu,gradove u Crnoj Gori i Republici Srpskoj.

3) Autobuska stanica Beograd Jug,između Prokopa i autoputa(ili na Autokomandi,ako na ovoj lokaciji nema dovoljno prostora),odakle bi polazili samo autobusi za Sopot,Mladenovac,Aranđelovac,Požarevac,Negotin,Bor,Zaječar,Jagodinu,Paraćin,Niš,Leskovac,Vranje,Kragujevac,Kraljevo,Novi Pazar,Kosovsku Mitrovicu,gradove u Makedoniji.

Sva tri glavna autobuska terminala bi bila pored jedne od međumesnih železničkih stanica,i sve bi bile povezane prvom linijom BG Voza,koji će valjda krajem ove ili početkom naredne godine konačno dobiti neki normalniji takt. Pored ovih glavnih polaznih stanica,međumesni autobusi mogu da imaju još po jedno stajalište na Autokomandi za južnu stanicu,na Krnjači za severnu,i na Bežaniji/Zemunu za zapadnu.
 
Mislim da bi to bilo jako lose resenje.
Na primer neko ko ide iz Kikinde na Kopaonik i morao da se tri puta prepakuje, maltretira, placa karte i gubi vreme, bar jedan do dva sata..
Sve treba da bude na jednom mestu.
 
Slažem se, to bi bila katastrofa. Imam poznanike i članove familije koji često putuju autobusom sa severa ka jugu zemlje i već im je i postojeće presedanje dovoljno stresno, sa tim dodatnim lutanjem satima po gradu verovatno se ne bi ni usudili ići busem na put.

Ovde se zaboravlja da je BAS najveća presedačka tačka i najznačajnije čvorište javnog prevoza za celu državu a da je dosta značajno i za region.

Kako se ide iz Osijeka npr. za Skoplje? Preko BASa. Kako se ide iz Banja Luke za Niš? Preko BASa. Kako se ide iz Požarevca za Kikindu? Preko BASa. Možemo tako do sutra.

Nikakvo razdvajanje nema smisla u našoj situaciji. Možda za nekoliko decenija sa 5 linija metroa i prolaznim železničkim linijama koje spajaju celu zemlju direktno bez terminiranja u Beogradu. Do tada bi to samo nanelo ogromnu štetu javnom prevozu u zemlji i mobilnosti šire populacije.

I da dodam da mislim da se ovde značajno precenjuje broj autobusa koji saobraća i koliko to može uticati na saobraćaj. 500-600 autobusa na dan ne može promeniti ni za promil gužvu koju svakodnevno prave stotine hiljada automobila na ulicama.
 
Ako bi prva linija BG Voza vozila na 15 minuta(kao do pre nekoliko godina),nebi bila velika frka oko presedanja,jer bi sva 3 autobuska terminala njome bila povezana. I danas se ovako osakaćenim BG Vozom od Pančevca do Novog Beograda stiže za 14 minuta,a do Prokopa za 7 minuta.
 
Теоретски гледано, аутобуси из Баната ће моћи да дођу преко СМТ и Пупиновог моста. Јесте веће кружење али заобилазе град што је боље. Аутобуси са југа имају две опције у будућности, УМП тунел, па да иду од Аутокоманде кроз тунел и преко моста на Ади, или Обилазницу до Раковице, па Патријарха Димитрија и Патријарха Павла до моста на Ади, али то исто тек када се заврше и обилазница, и ова два булевара прошире.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=843826#p843826:2gg6rjjd je napisao(la):
Дошљак » 22 Apr 2021 00:53[/url]":2gg6rjjd]Теоретски гледано, аутобуси из Баната ће моћи да дођу преко СМТ и Пупиновог моста. Јесте веће кружење али заобилазе град што је боље.
Tačno, samo što ih sa Zemunske strane čeka čep i kolone duž Batajničkog druma i okolnih saobraćajnica.
 
Najveci deo ljudi koji se voze iz Banata sidje kod mosta ili skupstine. Preko SMT bi kruzili a ljudi bi se onda vracali do grada.

Nevezano za to, da li medjugradski busevi smeju da koriste zute trake?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=843828#p843828:3jf26k3r je napisao(la):
solecar » Чет Апр 22, 2021 12:00 am[/url]":3jf26k3r]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=843826#p843826:3jf26k3r je napisao(la):
Дошљак » 22 Apr 2021 00:53[/url]":3jf26k3r]Теоретски гледано, аутобуси из Баната ће моћи да дођу преко СМТ и Пупиновог моста. Јесте веће кружење али заобилазе град што је боље.
Tačno, samo što ih sa Zemunske strane čeka čep i kolone duž Batajničkog druma i okolnih saobraćajnica.
Ако би од моста ишли трасом 85 заобишли би већину чепова.
Мене искрено занима и потенцијал обилазнице и будуће Магистрале Сурчин-НБГ. Верујем да би у теорији сви аутобуси који долазе са севера, запада и југа могли обилазницом до чвора Сурчин, па новом магистралом до Јурија Гагарина и њом даље до нове БАСа. Истина, тако се губе бројне преседачке тачке у граду успутних стајалишта, али са друге стране аутобуси заобилазе све гужве и чепове од Змаја до Аутокоманде.
 
Vrh