Šta je novo?

Autobuska Stanica BAS

U Beograd, 25% dolazaka je iz pravca Severa, tj Vojvodine, 75% sa juga.
Premestanjem stanice, stvarace se guzva na mostovima.
 
Nije problem - treba da se izgradi nova štajga i to pored železničke stanice. Ali, nervira me što je sve nadogradnja. Grade, konkretno šta? I sada odjednom novi plan... Ok, BG H2O je bio prioritet pa su na vrat-na nos izbacili štajgu iz centra, ali zar ne možemo kao država išta sistemski da radimo i sa nekim ciljem, sa nekim redom?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=798586#p798586:3b7scncp je napisao(la):
MC_ » Uto Dec 01, 2020 5:44 pm[/url]":3b7scncp]U Beograd, 25% dolazaka je iz pravca Severa, tj Vojvodine, 75% sa juga.
Premestanjem stanice, stvarace se guzva na mostovima.
Eto jos jednog razloga za sredjivanje pruga, da sutra ljudima iz Niša, Leskovca, Kruševca što da ne i Kragujevca ne padne na pamet da idu autobusom... Ne znam kakva je situacija sa Valjevom. Da li je tamo doslo do nekih promena posle sredjivanja deonice barske pruge
 
Železnica ka Valjevu je sad mnogo atraktivnija, mnogo više ljudi je koristi što se može i videti u popunjenosti vozila. Recimo danima kad studenti idu vozovi u tom smeru su prepuni i ljudi stoje jer nema gde da se sedne. Problem ostaje što ima samo 9 polazaka dnevno, pa autobusi idu češće. Ali i to se lako promeni uvođenjem novih polazaka.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=798586#p798586:3vuwelgr je napisao(la):
MC_ » Uto Dec 01, 2020 5:44 pm[/url]":3vuwelgr]U Beograd, 25% dolazaka je iz pravca Severa, tj Vojvodine, 75% sa juga.
Premestanjem stanice, stvarace se guzva na mostovima.

Međugradski autobusi su smešan procenat saobraćaja preko mostova. A i autobusi koji idu na Miloš Veliki mogu ići na petlju Dobanovci (kasnije na Jurija Gagarina), koji idu na Ibarsku idu na Most na Adi. Dakle, na Gazelu idu samo u smeru Niša, Kragujevca i Istočne Srbije.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=798881#p798881:1v2g72nj je napisao(la):
WLABmz » Sre Dec 02, 2020 3:53 pm[/url]":1v2g72nj]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=798586#p798586:1v2g72nj je napisao(la):
MC_ » Uto Dec 01, 2020 5:44 pm[/url]":1v2g72nj]U Beograd, 25% dolazaka je iz pravca Severa, tj Vojvodine, 75% sa juga.
Premestanjem stanice, stvarace se guzva na mostovima.

Međugradski autobusi su smešan procenat saobraćaja preko mostova. A i autobusi koji idu na Miloš Veliki mogu ići na petlju Dobanovci (kasnije na Jurija Gagarina), koji idu na Ibarsku idu na Most na Adi. Dakle, na Gazelu idu samo u smeru Niša, Kragujevca i Istočne Srbije.

Znači 50% :lol: :lol:
Zivi bili pa videli kako će to da izgleda od 16h do 18h radnim danima kada bude pored klasičnog krkljanca još i buseva na Gazeli.
Bice i po spisku i van spiska ko je smislio. ..
 
autobusi bi trebalo da idu svi na obilaznicu i onda odatle juzno ka nisu, severno ka vojvodini ili na Milos Veliki autoput.
 
Teško da će se to desiti. To produžava put od novog BAS-a do naplatne stanice Vrčin sa 25km na čak 57km. To je potpuno ludo kad su u pitanju autobusi sa juga. Ko će to da nadoknadi tim prevoznicima u potrošnji goriva? Ko će to da naknadi korisnicima u vremenu? Ko će to da nadoknadi Beograđanima u čistom vazduhu? U jednom autobusu ima i po 50 ljudi, sigurno da autobusi koji su i po 50 puta efikasniji od prosečnog automobila gde sedi jedna osoba moraju imati prednost u saobraćaju.

Isto tako, ukinuti stajališta poput Autokomande bez direktne metro veze novog BAS-a i najatraktivnijih tačaka u gradu bi bilo ravno kataklizmi za putnike koji koriste te linije.

Autobusi ka severu će delimično ići obilaznicom kao i do sada, a većina preko Zemuna. Za zapadnu Srbiju bi se možda i moglo diskutovati obilaznica ili Jurija Gagarina, ali verovatno će biti Jurija Gagarina. Jedini smer koji bi mogao da promeni pristup može biti Banat jer će im brže biti da obiđu Šumadijski deo grada potpuno, ali to samo za duže linije. Kraće linije će sigurno želeti da ostave svoje putnike kod Pančevca ili negde u gradu pre nego što odu na Novi Beograd.

Autobusi treba da idu tamo gde putnici žele da oni idu a ne da lutaju okolo naokolo. Ne terajte nas više u automobile, molim vas.
 
dolazice preko mosta sa Ade, zato im i prave cetvrtu traku u jurija gagarina sada, od silaska sa mosta do ulaska u novu autobusku u marka hristica
 
Pretpostavljam da se misli na varijantu gde pređu preko Mosta na Adi i onda kod Mostara se spoje na autoput. Doduše druga varijanta ni ne postoji, jer ne verujem da će ići autobusi preko Teodora Drajzera. Dobro, time se rasterećuje Gazela barem malo. Sa tunelom do Autokomande će to još više dobiti smisla jednog dosta dalekog dana.

Svejedno smatram da masovni transport mora biti prioritetniji. Automobili moraju da se podrede autobusima, a ne autobusi automobilima. U suprotnom autobusi postoji neatraktivni, sve više korisnika počinje da vozi kola i tu dolazimo do problema. Današnjih 50 korisnika neefikasnog autobusa je sutra 50 novih automobila na Gazeli. O tome treba razmišljati.
 
Mislim da se namerno ide ka tome da se postojeća infrastruktura namerno dovede do kolapsa, jer srpska politička i biznis elita najveće profite ubire od ugradnje u infrastrukturne radove.
 
PXL-20201203-114806658.jpg
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=799199#p799199:1t3xeb4c je napisao(la):
Straxa » Čet Dec 03, 2020 9:59 am[/url]":1t3xeb4c]https://beogradske.rs/nova-autobuska-stanica-usvojen-novi-plan-krece-gradnja-zgrade/

Sent from my ANE-LX1 using Tapatalk

Dobro već je Vesić promenio priču , nema sad premeštanja dela polazaka do kraja godine niti završetka do proleća već do kraja sledeće godine. A onda krajem sledeće godine biće opet novi rok, kraj 2022.
 
Непосредан пример бриге за здравље. И поред повећаног загађења ваздуха сваке године и врелих лета и повећања моторног саобраћаја због више нових блокова и те будуће аутобуске станице, направљен је мамутски паркинг - без и једног јединог дрвета и то на месту где је првобитно најављивана вртна површина и школа... Као што се види на слици која је у поруци мало изнад.
 
Je li zna neko kako ce ovo na kraju da izgleda?
 
Лојанице баш воле све те цеви, шипке, решетке, шиљке по зградама :D
 
Na stranu toga kako je došlo vreme da se sade poslovne krmače na krov Prokopa (koji je inače sa većim delom grada po svim planovima osim ovog u ranim fazama trebalo da bude povezan metroom), a Novi Beograd asfaltira ne treba zaboraviti podatak da su nekada ne tako davno glavna GŽS i BAS bile na pešačkoj udaljenosti.

I šta sad? Ne samo da se do odavno planirane glavne železničke, već se ni do glavne autobuske ne može stići metroom dok se ne izgradi treća linija... Cccc, i mi bi u EU bez grama mozga. :violina:

Pritom, ovamo se kude pogon Novi Beograd i depo Sava kako zauimaju prajm ril estejt, dok novi BAS planski jede veći deo bloka uz centralno postavljenu železničku stanicu navodno poslovnog dela grada.
 
pa i iznad BAS-a može Aiport3 (pošto će 2 biti iznad Prokopa)
 
Vrh