Šta je novo?

Autobuska Stanica BAS

Da bi mogao da se koristi za potrebe stanovnika i zaposlenih koji rade u Belvilu ;)
 
Ovaj „aneks“ već dugo zvrji ovako prazan. Zašto je to uopšte napravljeno pre autobuske stanice?

BAS_2020-10-30_01.jpg

BAS_2020-10-30_02.jpg

BAS_2020-10-30_03.jpg
 
Очигледно ће од следеће године да глуми шалтер салу док се заврши изградња главне зграде нове БАС.
 
Napokon opet nesto vise radnika i masina na ovom gradilistu.

Jel se zna kada ce poceti sa gradnjom nove stanicne zgrade?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=790566#p790566:nkry9p4n je napisao(la):
Pegasus » Pet Nov 06, 2020 10:40 am[/url]":nkry9p4n]Napokon opet nesto vise radnika i masina na ovom gradilistu.

Jel se zna kada ce poceti sa gradnjom nove stanicne zgrade?
Iduće godine verovatno, prvo da se usvoji izmena regulacionog plana i da se završi izmena projekta zgrade pa da se dobije građevinska dozvola...biće realno gotovo za 2-3 godine.
 
I to uz mnogo sreće i truda. Školski primer gradnje" gradim a da ne završim".
 
Ako se menja projekat stanice onda mora da ćemo dobiti karton cipovsku stanicu umesto onoga što je izradio Lokanica a ta stanica je obećavala...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=790788#p790788:1t5ufuj7 je napisao(la):
And7rey » Pet Nov 06, 2020 8:25 pm[/url]":1t5ufuj7]Ako se menja projekat stanice onda mora da ćemo dobiti karton cipovsku stanicu umesto onoga što je izradio Lokanica a ta stanica je obećavala...
Lojanica je pravio projekat ali je predvideo zgradu za 250 umesto za 700 zaposlenih. Parking je predvideo za 30 autobusa a potreban je za 120...zato ispravke.
 
Ispravke su ok ali se ja plašim da tu neće preostati ništa od originalnog projekta a kako to da je Lojanica projektovao za 30 autobusa a ne za 120 to i nije baš mala razlika. Ko je tu kriv Lojanica ili konkursna dokumentacija tj. grad?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=790795#p790795:1nhowbmq je napisao(la):
And7rey » Pet Nov 06, 2020 8:52 pm[/url]":1nhowbmq]Ispravke su ok ali se ja plašim da tu neće preostati ništa od originalnog projekta a kako to da je Lojanica projektovao za 30 autobusa a ne za 120 to i nije baš mala razlika. Ko je tu kriv Lojanica ili konkursna dokumentacija tj. grad?
Stanica se gradi za BAS a njih su tek kasnije konsultovali. Jednostavno uvek treba konsultovati onog za čije potrebe se nešto gradi. Ne može arhitekta da zna a da ne proveri , u okviru projektnog zadatka, koje su tehničke i tehnološke potrebe naručioca posla. Očigledno nije bilo sinhronizacije i zato sve kasni.
 
Радници у шалтер сали, администрација, одржавање. Да навучемо неких 100 људи, али 700 је број који ми никако не улази у главу...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=790918#p790918:1i0h41ck je napisao(la):
abrines » Sub Nov 07, 2020 10:58 am[/url]":1i0h41ck]Радници у шалтер сали, администрација, одржавање. Да навучемо неких 100 људи, али 700 је број који ми никако не улази у главу...
Biletari, obezbeđenje, održavanje, servis i parking autobusa, ugostiteljstvo, turistička agencija, trgovina, zajedničke službe, računovodstvo, računski centar, garderoba...a dosta službi radi u 3 smene. Možda je previše 700 ali ne može ni 100 ljudi.
 
onda im samo fali mediko blok, bazen, pozoriste i jedno omanje groblje negde u cosku parcele i sve su pokrili, ostatak grada i drzave im i ne treba a i taman da zaokruze broj zaposlenih na somica..
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=790926#p790926:1rnni386 je napisao(la):
razgradjevinar » Sub Nov 07, 2020 11:35 am[/url]":1rnni386]onda im samo fali mediko blok, bazen, pozoriste i jedno omanje groblje negde u cosku parcele i sve su pokrili, ostatak grada i drzave im i ne treba a i taman da zaokruze broj zaposlenih na somica..
Pa s obizorom da nisu na ničijem budžetu ako mogu nek imaju sve to.
 
dozvoli meni da ogradim bilo kojih par hektara u beogradu, ne mora strogi centar i nbg, moze i periferija, i da naplacujem po dinar, ne mora vise, svakom ko mora tuda da prodje i moj budzet bi procvetao
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=548077#p548077:1gde1aya je napisao(la):
nikolas27 » Пет Јун 29, 2018 12:59 pm[/url]":1gde1aya]
Sad sam bacio pogled na katastar, obe parcele (gde bi valjda trebala da bude nova stanica) u bloku 42 (2896/96 i 2896/97) se vode na grad Beograd a izvesna Milović Natalija je stavila zabeležbu na obe 4. aprila 2018. godine. Pretpostavljam da je to ta "restitucija" koju pominješ. Čudno je da se neko setio tek u 2018. godini da polaže prava na taj plac (bar je to "dijagnoza" sudeći po javno dostupnim podacima na katastru).

Тренутно стање: власништво над парцелом 2896/96
ГРАД БЕОГРАД (28022/31180)
Д. Н. (432/31180)
Ј. Б. (2294/31180) (ПОКРЕНУТ ПОСТУПАК ЗА УПИС ПРАВА 20.10.2020)
Р. Д. (432/31180)

Тренутно стање: власништво над парцелом 2896/97
ГРАД БЕОГРАД (56675/61275)
Д. Н. (848/61275)
Ј. Б. (2904/61275) (ПОКРЕНУТ ПОСТУПАК ЗА УПИС ПРАВА 20.10.2020)
Р. Д. (848/61275)

Не видим да се ово разрешило :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=790935#p790935:acv2rnml je napisao(la):
Плусквамперфекат » Sub Nov 07, 2020 12:10 pm[/url]":acv2rnml]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=548077#p548077:acv2rnml je napisao(la):
nikolas27 » Пет Јун 29, 2018 12:59 pm[/url]":acv2rnml]
Sad sam bacio pogled na katastar, obe parcele (gde bi valjda trebala da bude nova stanica) u bloku 42 (2896/96 i 2896/97) se vode na grad Beograd a izvesna Milović Natalija je stavila zabeležbu na obe 4. aprila 2018. godine. Pretpostavljam da je to ta "restitucija" koju pominješ. Čudno je da se neko setio tek u 2018. godini da polaže prava na taj plac (bar je to "dijagnoza" sudeći po javno dostupnim podacima na katastru).

Тренутно стање: власништво над парцелом 2896/96
ГРАД БЕОГРАД (28022/31180)
Д. Н. (432/31180)
Ј. Б. (2294/31180) (ПОКРЕНУТ ПОСТУПАК ЗА УПИС ПРАВА 20.10.2020)
Р. Д. (432/31180)

Тренутно стање: власништво над парцелом 2896/97
ГРАД БЕОГРАД (56675/61275)
Д. Н. (848/61275)
Ј. Б. (2904/61275) (ПОКРЕНУТ ПОСТУПАК ЗА УПИС ПРАВА 20.10.2020)
Р. Д. (848/61275)

Не видим да се ово разрешило :)
Platiće im zemljište...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=790926#p790926:23s2ursq je napisao(la):
razgradjevinar » 07 Nov 2020 11:35 am[/url]":23s2ursq]onda im samo fali mediko blok, bazen, pozoriste i jedno omanje groblje negde u cosku parcele i sve su pokrili, ostatak grada i drzave im i ne treba a i taman da zaokruze broj zaposlenih na somica..

Skoro se nisam ovako slatko ismejao ! :laugh:
 
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=6Bn6_lmAGYM[/youtube]
 
http://www.politika.rs/scc/clanak/46660 ... aja-godine

Д. Алексић, Д. Мучибабић
ИЗГРАДЊА АУТОБУСКЕ СТАНИЦЕ У БЛОКУ 42

Половина полазака биће пресељена до краја године
У нарeдне две недеље град ће са БАС-ом потписати уговор за изнајмљивање анекса у Блоку 42 који ће послужити као привремена станична зграда. – Очекује се да од априла са нове станице полази 80 одсто аутобуса

Путницима који редовно користе аутобусе са Београдске аутобуске станице крајем ове године од срца би требало пожелети само једно: „Нек вам је бог у помоћи.” Јер од тада у граду ће функционисати два БАС-а – онај стари у Савском амфитеатру и делимично изграђени нови у Блоку 42. Град је све озбиљнији у намери да на нови БАС, у сарадњи са овим предузећем, до краја године пресели 50 одсто полазака са постојеће аутобуске станице у Савском амфитеатру. А то је, ако се присетимо не тако давног делимичног пребацивања путничких возова са Главне железничке на Прокоп, за путнике конфузија у најави.

На седници Скупштине града 30. новембра очекује се усвајање измена ПДР-а за Блок 42 да би се стекли услови за изградњу веће станичне зграде од првобитно планиране
За сада није јасно како ће у пракси изгледати делимична селидба аутобуског међуградског саобраћаја из Савског амфитеатра у Блок 42. У граду нису прецизирали да ли је већ направљен и какав је план за селидбу полазака, односно који ће аутобуси и даље ићи са старог БАС-у, а који са новог. То појашњење изостало је и из БАС-а јер јуче нико од челника ове компаније није одговарао на наше позиве. Отклањање свих недоумица о делимичном пребацивању полазака са старе на нову станицу тренутно је за путнике најбитније питање и због тога што би оно, ако се обистине најаве заменика градоначелника, требало да уследи за свега неколико седмица.

– Очекујемо да до краја године 50 одсто саобраћаја са садашње аутобуске станице буде пребачено у Нови Београда, а план је да до априла 2021. године 80 одсто полазака и одлазака буде из Блока 42. У наредне две недеље град ће са БАС-ом потписати уговор према којем ћемо му изнајмити анекс у Блоку 42 који ће послужити као станична зграда док нова, велика, не буде завршена. До априла би требало да буду окончани груби грађевински радови на новој станичној згради, а да онда цео комплекс новог БАС-а буде готов до краја 2021. Анекс, који ће послужити као привремена станична зграда, потпуно је завршен и опремљен. Корона јесте успорила радове, али отклоњене су све препреке да БАС настави са градњом – наводи за наш лист Горан Весић, заменик градоначелника.

Неке препреке ипак нису уклоњене, а реч је о измени плана детаљне регулације од којег зависи градња станичне зграде веће површине него што је првобитно била планирана. Марко Стојчић, главни градски урбаниста, каже за „Политику” да би измене тог планског документа требало да буду усвојене на седници Скупштине града која је предвиђена за 30. новембар.

Најаве оптимистичније од динамике радова

Да су се обистиниле визије и жеље Синише Малог из лета 2017, када је још био градоначелник, са новог БАС-а аутобуси би већ увелико ишли. Јер он је тада најавио да ће нова станица бити готова у току 2019. Отада до данас и остали бивши и актуелни челници града помпезно су најављивали захуктавање радова у Блоку 42 и скоро отварање новог БАС-а, али све је то архивирано. Истовремено, у самом БАС-у били су опрезнији са изјавама и понављали да нова станица неће бити отворена док не буде потпуно завршена и функционална. Те њихове речи тек од пре неколико месеци нису више биле тако изричите. Челници БАС-а и даље стоје при томе да станица свакако неће бити комплетно завршена пре краја 2021, али да може и раније да буде пуштена у рад „ако град пре тога уреди инфраструктуру неопходну за функционисање комплекса”.
Чини се ипак да је на делимичну промену раније изричитог става челника БАС-а пре свега утицала динамика ширења „Београда на води”. Он је био и један од главних разлога да се у Прокоп пребаци сав путнички саобраћај са Главне, иако нова железничка до дана данашњег није изграђена.Приступне везе се убрзано завршавају

Да би Блок 42 и његова околина после отварања новог БАС-а могли саобраћајно ваљано да дишу, било је неопходно и проширивање и сређивање улица око нове станице. Како подсећају у Дирекцији за грађевинско земљиште, уговор је закључен са „РАС инжењерингом” који је уведен у посао почетком јуна. Вредност уговорених радова је 269.000.000 динара нето, а рок за извођење је 270 дана. Али, како кажу у Дирекцији, извођач радове изводи брже од уговорене динамике па се завршетак посла може очекивати око Нове године.

– До сада су у Улици Марка Христића завршени сви пројектом предвиђени радови. Преостало је да се изради завршни слој асфалта од Улице Јурија Гагарина до улаза у комплекс БАС-а, као и спајање атмосферске канализације са постојећом мрежом у Улици Ђорђа Станојевића. У Јурија Гагарина, на делу од Антифашистичке борбе до Марка Христића, завршено је постављање свих инсталација, а преостало је да се уради завршни слој асфалта на све четири коловозне траке. На делу од Унутрашњег магистралног полупрстена до Антифашистичке борбе завршено је постављање кишне и фекалне канализације и у току је израда проширења коловоза – прецизирају у Дирекцији.
У Антифашистичке борбе, како додају, урађена је комплетна хидротехничка инфраструктура у делу испред аутобуске станице и завршено је проширивање коловозне конструкције. На страни саобраћајнице до Отвореног тржног центра у току је проширивање коловоза за још једну траку, после чега ће бити урађен завршни слој асфалта на свим тракама.
– Бициклистичке стазе предвиђене су између две раскрснице у Јурија Гагарина, као и у улицама Антифашистичке борбе и Марка Христића. По завршетку радова, у све три улице биће укупно око 150 стабала различитог дрвећа, 1.250 квадратних метара травњака и око 7.000 комада зимзеленог шибља и сезонског цвећа – кажу у Дирекцији.

© Политика Online
Политика новине и Магазини
Трг Политика 1, Београд, Србија
 
Vrh