Šta je novo?

Autobuska Stanica BAS

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=793012#p793012:2hyt1d1e je napisao(la):
Дошљак » Sub Nov 14, 2020 1:09 am[/url]":2hyt1d1e]Много питања а мало одговора.
Baš tako. Verovatno će ovaj tekst biti aktuelan i idućeg novembra jer ovo je sad nerealno. Nije prvi put da obmanjuju.
 
Vrlo će zanimljivo biti videti kako će to razdvajanje polazaka na dve stanice izgledati. Ne zavidim uopšte inženjerima koji će morati da osmisle odgovor na to pitanje kada im stigne "naredba od gore". Verovatno će im toliko vezati ruke da će rešenje biti gotovo sigurno nebulozno.
 
To polovično izmeštanje nema bilo kakvog smisla, osim da opravdaju izgradnju onog besmislenog aneksa i Vesićeve najave o izmeštanju do kraja godine, racionalnih razloga nema, posebno ne u interesu putnika a ni BAS-a, jer i da stara ostane sa 10% opet ne može da se ruši zbog neke potencijalne izgradnje na njenom mestu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=793250#p793250:1za4jya1 je napisao(la):
Piccolo » Sub Nov 14, 2020 11:54 pm[/url]":1za4jya1]To polovično izmeštanje nema bilo kakvog smisla, osim da opravdaju izgradnju onog besmislenog aneksa i Vesićeve najave o izmeštanju do kraja godine, racionalnih razloga nema, posebno ne u interesu putnika a ni BAS-a, jer i da stara ostane sa 10% opet ne može da se ruši zbog neke potencijalne izgradnje na njenom mestu.
Tačno. Oni moraju da pokažu da se nešto "radi" makar to bilo potpuno besmisleno.
 
Da citiram svoj post od prošle godine koji će se uskoro obistiniti:
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=659980#p659980:30idpiw6 je napisao(la):
johnny_s » 13 Sep 2019 11:16 pm[/url]":30idpiw6]O kakvom nemanju novca pričamo kad oni uzmu pola miliona evra mesečno samo od peronskih karata?! Dakle novca ima, samo gledaju ko će koga da zaj***. Za sad se opiru sa BASa, ali mislim da se uzalud koprcaju, ovima iz BWa nije problem da ih isele na prazan parking ako treba (što će verovatno i biti epilog cele priče).
Dobro, nije baš prazan parking, ima ogromnu rupu na mestu gde će jednom biti zgrada...
 
Izvinite, ali od GUP-a 2005. godine je ova genijalna ideja da BAS ide tamo kod Belvila u 42ku. Još tada je doneta da pogrešna ideja. Prolazeći pored Autkomande poslednjih dana sam smoren što tu nije prebačena autobuska direkt na autoputu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=794254#p794254:1f8n2x5u je napisao(la):
vucko » Uto Nov 17, 2020 10:42 pm[/url]":1f8n2x5u]Izvinite, ali od GUP-a 2005. godine je ova genijalna ideja da BAS ide tamo kod Belvila u 42ku. Još tada je doneta da pogrešna ideja. Prolazeći pored Autkomande poslednjih dana sam smoren što tu nije prebačena autobuska direkt na autoputu.
Autokomanda bi bila bolja lokacija.
 
Дефинитивно, пропуштена шаса, као и за железничку што је планирана ту.
 
Par usputnih slika. Nisu nešto ali dobro, neka služe čisto kao reportaža.
BAS1.jpg

BAS2.jpg

BAS3.jpg

BAS4.jpg
 
Ja smatram da je Novi Beogead bolja lokacija od Autokomande. Ima dovoljno prostora, blizu je autoputa, tu je i most na Adi, preko Blokova ka Milošu Velikom će moći da se dođe, prometna železnička stanica se nalazi odmah pored, poslovni centar Novog Beograda je tu, itd. Ali naravno verovatno i Autokomanda ima svoje pluseve, ali svakako smatram da je Novi Beograd odlična lokacija
 
Каква црна Аутокоманда, то треба да се растерећује а не да се додаје аутобуска станица, стварно људи...
 
Po nekim prastarim planovima trasa pruge bi išla sadašnjim koridorom autoputa, pa bi na Autokomandi bile i železnička i autobuska.
Kasnije je autoput provučen gde je sada, a železnica se odlučila za varijantu "Prokop".
Tada je postojala ideja o DVE glavne autobuske stanice. "Južna" odmah pored železničke na Prokopu i "Severna" na mestu gde se sada i gradi.

Totalni promašaj u sagledavanju potreba za međugradskim saobraćajem.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=795251#p795251:xltb2uji je napisao(la):
Плусквамперфекат » 21 Nov 2020 01:54[/url]":xltb2uji]Каква црна Аутокоманда, то треба да се растерећује а не да се додаје аутобуска станица, стварно људи...
Zato će blok 42 da bude u kolapsu.
 
Neće. Najveći je problem što će se međugradski autobusi ka jugu zaglavljivati na Gazeli. A zato je trebalo graditi UMP i terati ih na Most na Adi i u tunel. I tamo negde u zoni Autokomande, uz UMP, napraviti prolaznu stanicu.
 
I dalje će postojati neformalna stanica na Autokomandi gde će dobar deo ljudi silaziti i nikom ništa.
 
Неће ако поставе два комуналца тамо у три смене по 8 сати, решење за све комунални неред, графите, мигранте, све, па и то је само политичка одлука, али очигледно ње нема.
 
Али та стајалишта нису неформална нити су неред, обележена су саобраћајним знацима. Главни проблеми са тим стајалиштима што се град није потрудио да ту направи неку нормалну инфраструктуру и што се на Аутокоманди (стајалиште ка Нишу) толерише оно сметлиште испод рампи петље које је језиво. Сва та стајалишта имају леп потенцијал који није искоришћен, као и окретнице јавног превоза исто.
 
На данашњем дневном реду један од планских аката тиче се нове аутобуске станице, чиме се стичу услови за њен завршетак, али и даљи развој. Очекујемо да у наредних неколико месеци нова аутобуска станица почне с радом.

izvor: beograd.rs
 
Samo nek oni prebace celu autobusku u blok 42... Bar ce se sada mozda vise ljudi opredeljivati za zeleznicu kad im je na istom mestu... Imam utisak da gomila ljudi misli da svi iz autobusa idu pravo na terazije, sto je skroz pogresno. Ono sto svakako treba uciniti je napraviti bolju infrastrukturu na tim usputnim stanicama... Pa iz NS pola autobusa izadje u Zemunu... Te linije ce izdahnuti kad krene pruga
 
Vrh