Šta je novo?

Autobuska Stanica BAS(trenutna i novoplanirana na NBG)

Vec su onemogucili da se Zeleznicka stanica siri sa Juzne strane zbog UMP-a ali glupo mi je da planiraju autobusku stanicu na juznom delu jer ce UMP da je deli od zeleznicke stanice.

Te 2 stanice treba da budu povezane fizicki.
 
Peroni za pristajanje mislim da jedino ima smisla da budu sa severne strane dok upravna zgrada,odrzavanje i parking mogu biti sa juzne strane UMP-a i zeleznicke stnaice.
 
vucko":6gfue26w je napisao(la):
Peroni za pristajanje mislim da jedino ima smisla da budu sa severne strane dok upravna zgrada,odrzavanje i parking mogu biti sa juzne strane UMP-a i zeleznicke stnaice.



Mislis posle placa gde planiraju onaj park pa sve do H. Inna, nemoguce, nema mesta, da ne grade taj park bilo bi ok ovako zauzese dragoceno zemljiste za perone cirkusijadom koja ce vrlo brzo prerasti u jos jedno ruglo puno smeca, isaranih klupa i fasada, izvadjenih greda, slomljenih novozasadjenih sadnica i tragova automobilskih guma o kome niko ne vodi racuna.
 
spatiotecte":20nm0cbk je napisao(la):
Vec su onemogucili da se Zeleznicka stanica siri sa Juzne strane zbog UMP-a ali glupo mi je da planiraju autobusku stanicu na juznom delu jer ce UMP da je deli od zeleznicke stanice.

Te 2 stanice treba da budu povezane fizicki.
Има места за ширење ЖС на југ додавањем два колосека. УМП је ту на стубовима тако да нема разлога да ЖС и АС не могу да се повежу. Постављао сам раније како би то могло да изгледа линк.
 
Arnorian":2tiut6u4 je napisao(la):
spatiotecte":2tiut6u4 je napisao(la):
Vec su onemogucili da se Zeleznicka stanica siri sa Juzne strane zbog UMP-a ali glupo mi je da planiraju autobusku stanicu na juznom delu jer ce UMP da je deli od zeleznicke stanice.

Te 2 stanice treba da budu povezane fizicki.
Има места за ширење ЖС на југ додавањем два колосека. УМП је ту на стубовима тако да нема разлога да ЖС и АС не могу да се повежу. Постављао сам раније како би то могло да изгледа линк.

Lepo, parking i tako ne treba da bude u gusto naseljenom gradskom jezgru. Dovezi, iskrcaj, ukrcaj i idi dalje. Ovo sto imamo kod stare autobuske stanice nije pravilo nego ruglo u potencijalno fenomenalnom delu grada. A mogle bi te autobuske stanice da budu i na vise nivoa.

PS I kod nesrecnog Prokopa bi bilo mesta za autobusku stanicu na sadasnem prostoru BIPa, mada mi taj Prokop nikada nije bio dobro povezan sa mrezom gradskih ulica i linija GSPa.
 
Neka me neko ispravi, ali svojevremeno sam negde pročitao da je kao lokacija za novu autobusku stanicu bila predviđena lokacija na Autokomandi, na nekoj od parcela kasnije prodatih Miškoviću/MPC-u. Ako je nova železnička stanica predviđena u Prokopu, ona je u tome i bilo neke logike, za razliku od varijanti na NBG (Buvljak/Blok 42) koje su prilično iracionalne. Naravno kod nas su iracionalne varijante često u prednosti. ;)
 
па јесте, али су градски оци схватили да би више пара узели ако дају Мишку на коришћење него да буде БАС
 
Ovaj grad jos uvek ne zna da li ce glavna biti Prokop ili Novi Beograd ili ce ipak sacuvati sadasnju glavnu kao pomocnu posto planiraju remont od glavne do Resnika.
Tako da kad ne znas koja ti je glavna zeleznicka, kako mozes da znas gde ce ti biti autobuska.

Oni imaju ocigledno ozbiljan problem i nedostatak vizije...
 
Autokomanda se ne pominje kao autobuska niti je ima u gupu od 1982 godine nazalost.Lokacija kod prokopa je solidna,mada je po meni bolja gde je i planirana na NBG jer sa prokopom kao glavnom zeleznickom to bi bila najbolja kombinacija.
 
O toj lokaciji na autokomandi sam cuo jos pre 10 godina da je trebalo da se izmesti BAS.

Evo i starog clanka koji nesto pise o tome:
Priča o preseljenju Beogradske autobuske stanice iz Karađorđeve ulice na neku drugu lokaciju, nije nova. Još osamdesetih godina prošlog veka, Generalnim urbanističkim planom bilo je predviđeno lociranje ovog preduzeća na tri mesta:prostor oko Autokomande, Pančevačkog mosta i Zemun. Preduzeće je u projekte od 1976. do 1982. godine uložilo velike pare, ali se na kraju, iz ko zna koji razloga, od svega odustalo.
http://www.naslovi.net/2011-01-21/danas/bas-se-seli-na-novi-beograd/2274914
 
Перонска карта на БАС-у је неколико пута скупља него на Ластиној станици. Не знам да ли и тамо наплаћује ово осигурање.
 
180 динара сам ја платио перонску карту да бих послао пакет аутобусом. лопови :bash: :bash: :bash:
 
Najgori detalj sa BAS-om je što od inspekcija svaki put utvrdi da se prodaja "dobromornog"osiguranja" obavlja u skladu sa zakonom.
Poslali su mi poslednji izveštaj inspekcije, a ja trenutno ne mogu da dokažem da je inspekcija "pogrešila".

Javio mi se i jedan putnik koji je doživeo nesreću, ali mu osiguranje nije isplatilo odštetu jer nije imao kartu!
Koliko je to nekorektno shvatite kad čujete da je za 2011 prihod od prodaje "dobroMornog" osiguranja negde oko 90 miliona dinara.
 
MilisaV":vvduagqd je napisao(la):
bolje da si slao poštom ili nekom kurirskom službom

па да је било у домаћем саобраћају послао би, овако сам слао у иностранство
 
Што је најгоре, мислим да сваки превозник има уговор са осигуравајућим кућама. Нпр. Ступ Вршац има уговор са ДДОР-ом, при чему цена осигурања улази у цену карте. То значи да куповином карте на БАС-у, добијамо два осигурања. Да ствар буде још гора, осигурање које се купује на БАС-у се назива добровољним. На полеђини карте пише: Плаћањем премије осигурања сагласни сте са добровољним осигурањем. Подстакли сте ме да следећи пут захтевам да не платим осигурање. јављам реззултате.

Иначе, док пре пар година нису променили тарфирање станичне услуге (колико се сећам), дешавало се да тај износ, заједно са осигурањем буде већи од цене превоза на краим релацијама, као нпр. до Панчева. И сада је превисок, с обзиром да на цену карте од 110 динара плаћа се станична услуга од 45 динара и осигурање од 15 динара, што значи да додатне дажбине чине 55% висине цене самог превоза, односно 35% од укупне цене. Сјајно. Да не помињем да ако купим повратну када идем из Панчева, да бих ушао на перон морао бих да купим тај фамозни жетон који је скупљи од саме карте.

Пример успешног пословања монополисте. (смајликојинеможедапрестанедаповраћа)
 
nbumbic":3lho1wlk je napisao(la):
Kako Vam na BAS-u (Beogradskoj autobuskoj stanici) naplaćuju dodatno putno osiguranje, a da Vi ne znate


[video]http://www.youtube.com/watch?v=TdARSYdY2tY[/video]

Prilog iz emisije Potrošački savetnik, emitovane 28. januara 2012. na RTS-u.

Pre neki dan sam uspeo da se izborim sa salterusom na stanici BASada mi vrati pare posle sto mi je naplatila to dobrovoljno osiguranje a da me nije ni pitala da li ga hocu.Stvar zbog koje se najvise iznervirala je to sto sam pomenuo da sam gledao prilog na rts-u pa sam zato znao da me prave budalom,da ste joj samo mogli videti reakciju na to,uf...

Evo teksta oko iz b92 oko tog problema "dobrovoljnog" osiguranja

http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2012&mm=02&dd=07&nav_id=580580

“Na svakom šalteru stoji obaveštenje o tome da osiguranje nije obavezno” , izjavila je glavna koordinatorka prodaje BAS-a, a na pitanje da li su dužni da putnike pitaju žele li da se osiguraju, ako ih je prevoznik već osigurao po zakonu, ona je odgovorila: „Nisu dužni jer pored stoji obaveštenje. Pri naplati se pretpostavlja da kupac želi da se osigura.“
 
Sinoć beše Đilas na Pinku i samo sam u prolazu čuo: "U narednom periodu ćemo premestiti autobusku stanicu na Novi Beograd". (Nisam gledao gostovanje, pošto sam bio van kuće, tako da nemam pojma kojim dobrom je bio, o čemu je sve pričao i sl. Ali ovu rečenicu sam prilično jasno čuo).

Kako se bliže izbori obećanja samo lete :rolleyes:
 
Hm, hm, mozda je i najava raseljavanja onog nehig.naselja pored Belvilla na prolece usko povezana sa tim.
 
Pokušavam da sklopim celu slagalicu, ali mi ne ide. Čije je vlasništvo sadašnja autobuska stanica? Pretraga interneta kaže da je 60% u vlasništvu malih akcionara, a 40% u vlasništvu Republike Srbije - to su podaci iz perioda kada se pojavila informacija da je banjalučko preduzeće "Damjan" zainteresovano da preuzme akcije BAS-a (početak 2011. godine).

Tada je Nebojša Ćirić (tadašnji državni sekretar u Ministarstvu ekonomije, a danas ministar) rekao da će država odbiti ponudu "Damjana", a Grad Beograd je izrazio spremnost da preuzme državne akcije u BAS-u (tako je bar tvrdio predsednik gradskog parlamenta Aleksandar Antić).

Nigde, međutim, ne mogu da nađem potvrdu da je Grad na kraju preuzeo te akcije BAS-a. Tako da se sada pitam koja je uopšte vlasnička struktura u BAS-u!?

Ako je Grad zaista preuzeo deo vlasništva nad stanicom, onda verujem da bi u dogovoru sa malim akcionarima lako sproveo preseljenje stanice. Zemljište u Bloku 42 je praktično već gradsko, deo UMP-a pored buduće stanice biće gotov već naredne godine, samo treba obezbediti dozvole i početi izgradnju. Novac od prodaje zemljišta stare stanice bi čak u dobroj meri pokrio izgradnju nove. Win-win situacija.

U suprotnom, bojim se da bi natezanje Grada, Republike i akcionara BAS-a moglo da potraje, pa bi nova autobuska stanica mogla da postane novi "slučaj Prokop". u najgorem, možda dođemo u situaciju da kao Novi Sad imamo dve stanice - od kojih samo jedna radi, a druga zvrji prazna.

Tako da ne znam koliko ozbiljno mogu da shvatim ove Đilasove najave.
 
Evo vizije nove autobuske stanice na NBG koja ce biti ispod zeleznicke i UMP-a.A i kako ce kobajagi izgledati zeleznicka na NBG.Serverno od pruge je dozvoljena gradnja zgrada visih od 150 metara

scan0004.jpg
 
Po fontu bih rekao da je fotka iz "Politike", ali o ovome nema ničega na njihovoj internet stranici. Vučko, daj još neke detalje - o čemu je bio tekst, ima li nekih izjava, rokova i sl???

Ako ništa drugo, skontali smo gde bi da stave BAS :/
 
To je iz novosti,bio si blizu.

To je iz dodatka Beograd buducnosti ili tako nesto koji izlazi sa novostima svakog ponedeljka.Nista konkretno nisu rekli,samo tuc muc lupanje.Makar imamo vizuelizaciju gde ce biti autobuska stanica.Ne razumem logiku da bude pored UMP-a,valjda je pametnije da bude blize autoputu sa druge strane zeleznicke pruge.Takodje,ovo se nece svideti ljudima u belvilu,pogotovu jer ce im od osnovne skole i vrtica u bloku biti autobuska stanica na 50 metara.
 
Vrh