Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 238 95,2%
  • BMC

    Glasovi: 12 4,8%

  • Ukupno glasača
    250
IMG_20220522_134308.jpg
 
Pre pola sata čekao ja na autobuskoj stanici "22. oktobra" u Aleksandra Dubčeka".5 minuta nijedan bus ne dolazi i onda dolazi IK-218M na liniji 73 i gomila ljudi ulazi u njega,a bus otišao sa stanice krcat ljudima.5 minuta kasnije dolazi "Higer" #3413 na liniji 83 iz kog curi voda iz poda oko prednjih točkova,a lim se uveliko deformiše.5 minuta kasnije došao još jedan IK-218M na liniji 17 u kom je bilo puno ljudi,ali uspeo sam nekako da se naguram unutra.
 
Pozdrav
Situacija sa 27e danas bi se mogla okarakterisati kao ocajna.
Na liniji tokom veceg dela dana nedostaje 3-4 vozila, prema recima nadleznih, sto je i te kako vidljivo po nesnosnim guzvama.
Nadlezni uvek nude spreman odgovor: vrucine, kvarovi, vozaci, guzve, godisnji odmori, bolovanja, petak, gorivo i tako u krug. Jos nam na sve to skinu jedan autobus, kazu " potrebniji je drugde".
Mozda smo svi malo subjektivni i gledamo navijacki i razmisljamo kako je bas nasa linija ostecena, ali objektivno kad se posmatra svi smo u problemu i zanemareni od strane onih koji treba da se bave ovim.
Niko ne uziva da se cvari na suncu pola sata cekajuci prevoz, posle osam, deset, dvanaest sati provedenih na poslu.
Objektivni problemi postoje i niko ih ne spori, ali stalno naslanjanje na neke izgovore je lakse nego nesto preduzeti.
Kazu, " pratimo situaciju".
Ovo na sta sad lici je potpuno dehumanizujuce.
Znamo odakle smrdi riba.
Slika prevoza=slika drustva.
Pozdrav
 
Juče sam se vozio sa Conectom 177 i bus je odličan, a to sam čuo i od vozača koji ga ne isključuju toliko kao kad im daju druge starije buseve, slabije vuče jer je istrošen, ali je ovako bus sasvim dobar i mislim da treba neke primerke kao što je 165, 177 i 179 da remontuju dobro i da rade minimum još 5 godina jer Higeri samo crkavaju i biće ih sve manje, a ko zna kad će Gsp uzimati nova solo vozila i to će biti neke kante opet
Старија гарнитура О345 (145-179) је већ ремонтована у Икарбусу
2015. и 2016. године. Нема смисла поново их радити, једино што
бих свакако подржао то су поправке мотора као на 165, који сада
вуче најбоље од свих.
 
Саће BMC усисивачи не секирај се.

Послато са M2102J20SG помоћу Тапатока
Ti su već krenuli masovno da se kvare kao i Higeri,evo npr. pre pola sata se pokvario jedan na liniji 611.Kad smo već kod kvarenja autobusa,pokvario se i jedan privatni autobus #50194 na liniji 74.
 
Inače neoubičajene pojave određenih autobusa na nekim linijama danas:
IK-201 #1121 na liniji 85
Solaris #3051 na liniji 611.
 
Ti su već krenuli masovno da se kvare kao i Higeri,evo npr. pre pola sata se pokvario jedan na liniji 611.Kad smo već kod kvarenja autobusa,pokvario se i jedan privatni autobus #50194 na liniji 74.
Ne moguće da se Higer pokvari na 611 jer NBG nema Higere.
 
Pa mislio sam na BMC,a sa Higerima sam ih samo poredio jer se podjednako kvare.
 
Ја сам поменуо кантурине BMC Procity 18 CNG који ће нам стићи. Исти као новосадске кршине само што неће бити у фул опреми.

Послато са M2102J20SG помоћу Тапатока
 
@I tako U nekoliko navrata sam pisao da su gužve i šatro ispadanje iz reda vožnje glavni izgovori kad nemaju da pošalju vozilo na liniju ili kad nemaju vozača. Neke od linija koje koristim poput 17, 18 i 31 dnevno ostaju bez najmanje dva vozila, a često mi se čini da šihte ni ne izlaze uopšte. Na 31 su u stanju da radije ne pošalju vozilo na liniju nego da pošalju ik-201 ili Japanca. Ta linija je po tome poprilično specifična u Karaburmi jer je jedina zglobna linija na koju ik-201 i Japance vrlo retko šalju. Sve u svemu, na svim češćim linijama ne šalju po neko vozilo. 27E je već odavno uništena linija i samo je jedna od mnogih koje su unakazili.
Veliki je problem što i kad stignu nova zglobna vozila, situacija se neće drastično poboljšati ako ostane plan da se rashoduju sva starija zglobna vozila.
 
Vrh