Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 238 95,2%
  • BMC

    Glasovi: 12 4,8%

  • Ukupno glasača
    250
Vozih se danas sa remontovanim Conectom #181, odlično ide, vuče jako fino, unutra sve blista ali brate onaj poklopac pozadi kod motora ubi, zveči u drugoj brzini uši iščupa 😀
Bio jedan dan na 3/307 i odličan utisak odaje, vozač ga nije isključio čak i uveče nego ga je vozio do kraja smene do 11 i remont mu je stvarno fino odrađen, samo da su još sredili stakla da ne lupaju
 
Klasican Ikarbus i slika i prilika Zemuna... Ne daj boze da vas voze... Novi Beograd dok je 610 drzao bilo je milina sa Japancima...
 
20220408_064029.jpg
 
Jel ovo neka nova moda da se skraćuje putnički prostor kod prvih vrata?
 
Poslednja izmena:
To se radi da se ne bi babe lepile za vrata ćak i kad je prazan bus jer eto vole tu da stoje i onda vozač ne može da vidi lepo ko stoji kod prednjih vrata, a i verujem da nikom kao vozaču ne bi bilo prijatno da mu se neko tako zalepi za vrata. Jeste bezveze to kad je baš krcat bus, ali treba imati razumevanja za vozače jer ima svakakvih dileja koje se iz čista mira tako samo zalepe za vozačeva vrata od kabine.
 
Imaju ogledala i kamere.

Vozila su vec pretrpana od 7 ujutru do 7 uvece, zahvaljujuci SM(A)RT kasapljenju i petogodisnjoj nestasici vozaca. Suludo je na sve to dodatno smanjivati prostor u vozilu ovakvim skalamerijama. Pogotovu sto to vozilo nije vozacevo, nije mu to dedovina, pa da si daje slobodu da ga menja kako mu se cefne.
 
Sve je gore i uveče, od 20h i posebno 21h i na dalje. Nije retko da ide jedno vozilo i 10 stanica ništa. To mi se dešavalo i na linijima koje su kao pčelice i samo cepaju, tipa 33. Pa naravno mali bus, brdo ljudi, maske su prošlost i žurka može da počne. :)
 
Juče veselo na 17, IK103 485. Oko 18h sam kod Šumica video i jednog BMCa ali nisam uspeo da vidim liniju, pretpostavljam da je isto 17.

Pričala su dva vozača u 485, kaže ovaj što vozi da je pokušao par puta da dobije zgloba, ali nema ništa slobodno u garaži. Kasnije bar da se zameni sa nekim šihtašem, ali ne veruje.

A Japanci se samo seku i seku...
 
Juče veselo na 17, IK103 485. Oko 18h sam kod Šumica video i jednog BMCa ali nisam uspeo da vidim liniju, pretpostavljam da je isto 17.

Pričala su dva vozača u 485, kaže ovaj što vozi da je pokušao par puta da dobije zgloba, ali nema ništa slobodno u garaži. Kasnije bar da se zameni sa nekim šihtašem, ali ne veruje.

A Japanci se samo seku i seku...
Могу мислити ужас у овом аутобусу када је стигао до Франша.
 
Imaju ogledala i kamere.

Vozila su vec pretrpana od 7 ujutru do 7 uvece, zahvaljujuci SM(A)RT kasapljenju i petogodisnjoj nestasici vozaca. Suludo je na sve to dodatno smanjivati prostor u vozilu ovakvim skalamerijama. Pogotovu sto to vozilo nije vozacevo, nije mu to dedovina, pa da si daje slobodu da ga menja kako mu se cefne.
Solarisi su iz Poljske, jel tako? Tako je. Tamo je narod kulturan, udje na prednja vrata, kupe kartu po potrebi i prodju pozadi. Ne zadrzavaju se u zoni prednjih vrata i ne naslanjaju se na kabinu, kao sto to rade bezosecajni putnici i sverceri u Beogradu. Ni putnicima autobus nije dedovina da mogu da daju slobodu sebi da smetaju napred. Da nema kabine seli bi vozacu u krilo. A i kad je autobus prenatrpan vec prazan, obavezno i tad putnici stanu napred, pa kad ih vozac opomene da prodju s vrata zato sto smetaju, onda se nalaze izgovori "a sta da je pun autobus?". Dakle, vozac mora da se "odbrani" od "naprednjaka"(osoba koje obozavaju da stoje napred i smetaju) i da obezbedi sebi vidno polje. Solarisi nemaju displej na kome mogu da gledaju kamere, a i oni autobusi koji imaju displeje za kamere oni gledaju unutrasnjost vrata. A desno ogledalo gleda bocni deo vozila pozadi, a ne desnu stranu. Sedi za volan autobusa pa ce ti sve biti jasno. Kad ti budes vozio autobus slobodno im dopusti da ti sednu i na glavu ako treba. Dok vozac ima punu odgovornost ima da se ogradjuje oko kabine do mile volje, kao sto su i na BMC-ovima poceli da ugradjuju sipke napred. I za tu "modu" niko nece kazniti vozaca, jer su upoznati u firmama sa problematikom vidljivosti.
 
Ma najbolje da se vozacu da prazan autobus da vozi, tako mu niko nece smetati.

Salim se. Smetace mu i tada, posto vecini vozaca JGP sve smeta. Jer vecina mrze sebe a kako onda ne bi mrzeli i sve druge. A posle se cude sto ih mnogi u narodu ne vole.


Cuj mora da se brani od ljudi.... Tesko mu kad je guzva pa se stiskaju ljudi uz kabinu dok on sedi zavaljen... Ne da on svoj prostor koji nije samo kabina, nije samo prostor iza soferke nego i sve do sredine salona...

Da ste vi meni zivi i zdravi, mora i nas 100 odnosno 160 da se brani od vase divljacke voznje, cimanja i neodrzavanih, masnih i strokavih vozila i enterijera. Pa cutimo i trpimo. A ima nas nekih i koji vas povremeno branimo, sto verbalno sto fizicki, kad razna goveda krenu na vas. Ali naravno sta to vas briga, dovoljno je da jednom neko uputi kritiku na nesto sto radite i odmah se vracate u svoj prirodni "ja protiv sveta" mentalitet.

Nema problema, picite tako i dalje pa mi javite kuda vas to odvede.
 
Poslednja izmena:
Juče veselo na 17, IK103 485. Oko 18h sam kod Šumica video i jednog BMCa ali nisam uspeo da vidim liniju, pretpostavljam da je isto 17.

Pričala su dva vozača u 485, kaže ovaj što vozi da je pokušao par puta da dobije zgloba, ali nema ništa slobodno u garaži. Kasnije bar da se zameni sa nekim šihtašem, ali ne veruje.

A Japanci se samo seku i seku...
U poslednje dve nedelje sam na 17 video solaće 5-6 puta. Tog BMC-a kog si video jeste bio na 17, video sam ga i ja. Nisam nešto ni iznenađen, sve je ovo, nažalost, postalo normalno, pogotovo za pogon Novi Beograd koji se najviše istakao u seči zglobova.
 
Чини ми се да једина линија Новог Београда да уопште не раде соло је 77. У задњих пар месеци, нисам видео уопште да раде соло на тој линији. На 17,18,52,56,85 и 88 сам их виђао.
 
Vrh