Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 295 95,2%
  • BMC

    Glasovi: 15 4,8%

  • Ukupno glasača
    310
Gde su zglobni turci,nije da ih želim nego samo pitam.
Da ne čekaju možda sutra da ih prikažu kao poslednji adut ( nadamo se) odlazećeg Sićvea.
 
Sta je sad ovo 🤣

IMG_20220401_160229.jpg



87 je autobus koji ide na svakih pola sata od Padine do Brda i nazad i ima od 2 do 7 putnika. Jedan jedini autobus je isao, sad vidim dva plus uvedena nova linija 87a. Nidje veze i nidje potrebe, narocito kad ovako kao na mapi svi idu u isto vreme 🤣
 
Evo ih, prate jedan drugog, dva busa za 4 putnika 🤣

IMG_20220401_160754.jpg
 
I da jeste, uvodjenje jos jedne linije je nepotrebno. Inace, najretardiraniji bus, prelazi par kilometara, cekam ga na pocetnoj stanici i opet ne moze u 90 posto slucajeva da ispostuje red voznje. Ako bi trebala da postoji jedna linija u gradu gde ces biti siguran da ako dodjes na vreme na pocetnu stanicu, da ce tada i krenuti, to je onda ova, ali neee.
 
Ikarbus 112m 3239 u kvaru stajao sa strane kod smederevskog puta i to već drugi put u poslednje dve nedelje, taj bus više ne radi nego što radi. Na 307 uvek završe najgori iz te serije, bio 3251 imao stalno problema od kad je došao na liniju i na kraju završio kao punkt za vakcinaciju
 
Nije 87 najpopunjeniji bus, ali daleko od toga da ima 3-4 putnika. Kada krece sa Padine u spicu, ili pred prvu i drugu smenu skole bude preko 30 putnika u njemu. Taj autobus je jedina veza Cukaricke padine sa osnovnim skolama kojima pripadaju, srednjim skolama na Banovom brdu, kao i veza ljudi sa Padine sa domom zdravlja, opstinom, policijom, poreskom, pijacom. Velika je vertikalna udaljenost Pozeske i Radnicke pa stariji ljudi, deca i slicno ne bi mogli da koriste neke od par dugackih stepenica.
 
87 je najviše pun na Banovom brdu i kad nema 55, 56 i 89 na Adi leti.
 
Ogromni su poremećaji na tržištu svega i svačega po Evropi, cene divljaju, materijala i komponenti nema...
Nisam siguran da će se svi postojeći ugovori moći da ispoštuju, kao i da novi budu potpisani na do sada uobičajeni način.
Kada sam pre mesec dana pisao da bi bilo pametno odložiti ugovor o trolejbusima, neki me htedoše saseći. Vreme će pokazati. Materijali stalno poskupljuju, proizvođači jakovteško mogu da urade kalkulaciju cena. Isporuke, odavno ugovorene, kasne... Tržište građevinslih materijala se potpuno raspalo, a verujem da je tako i sa ostalim
 
Nažalost ne znamo koliko će sve ovo trajati i da li će uopšte biti bolje. Mislim da što pre to bolje sve treba da se dogovori, jer ko zna šta će biti kasnije.
 
Ogromni su poremećaji na tržištu svega i svačega po Evropi, cene divljaju, materijala i komponenti nema...
Nisam siguran da će se svi postojeći ugovori moći da ispoštuju, kao i da novi budu potpisani na do sada uobičajeni način.
Kada sam pre mesec dana pisao da bi bilo pametno odložiti ugovor o trolejbusima, neki me htedoše saseći. Vreme će pokazati. Materijali stalno poskupljuju, proizvođači jakovteško mogu da urade kalkulaciju cena. Isporuke, odavno ugovorene, kasne... Tržište građevinslih materijala se potpuno raspalo, a verujem da je tako i sa ostalim
Pa ne treba ni da dođemo u situaciju da nam jedino prevozno sredstvo budu kola, trotineti, bicikli, traktori, sopstvene noge...
 
Ne pišem o tome, već o mogućnostima da rokovi i cene ne mogu da budu precizno definisani. Ko se ikakvim ozbiljnim poslom vezanim za nabavke materijala i proizvodnju, zna o čemu pričam.
 

3256 na liniji 36 ŽS BGD Centar - Trg Slavija - Savski trg - ŽS BGD Centar
 
Izleda da se od sutra skida 3 vozila sa 101 do daljnjeg. Proveriću sutra svakako.
 
Niko nam ne garantuje da će brzo i na vreme da se razreši ovo divljanje cena. Kada kažem na vreme, mislim pre nego što nam se raspadnu vozila koja trenutno imamo, a pod time mislim na sve vrste prevoza u okviru gradskog prevoza. Ja lično bih potpisao ugovor za trolejbuse, pa nek košta i ko Svetog Petra kajgana, i nek se čeka i duže, jer u Škodu imam daleko više poverenja nego u Higere koji su nas koštali ko Svetog Petra kajgana, a već su zreli za otpad i generalni remont (jedan deo njih).
 
Vrh