Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 295 95,2%
  • BMC

    Glasovi: 15 4,8%

  • Ukupno glasača
    310
Ako 10 Solarisa pređe iz Karaburme u NBG (ili koliko već) mogao bi 37 da uzme NBG.
 
Evo i na 27e , g.b. 84, 91, videh g.b. 96 na 83. Ponekad se zapitam , ima li uopste koji Higer u Kosmaju u voznom stanju. Jako malo verovatno.
Vidim da je i sa ostalim linijama iz ovog pogona slicna situacija. Ovi " mutanti" su na ulicama 20 godina, konektosi priblizno, a ovi Higeri za kratko vreme vec u ozbiljnim problemima. Jako " uspesna" nabavka.
 
Na 89 vecina vozila su konekto, mutanti i ponekad N serija. Pre par meseci su higeri bili vecina ili skoro sva vozila, u poslednje vreme su sve redji.
 
Na zahtevnijim linijama sve više crkavaju, dok se na prigradskim linijama gde je manje opterećenje i nekako drže. Vožnja sa Higerima na 27E je horor, od lošeg puta u Mirijevu su se bukvalno raspali i kad prelaze preko onih rupa, nije ti dobro koliko sve lupa i trese se. Kada su došli posle prve vožnje mi je bilo jasno da su vozila jako lošeg kvaliteta, čim su počeli da škripe posle prve vožnje, ali da će se raspasti ovako brzo nisam mogao da očekujem. Higer elektrobusi deluju znatno bolje i to je zbog nabavke manjeg broja vozila, dok su dizel Higeri sklepani na brzinu i dobili smo to što smo dobili. Bačene su ogromne pare, a dobili smo samo kratkoročno bolja vozila, a umesto toga je moglo da se uzme 174 polovnjaka po Nemačkoj i ostatku eu za znatno manje pare i odradili bi lepo bar 5 godina u saobraćaju
 
Dodji na trasu 612 od Galenike do Opštine Novi Beograd, preko 30 lezecih policajaca ima i provozaj se... Ako imas kamen u bubregu, od Galenike do Opštine Novi Beograd vise ga nemas 😎
 
Evo danas na 303 radi Conecto #173, na 305 neki Ikar #493,na 302 neki dvocifreni Ikar.
Fali dosta Higera ove nedelje... Baš me zanima koja vozila rade na 2 pojačane linije.
Na 21A recimo rade samo Higeri.
 
Na 67, 83 i 89 kako kad, 83 uglavnom Konekto radi, isto i 89... Mada su obe linije za njih i njihove godine super... Ja opet ne znam zasto se kuka kada uz 27E postoji jos 5 ili 6 linija u Mirijevu...
 
Razumem, ali onda se može reći vidikovac kao naselje ima 23, 53 itd. Dosta ljudi iz mirijeva gravitira ka delu bul desp stefana, te im treba zglob.
 
U Kosmaju planiraju da rashoduju 46 vozila ove godine, ja ne znam samo šta će da vozi onda kad do tad pocrka još jedno desetak Higera. Pa evo juče sam video 6 mutanta gb. 70, 84, 93, 96, 109 i jednom nisam video garažni broj, a bilo ih je sigurno na još linija po gradu što znači da skoro svi izlaze u saobraćaj, a i oni su bili praktično otpisani još dolaskom Higera. Dolazi najverovatnije 12 Ik 112M iz Zemuna, ali i to su sad jako nepouzdana vozila koja malo malo pa crkavaju, gb. 3239 više ne radi, nego što radi na 307, neko vreme bude tu, pa samo nestane na mesec dva dana. Od svih vozila na liniji 307 se ispostavi kao najpouzdaniji ik 112le 3222 koji je skoro uvek na liniji, a i ako nije pošalju ga na neku drugu liniju. I evo jedne tipične stvari za pogon Zemun, autobus iskrivljen kao kifla pokušava da ode do garaže i grebe asfalt https://www.instagram.com/reel/CbNqDz4sUL5/?utm_medium=copy_link
Wow busu pukao jastuk,sta je tu cudno?
 
Evo danas na 303 radi Conecto #173, na 305 neki Ikar #493,na 302 neki dvocifreni Ikar.
Fali dosta Higera ove nedelje... Baš me zanima koja vozila rade na 2 pojačane linije.
Na 21A recimo rade samo Higeri.
Ja išao na 38L sa mutantom 84 do Franša i mogu da kažem da ide super, a na 36 sam viđao Mercedese 2003 i juče jednog ikara 103
 
27, 27E, da pridodam i 46-cu su linije koje su oslonac za Mirijevce. Povezuju sa centrom, Novim Beogradom, Zemunom...Da pitate Mirijevce, dosta njih ce reci, da ako moze da bira, pre ce na 27e , nego na 27, jer se stize brze. Medjutim, problem je nastao skidanjem zglobova sa linije, gde vi u jutarnjem spicu cete jako tesko uci u solo 27e, vec na nekoj petoj- sestoj stanici od pocetne. A i 27E ranije nije stajao na svakoj, vec je opravdavao svoje E u nazivu linije. Dalje, Mirijevo je danas naselje koje se jako brzo siri, kazu da ima preko 60 000 stanovnika.Takodje, linija prolazi i preko Karaburme, gde je ljudimo dosta lakse da idu sa 27 ili 27e preko Partizanskog puta koji im je dosta blizi, nego da se spustaju na 16, 23 ili 25.
Lako nadlezni mogu da isprate preko svojih brojaca ovo o cemu pisem, ali iz situacije na terenu se vidi da nisu nesto pretereno zainteresovani za cinjenice, ne samo na ovom primeru, vec i na ostalim.
Tako da linija 27e nikako nije za smanjivanje broja vozila i polazaka.
 
IMG_0066.jpg
manevrista 1026 i od skoro pokojni 1112 :(
IMG_0052.jpg
 
@I tako
Ako je veća "navala" na 27E, iz kog razloga tu rade solo vozila, a zglobna na 27?

@Vinča307
To na 36 su sigurno dodatna vozila, pošto su od dolaska Higera oni postali redovni.
 
Nije tačno da je veća “navala” na 27E. Po brojanju putnika i svemu je 27 jača i popularnija, pritom dobar deo trase “sama”, dok 27E ide po centru sa još 4 linije sve vreme
 
@I tako
Ako je veća "navala" na 27E, iz kog razloga tu rade solo vozila, a zglobna na 27?
Procena SzJP da u nedostatku zglobnih vozila i konstantnoj nabavci solo autobusa, neke linije se "zrtvuju" , kao i toliko puta spominjana 83-ka.
Bezumucno "guranje" solaca nikako neispunjava potrebe same linije.
Pritom je linija produzena do bloka 20, samim tim se i povecala potreba za njom. Linija je takodje pomerena sa Karaburme u Kosmaj, koji nema zglobove. Za 16-cu i 95- cu nemaju dovoljno zglobova, a i na 27-ci , takodje prisutni solaci.
 
Nije tačno da je veća “navala” na 27E. Po brojanju putnika i svemu je 27 jača i popularnija, pritom dobar deo trase “sama”, dok 27E ide po centru sa još 4 linije sve vreme
Ne mislim da je trebalo skidati sa 27-ce, samo mislim da i 27E zasluzuje zglobove, koji manjkaju. 27-ca je linija koju odrzava Karaburma, pouzdanija i sa dosta manje ispadanja.
I da, i 27 ima preklapanja po centru sa 26-com.
 
Pouzdanija Karaburma? O čemu pričamo? Na liniji 31 50% šihti ne izađe, jer nemaju vozila. Nedeljom daju IK 201 na 31 (gde po naredbi ne smeju da daju vozilo mlađe od '08). Dokazali su oni svoju poudanost i održavanje u septembru prošle godine.

Послато са SM-A805F помоћу Тапатока
 
Volim kada Filip Cukovic komentarise na kojoj liniji treba zglob, pri tom je iz naselja koje je na silu i suprotno brojanju putnika preotelo zglobove sa 27e, 83 i 89. Hteli su da prave strajk i blokade ali oni nece solo na 52. Juce mi kaze kum sa Ceraka da je njima super, da ni u spicu nema guzve u 52 i da su uglavnom popunjena samo sedeca mesta.
 
Volim kada Filip Cukovic komentarise na kojoj liniji treba zglob, pri tom je iz naselja koje je na silu i suprotno brojanju putnika preotelo zglobove sa 27e, 83 i 89. Hteli su da prave strajk i blokade ali oni nece solo na 52.
???
U mom naselju su dve glavne linije (17 i 31) isključivo sa zglobnim već bukvalno 18 godina, ne znam o čemu pričaš, kakvo otimanje na silu? Niti sam rekao da mislim da je na 27E, 83 i 89 okej sa solo, niti sam želeo da se bilo kome pogorša nivo usluge prevozom. Na 27E i 89 rade solo od prvog dana novog ugovora sa privatnicima. Na 52 su zglobni vraćeni posle kratkog perioda sa solaćima sa opravdanim razlogom.

Stoga, nemoj da me imenuješ, prozivaš i napadaš. Ja samo čitam podatke o broju putnika koji su javno dostpuni svima, i nikada nisam rekao ništa na račun tebom navedenih linija, osim da bi 89 mogla da bude zamenjena tramvajem, što je logičan postupak u slučaju kada je, po tvojim rečima takođe, broj putnika velik.
 
53-ka ima 23-ku koja je sledi dok je 52-ka uvek puna do Maksija u Šavničkoj pa se kasnije polako prazni.
 
Tačno. U poređenju sa 52, 53 je stvarno samo dopunska linija.
Molim da svi razumeju da ni ja, niti bilo ko sa foruma, ne odlučujemo o tome koliko će grad kupiti i gde će rasporediti vozila. Svi smo svesni da zglobnih nema dovoljno.
 
Vrh