Izmedju3i20karaktera
Intermediate
- Učlanjen(a)
- 02.10.2020.
- Poruke
- 108
- Pohvaljen
- 178
Kakva je svinjarija to sa naprasnim uklanjanjem Japanaca i IK-201 po svaku cenu... nestvarno. Može nebo da pada na glavu, oni nastavljaju ono što su zamislili nekakvom zelenom degendom. Proteklih par nedelja prevoz ne liči ni na šta i to se bukvalno odjednom survao - tamo negde u decembru-januaru na solidnom minusu i sa svim prazničnim gužvama je (suprotno zdravom razumu) funkcionisao neupredivo bolje, a sada u ovim idealnim uslovima za buseve ljudi stoje na glavi jedni drugima. Sve to jer je njima palo na pamet da uklanjaju i ne održavaju vozila pre nego što su nova stigla (i još bitnije - pre nego što proverimo kako će se pokazati i u kom režimu će uopšte moći da rade u BG uslovima, ali dobro - to će se ionako videti posle izbora, koga zabole da misli toliko daleko).Pored 5-6 zglobnih Japanaca koje je Novi Beograd rashodovao u poslednjih mesec dana, možda i manje, danas je rashodovan i jedan od preostala dva IK201 u tom pogonu, 1112.
Sa Solarisima uopšte ne stoji dobro situacija u poslednje vreme. Očigledan je takođe iznenadni drastičan pad u održavanju - za protekla tri meseca sam ih video triput više u kvaru nego za prethodnih osam godina zajedno. Svaki drugi ili ima problem sa vratima, ili se golim okom vidi (a u vožnji oseća) da nema dovoljnu visinu na osovinama, kočnice su počele da nabadaju, čuju se zvukovi koji nikada ranije nisu... Sada kada stignu turski mezimci održavanje Solarisa će biti samo gore, a oni neće moći da se budže štapom i kanapom i delovima s drugih modela kao ranija vozila. Svaki jači kvar povlačiće duga stajanja u garaži i duge postupke nabavke delova (u verovatno nedovoljnoj količini, jer ti busevi neće biti prioritetna inventarska stavka).
Pored Solarisa od zglobova u većem broju ostaje još samo ona prva generacija niskopodnih Ikarbusa koja je u takvom stanju da joj usput otpadaju branici, poklopci motora, delovi maske, registarske table, a spolja poklopci nad glavom. Magična simfonija sačinjena od treskanja svega što može i struganja harmonike o asfalt. Umeju da voze čak do prve bandere, a onda se vrate za garažu, jer dosta je bilo za danas, probaćemo opet sutra. Bilo koji IK-201 ili Japanac je i na tri točka udobniji i bezbedniji i pouzdaniji od toga, ali eto... ostaće ovi skrndelji zato što im iza slova E piše veći broj.