Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 295 95,2%
  • BMC

    Glasovi: 15 4,8%

  • Ukupno glasača
    310
Ne mislim da je trebalo skidati sa 27-ce, samo mislim da i 27E zasluzuje zglobove, koji manjkaju. 27-ca je linija koju odrzava Karaburma, pouzdanija i sa dosta manje ispadanja.
I da, i 27 ima preklapanja po centru sa 26-com.
Slažem se da su zglobni potrebni i na 27E, ali ako treba birati između 27 i 27E, na 27 je verovatno potrebnije.
26 i 27 se poklapaju samo od Trga do Tehničkih fakulteta. Veza Ruzveltova-Bulevar-Trg je samo na 27.
 
Овде је свакако проблем у неадекватним набавкама. Да су уместо скоро 300 соло аутобуса узели 100 соло и 100 зглобних, већ сад би ситуација у неку меру била боља.
 
Потребна је комбинација приватника, ГСП и Ласте, уз то да и приватници ангажују зглобна возила где требају. Увек се разочарам кад идем од Пупиновог моста ка Змају и видим оне Соларисе и МАНове зглобне паркиране дуж њиве.
 
???
Na 27E i 89 rade solo od prvog dana novog ugovora sa privatnicima. Na 52 su zglobni vraćeni posle kratkog perioda sa solaćima sa opravdanim razlogom.
Izvinjavam se, po postovima pre sam razumeo da si sa Ceraka, jer si jako branio tu prevaru sa 52. Nisi upravu po brojanju putnika i tom novom ugovoru sa privatnicima prva dva meseca je 89 bio zglob, a 52 solo kosmaj, medjutim onda su komunjare sa Ceraka uz pretnju blokadama izdejstvovale da se linije zarotiraju i da 89 preuzme Kosmaj a da se 52 vrati na NBG. Mislim da je u tom naknadnom tumbanju stradala i 83, sve zarad zglobova na 52.
 
83 и 52 је сулудо поредити али је зглоб потребнији на 83 с обзиром шта све повезује.

Sent from my LGL322DL using Tapatalk
 
Izvinjavam se, po postovima pre sam razumeo da si sa Ceraka, jer si jako branio tu prevaru sa 52. Nisi upravu po brojanju putnika i tom novom ugovoru sa privatnicima prva dva meseca je 89 bio zglob, a 52 solo kosmaj, medjutim onda su komunjare sa Ceraka uz pretnju blokadama izdejstvovale da se linije zarotiraju i da 89 preuzme Kosmaj a da se 52 vrati na NBG. Mislim da je u tom naknadnom tumbanju stradala i 83, sve zarad zglobova na 52.
Nema nikakve prevare. Ljudi sa Ceraka i Vinograda su tražili zglobne autobuse jer je sa solo bio pakao. Nisu sigurno rekli “e znate hajde skinite zglobne sa 83 i prebacite ih ovamo”. Ljudi se bore za sebe i to je to.

Znači, po ovoj priči i ostalim sa foruma, u dva različita trenutka su na 52 prebačeni zglobni autobusi sa 89 i posle sa 83? Ili ne razumem dobro

I ako nije tako, molim da mi se objasni zbog čega su na 83 stavljeni solo (a siguran sam sa su rotirane 52 i 83) ako su na 52 prebačeni sa 89.
 
Poslednja izmena:
Пре сам користио свакодневно 78 и 83 од Ушћа до Славије. И увек је било мучно на обе линије, сећам се Кароса и Ластиних Необуса. Такође се сећам одушевљења када се на 78 појавио ИК-218 са Кулер мастер рекламом, најлепши ИК-218. На 83 су ситуацију вадили понекад Ластини зглобови. Од како су на обе линије само соло возила, мени лично су на тој релацији биле неподношљиве.
 
Nema nikakve prevare. Ljudi sa Ceraka i Vinograda su tražili zglobne autobuse jer je sa solo bio pakao. Nisu sigurno rekli “e znate hajde skinite zglobne sa 83 i prebacite ih ovamo”. Ljudi se bore za sebe i to je to.

Znači, po ovoj priči i ostalim sa foruma, u dva različita trenutka su na 52 prebačeni zglobni autobusi sa 89 i posle sa 83? Ili ne razumem dobro

I ako nije tako, molim da mi se objasni zbog čega su na 83 stavljeni solo (a siguran sam sa su rotirane 52 i 83) ako su na 52 prebačeni sa 89.
Nije njima sa solo bio pakao nego su se zalili na kvalitet autobusa. Kao sta su im skinuli solarise a dali im mutante. Linija je imala nekoliko vozila vise i isla je na pet minuta bukvalno. U isto vreme su rotirali 89 i 83 (ili 27e) jer je na 89 bilo manje angazovano zglobova i ta rotacija nije mogla da podmiri 52. Cekaj ne razumem tvoju sumnju, hoces da kazes da se to nije ni desilo?
 
Kažeš da su po novom ugovoru ''zglobni radili na 89 par meseci''.
Na 83 su zglobni, iako zemunski, radili do 15.1.2018. Tada su sklonjeni sa nje.

I ne sumnjam ja ni u šta, znam šta se sve menjalo, samo ne razumem čemu napadanje ljudi sa Ceraka koji su dobili to što su tražili? Pritom 52 sad ide ređe, sa ekonomske tačke je skroz logičnije da tamo radi 12 (ili koliko ih već ima) zglobnih, nego 16 solo, koliko ih je bilo ako se ne varam
 
Kažeš da su po novom ugovoru ''zglobni radili na 89 par meseci''.
Na 83 su zglobni, iako zemunski, radili do 15.1.2018. Tada su sklonjeni sa nje.

I ne sumnjam ja ni u šta, znam šta se sve menjalo, samo ne razumem čemu napadanje ljudi sa Ceraka koji su dobili to što su tražili? Pritom 52 sad ide ređe, sa ekonomske tačke je skroz logičnije da tamo radi 12 (ili koliko ih već ima) zglobnih, nego 16 solo, koliko ih je bilo ako se ne varam
Dobili su na ustrb drugih linija i pogorsanja prevoza drugima. Nije GSP kupio novih 12 autobusa za njih, vec drugima napravio stravicnu guzvu. Treba da vidis na sta lici 89 u spicu od Delta City-ja do ade i obrnuto. Ne moze da se udje u njega, stoji u stanici po pet minuta, a sada su jos skinuli jedno vozilo da pojacaju 36.
Da ne bi sumnjao da li je nesto bilo, odes na stranicu 550 ove teme i imas solarise na 89 oko 20. januara 2016.
 
Poslednja izmena:
89 je u špicu takav bio uvek, nevezano za 52. I zglobni autobusi sa 52 nemaju veze sa onima sa 89.
 
89 je u špicu takav bio uvek, nevezano za 52. I zglobni autobusi sa 52 nemaju veze sa onima sa 89.
Kako nemaju, kada je 52 dobio zglobne, 89 je dobio solo. Van one raspodele linija od 01.01.2016. Mislim ne znam zasto se ubedjujes toliko oko tako jednostavne stvari? Dva pogona su zamenili linije, sta tu nije jasno?
 
Vrh