Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 238 95,2%
  • BMC

    Glasovi: 12 4,8%

  • Ukupno glasača
    250
Слике су лепе, али морам признати да никад нисам волео да се возим у тим маторим Лиазима, било на 601, било на 46.
 
Лиази 5256.26, 5256.53 и 5256.56 у којима смо се возили су изузетно лоша возила са слабим Катерпилар и јачим Каминс моторима упарени са Фојтовим четворобрзинцима и завијајућим цимајућим петобрзинским ZF Ecomatom. Ентеријер ових Лиаза је чудно али веома практично урађен тако да може примити много људи као и да је изнутра један од најпрегледнијих аутобуса јер се шасија диже при мотору и захваљујући добром ентеријеру могло се видети све на малом унутрашњем огледалу. Наравно ту су и волан који је као бродско кормило и тврде набадајуће кочнице.

Sent from my LGL322DL using Tapatalk
 
Малопре сам на Бањици видео Мерцедес 198 са линије 402. Кретао се у смеру ка граду.

Ово није први пут да викендом ради О345, већ је било неколико пута.
 
Малопре сам на Бањици видео Мерцедес 198 са линије 402. Кретао се у смеру ка граду.

Ово није први пут да викендом ради О345, већ је било неколико пута.
Sad je to postalo sve češća praksa, ima ih na mnogim linijama, a i logično je naročito sad zimi kad imaju bolje grejanje od svih ostalih buseva, zato verovatno vozači i vole da ih uzmu, vozio sam se sa njim i bilo je baš toplo, dok u Higerima ledara, duva hladno iz grejača
 
192 juče fotografisan na liniji 3A
IMG_20220306_084524.jpg
 
Od mene par fotografija koje ilustruju nemar pogona Zemun.
Nema lajsne koja drzi ciradu
IMG_20220310_051439.jpg.
Tu je i kalolifer koi visi na jednom srafu.IMG_20220310_051534.jpg
I rupa na mestu sigurnosnog ventila za vrata,tu je takodje i radijator koi skakuce dok sa sobom povlaci i creva a obzirom na to da grejanje radi neko bi mogao da bude osuren ako ta creva popucaju.
IMG_20220310_051507.jpg
Jos da dodam i to da su oba IK-218M u koima sam ovo slikao smrdela na naftu.
Sve su ovo sitnice koje kvare utisak o vozilu i njegovom vlasniku ali za njihovo resavanje je potrebno samo malo vremena,dobre volje i par srafova.Nesto tu nedostaje mozda bas neko ko bi tu dobru volju imao.
 
Kao kiosci - daleko bilo, bilo bi grozno

Kao kuce - potrebno je mnogo ulaganja i radova da bi se od autobusa napravio dom. Cak i neki spartanski, za beskucnike. Ima na Youtubu par priloga kad se od autobusa pravi (statican) dom, kuca. Cak ima i par domacih. To je mnogo posla i vremena, a na kraju se mnogo vise isplati uzeti brodski kontejner (gotov ili rasklopljen), probusiti mu prozore i vrata i staviti izolaciju. Jer je svuda ravnih povrsina, lako se sve montira. Plus, mislim da vec postoje fabrike/radionice koje od kontejnera prave kucice (za cuvare, radnike, izbeglice...)

Kao ostava - lakse i jeftinije dopremiti 6 povrsina i sklopiti ih nego dopremati karoseriju od par tona koja unutra ima puno neprakticnog prostora a secenje i skracivanje previse kostaju i traju.

Isto vazi i za staklenike.

Ako se nesto ne radi u iole vecoj meri, znaci da postoji razlog. Cak i kad je moguce, a ne radi se, znaci da ima zasto. Rashodovani autobusi zavrsavaju na otpadima, gde ocaa posla budu iseckani i pretvoreni u hrpe metala. Koje se onda recikliraju u nove proizvode.
 
Доста старих трамваја је пре искоришћено у виду киоска по окретницама. Можда су могли још да служе као пчеларски аутобуси.
 
Nema tu dalje upotrebe. Sve je već dovoljno trulo i bez koje godine stajanja.
Vlasnik bi sebi samo natovario muku na vrat. Da je valjao, još bi vozio putnike.
A tek bi bila muka praviti pčelarako vozilo. Staro i nepouzdano vozilo treba prepravljati.
A taj sistem pčelarenja trenutno je zamenjen kontejnerskim platformama koje može da ponese svaki kamion. Sama platforma se brzo i lako napravi za mnogo manje para nego što bi bila prerada autobusa. Nekad je bilo drugačije, sok su busevi imali šasiju. Sad, na samonosećoj, ne isplati se.
 
Određeni broj stoji preko dve nedelje u Mašinoprometu (blizu isključenja za aerodrom).
 
Vrh