Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 238 95,2%
  • BMC

    Glasovi: 12 4,8%

  • Ukupno glasača
    250
Pogledajte prilog 125699U skeli 767 odmara na okretnici,a sad najstarije solo vozilo u GSP-u :)
Мени би било интересантно да чујем како ово чудо звучи. Сећам се да је неко помињао овде да ова серија има фабрички уграђене ОМ447 моторе, и да је такву исту серију коју годину касније тражио Космај. Пошто се политика умешала прибегло се сарадњи Икарбуса и ФАПа и тако је настао ИК103Ф.
 
Видевши списак, мерецедеси О345, поготово из 2003, су невероватно квалитетна возила, иако су произведена у Турској. А може се потврдити тренутним стањем возила. Чак ни многи Јапанци нису сви на броју, а да су много млађа возила одавно расходована је сувишно поменути. Готово до уговора са приватницима, 13 година су били редовни на веома захтевним линија попут 33(нарочито од кад је продужена до Панчевца), 48 и 50. И 2022, доступна су 32 од 35 возила , колико их је било. Занимљиво је поменути да су 151 и 170 изгорели на линији 39, а можда и исте године, 2013. Да није било тога, и после готово 20 година рада, сви би били на броју. А чини ми се да сам и 161, пре пар месеци видео на 3А, што још једном говори о самом квалитету. Мерцедеси из 2005, сви на броју, и иста прича као и за оне из 2003.

И сви Икарбуси који су произведени пре Н-серије, су добри аутобуси. Посебно споменути, да ради најмање 10 Ик-201 из 2002, и да није било карамбола, где је 772 била колатерална штета, сви остали Ик-103 из 2006 су у саобраћају.
 
Мени би било интересантно да чујем како ово чудо звучи. Сећам се да је неко помињао овде да ова серија има фабрички уграђене ОМ447 моторе, и да је такву исту серију коју годину касније тражио Космај. Пошто се политика умешала прибегло се сарадњи Икарбуса и ФАПа и тако је настао ИК103Ф.
Pa sad ne znam on je jedini 2002 godiste.I kako ja prepoznajem po zvuku ima man motor i Voith menjac :)
 
Na 307 postoje uslovi za zglobna vozila?
Mogu zglobovi na 307, kod prve krivine može bez problema da prođe, a kod druge je malo veći problem, ali može i tu samo je problem ako u tom trenutku naiđe neki auto na krivini ili još gore autobus, ali iskreno smatram da tolike potrebe za zglobovima na 307 nema i da sasvim sve u redu kad se red vožnje poštuje i kad šihtaš izlazi u saobraćaj, a jedini problem i sramota je red vožnje vikendom u večernjim satima, neverovatno je da od svih linija poteza 300 linija 307 ima najmanje polazaka uveče, bus ide na svakih sat vremena što je sramno, a i radnim danima razmak između dva poslednja polaska od 40 minuta je katastrofa.
 
Kazem da zglobni na 77 nisu vraceni zbog broja putnika, nego zbog ukidanja 28, a ne da nisu potrebni.

Sto se mene tice (a ne tice me se) zglobni autobusi su preko potrebni na nekim linijama, i to ne samo zbog kapaciteta, nego i zbog ustede novca na gorivu, vozacima itd
Na 77 su vraćeni zglobovi u septembru 2019, dok je još uvek postojala 28-ica, samo je tad isla kao autobus 28A.
 
1643417787511.jpeg

Сликао: DJOLE 394
 
Ово је позитивно изненађење, могли би да га претерају у музеј или да га дају неким филмаџијама да буде реквизит.
 
1367 jutros pred polazak u 7 35 iz Bataje na 3/706.. nije ga ostvario već otišao u takvom stanju za garažu..



Posle je dat na 7/706.. Slika u 14:48...


Slika u 15:05 :D


https://imgbb.com/


Možda, možda, nesto sad urade po tom pitanju... Na ovom polasku se već dve nedelje menja po 3-4 busa dnevno...
 
Slika i prilika Gspa, vrate u saobraćaj bus isti dan nakon kvara i onda se on zapali, svaka čast
 
#3221 stoji pokvaren kod Kaluđerice.
Inače redovan na liniji 304. Koja vikendom ide na 38 min.
 
и како путници да уђу у аутобус ако је тротоар са десне стране, а не са леве? да изађу на улицу? колико немају појма са животом, то није нормално. уместо да направе острво у средини, они праве овако. или да направе косо, као на БАС-у
 
и како путници да уђу у аутобус ако је тротоар са десне стране, а не са леве? да изађу на улицу? колико немају појма са животом, то није нормално. уместо да направе острво у средини, они праве овако. или да направе косо, као на БАС-у
Ulaz i izlaz se ne obavljaju na okretnici, nego na stajalištima TC Galerija. Znači poslednje stajalište je pre okretnice, a prvo posle nje. Zato i na displeju autobusa ne piše Beograd na vodi nego TC Galerija.
 
Vrh