Видевши списак, мерецедеси О345, поготово из 2003, су невероватно квалитетна возила, иако су произведена у Турској. А може се потврдити тренутним стањем возила. Чак ни многи Јапанци нису сви на броју, а да су много млађа возила одавно расходована је сувишно поменути. Готово до уговора са приватницима, 13 година су били редовни на веома захтевним линија попут 33(нарочито од кад је продужена до Панчевца), 48 и 50. И 2022, доступна су 32 од 35 возила , колико их је било. Занимљиво је поменути да су 151 и 170 изгорели на линији 39, а можда и исте године, 2013. Да није било тога, и после готово 20 година рада, сви би били на броју. А чини ми се да сам и 161, пре пар месеци видео на 3А, што још једном говори о самом квалитету. Мерцедеси из 2005, сви на броју, и иста прича као и за оне из 2003.
И сви Икарбуси који су произведени пре Н-серије, су добри аутобуси. Посебно споменути, да ради најмање 10 Ик-201 из 2002, и да није било карамбола, где је 772 била колатерална штета, сви остали Ик-103 из 2006 су у саобраћају.