Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 238 95,2%
  • BMC

    Glasovi: 12 4,8%

  • Ukupno glasača
    250
Ti to najbolje znaš Šomi, bio je redovan na tvojoj liniji godinama, al ja sednem kod prednjih vrata, pa mi ne smeta toliko, ali ko će i da primeti buku pored 50 stepeni u busu, al radiće ti busevi još dugo jer su Higeri kanturine koje sve više i više stoje u kvaru u garaži i još su sve to teži kvarovi, ove starije krševe središ lagano posle kvara i teraš ga odmah sutra, dok Higeri leže i po više meseci zbog kvarova.
 
Док је радио на 303 стварно је био неподношљив по питању буке, најбучнији аутобус у којем сам се ја икада возио. Али ишао је као метак тад, имао сам осећај као у ракети да се возим :D
 
1352 rashod, tako da nema više žutih IK218N.
 
Meni buka nije toliki faktor jer uvek slušam glasnu muziku.
Na momente samo se nadjačavaše.
Ali brate... I prozori su isijavali, a napolju prijatnih 30 stepeni...pitanje je kad će se zapaliti.
Inače, fali dosta Higera.
Prvi #3521 kod mene kao redovan, evo menja ga jedan od najboljih Conecto modela #194.

Mislim da će ih biti više onda kada stignu zglobovi.
Bilo bi extra tada kompletirati remont preostalih Conecto modela ( #181 #194 #199 i još par).
 
181,182,186,187,193,194,198 i 199 nisu remontovani, ma da za 198 ni ne treba remont nego da ga pošalju u otpad jer je teška kanta od busa, letos samo što se nije zapalio na 307 skroz
 
198.
20210920_150242.jpg
20210920_150249.jpg


Послато са SM-A805F помоћу Тапатока
 
Pozdrav za vozača #3054 sa linije 17, trebao je na 50 ° grejanje da "okrene", ovih 30 bejaše malo, svi mi u jaknama da pocrkamo.
Svaka čast :sesir:
 
Pa skinite jakne u autobusu, nikad mi neće biti jasni ljudi koji u busu kad radi grejanje još uvek nose jaknu
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=882718#p882718:2injnixb je napisao(la):
Vinča307 » 23 Sep 2021, 10:32[/url]":2injnixb]Pa skinite jakne u autobusu, nikad mi neće biti jasni ljudi koji u busu kad radi grejanje još uvek nose jaknu

Pa nije u tome poenta.
Šta ako ne možeš jer nosiš 2 velike kese i ranac? Poenta je da je glupo stavljati grejanje/hlađenje na maksimum.
Pritom Solarisi imaju najjače klime :p
 
Ух у њему се нисам возио, мада сам заборавио и ентеријер Ик-161 пошто сам се њиме давно возио :oops:
 
Eh da bilo bi lepo kada bi bar za dan GSP-a mogli da udjemo u IK-161 IK-110 i potsetimo se kako su izgledali i zvucali,ali sada je vec prekasno za to...
 
IK-97":29mxsy2t je napisao(la):
Eh da bilo bi lepo kada bi bar za dan GSP-a mogli da udjemo u IK-161 IK-110 i potsetimo se kako su izgledali i zvucali,ali sada je vec prekasno za to...
Још увек ради 1 ИК161 у Суботици.

Послато са Mi 9T помоћу Тапатока
 
Znam,ali mislio sam da je GSP Beograd trebao da sacuva jedan,svakako bi bilo korisnije da je sacuvan neki Ikarus umesto Lejland-a.
Odosmo u OT.
 
У суштини ни Лејланда није сачувао ГСП као институција, већ је то била лична иницијатива човека који је узео олупину из Македоније чини ми се. ГСП је ту само помогао логистички. Слажем се да је требало сачувати неки Ик-161, али менаџмент ГСП просто нема никакав осећај према техничком наслеђу. Лејланд и она три-четири стара трамваја су више изузетак него правило.
 
Један субјективан осећај, кад год сам дуже одсутан из Београда и када се враћам кући и видим на аутопуту неки крш од ГСП, неку 17ицу или тако нешто, тад имам осећај да сам дошао кући и нека језа ме ухвати.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=883386#p883386:1mct8s9d je napisao(la):
Дошљак » Sub Sep 25, 2021 8:36 am[/url]":1mct8s9d]У суштини ни Лејланда није сачувао ГСП као институција, већ је то била лична иницијатива човека који је узео олупину из Македоније чини ми се.
Dokle sa odokativnim iznosenjem proizvoljnosti ?
Leyland je nakon povlacenja iz saobracaja i otpisa krajem 70-ih, skoro dve decenije bio je lociran prekoputa
kafane "Careva cuprija" na ledini , i sluzio kao prirucni magacin...Tramvaj Jasenica je sa istom namenom stajao pored
elektro- napojne stanice na pocetku V.Stepe...PLANSKI su povuceni i postali osujeceni zametak buduceg muzeja GSP.
Makedonija ..... :mrgreen:
Deo ekipe inicijatora muzeja..
slika - 03.jpg
 
Хвала на исправци, пермутовао сам неке податке, сад сам проверио у тексту на Аутославији, мотор и још неки делови су стигли из Скопља. :D
Штета што се музеј није даље развијао, већ је ГСП три возила уступио суседном музеју науке и технике, који је након више година стајања Зијачу и Икара наводно послао неком колекционару који ће да их среди а Санос вратио у погон Дорћол. Такође и штета за два аутобуса који су сређени за снимање Фантома, па после исечени. Могли су да их дају макар филмаџијама.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=883375#p883375:3ne55n5g je napisao(la):
IK-97 » Sub Sep 25, 2021 7:51 am[/url]":3ne55n5g]Znam,ali mislio sam da je GSP Beograd trebao da sacuva jedan,svakako bi bilo korisnije da je sacuvan neki Ikarus umesto Lejland-a.
Odosmo u OT.
Debelo.
Leyland je legenda i Ikarus kockica nema šta tu da traži.
Ikarusi pored trruleži imaju i problem ispucalih konstrukcija čija bi sanacija koštala papreno. Tu mislim na materijal kao i na radne sate.
 
Koliko god da bi kostala restauracija trebalo je sacuvati po jedan primerak svakog modela,jer ipak su to bili nasi domaci autobusi.
 
Најбоље би било сачувати примерке из Суботице пошто других нема у Србији а ови су у солидном стању. И да не буду у имагинарном ГСП музеју нити музеју науке и технике, већ у музеју трактора Жеравица у Новом Милошеву, нашем најбољем техничком музеју у нашој земљи.
 
Vrh