Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 238 95,2%
  • BMC

    Glasovi: 12 4,8%

  • Ukupno glasača
    250
Kad smo kod Konekta, GB 187 na liniji 53. Nahvalio ga vozač nakon 5 godina koliko ga duži.

9AgbCNG.jpg

bgkvEGb.jpg

pCgdWet.jpg

uuNlQKs.jpg

OmP6QZ8.jpg
 
Brate mili... viđao sam vojna vozila koja su prošla kroz više frontova sa manje zakrpa...
 
Ima zakrpa dosta, ali bus ide kao zmaj, samo da i on dođe na red za remont i biće super. Al ne znam šta je sa remontom gb. 181, 182, 193, 194 i 199, lepo je pisalo da se radi remont 20 vozila
 
Ma nisam to pisao zbog samog vozila, znamo svi da su Mečke izdržljivi radni konji. Nego reko kako GSP lepo krpi svoja vozila... Baš su onako pedantni.

Ne bih im dao tarabu da mi oprave...
 
Овде се виде последице ГСП одржавања хигијене - прања подова шмрком и одсуства чишћења зидова, плафона и шипки.
 
#187 je zverina, vozio na 50. pre pa se prebacio na potez 400.
Ima stvarno neverovatnih vozila koja su zaboravila na kilometrazu.

A bilo bi lepo i par njih srediti, meni je draze da se vozim sa nekim Conecto modelima nego sa IK112 serijama.
 
Скоро сам видео сређеног Икара солаћа на 65, чини ми се да је 775.
 
Upravo sad, pre stanice Stara Kaluđerica, sudariše se Higer #3501 sa linije 302 i neki beli auto.
Šteta nije katastrofalna, ali je oštećen deo ispod i pored levog fara.
Tako da, na žalost još 1 manje :|
 
Evo od mene malo detaljniji opis jednog busa, kad je vec Igor zapoceo tu temu sa #187.

U pitanju je #367, Ikarbus IK-218M, 2013. Gostovao je na 706 pre neki dan :D

QtsiPoy.jpg


Neki kratak opis ovog busa moze biti samo jedna rec, katastrofa. Na prvi pogled sam bio veoma neprijatno iznenadjen kad sam video u kakvom je stanju a kasnije, kad sam malo detaljnije pogledao, provozao se, nakon price sa vozacem, zapitao sam se kako ovakav bus sme uopste da izadje u saobracaj i kako on moze da ima bilo kakvo redovno zaduzenje...


Spolja i ne izgleda toliko lose, moze se reci da je neki prosek te serije ali je stanje unutra ocajno. Evo par fotki eksterijera:

h4P9jWt.jpg




I zadnja stena...

c1hJc9y.jpg


Ono sto mi je sve vreme upadalo u oci a tice se spoljasnjeg izgleda je svakako napukla soferka. Evo jedne slike na kojoj se bolje vidi to ostecenje:

h4P9jWt.jpg



Presao bih sad na mehanicki deo samog busa...

Cekao sam ga na centru Batajnice i po aplikaciji sam video da bas sporo ide Batajnickim drumom. Mislio sam da je neka guzva ili da je mozda ispred njega neka radna masina, traktor, kombajn itd, da ne moze da ga obidje i da je to razlog sto ide toliko sporo. Ipak, kad je najzad dosao, ispostavilo se da sam bus ne moze da ide preko 30 na sat :D Ljudi u njemu gotovo da i nije bilo, stigao ga je cak i bus iza njega, trebalo mu je ravno sat i 5 minuta od Venca do Batajnice. Bio sam bas iznenadjen obzirom da mi je to bio prvi susret sa busom koji je u tom stanju da nece da povuce ni malo. Kolega ga je resetovao dva puta, nije uspelo, zvao garazu, oni kazu da tera tako i on sta ce, vozio je i dosao je nekako do Batajnice. Po dolasku na okretnicu opet je pozvao garazu i oni su mu rekli da se iskljuci....(proslo stanje ). Svakako on sa takvim busom ne bi stigao do Venca u 19:20 kada po turazi zavrsava smenu...

Na komandnoj tabli bila je ispisana greska 3850, guglao sam i video da je povezana sa izduvnim gasovima ali nisam nista vise istrazivao o tome. Ako neko zna nek napise, zanima me. Kolega je pokusao i da da gas do daske ali on nikako da krene, nece preko 30 na sat da predje nema sanse. Posle mi palo na pamet, da nije mozda motor otisao u "safe mod" zbog te greske? Tipa, da se sam blokira kako ne bi nastala jos veca steta?

Nisam imao bas priliku da vidim kako koci, da li rade retarderi, vrata, zato sto smo se iskljucili za garazu, nismo stajali na stanice, nije ubrzavao, kocio... Bas cudna i spora voznja, Trebalo nam je cak 45min do garaze.
Dodao bih i to da je za sad presao 814.000 kilometara, ovaj put nisam zaboravio da pogledam.

Evo i komandne table..

kOdMA5h.jpg


Sto se tice enterijera, za pocetak slike :)

Prednji deo...

NmXstUz.jpg


Zglob...

RtwYcb5.jpg


Ostecena harmonika, zakrpljena je vezicama...

Z5pOG6r.jpg


Sledi prostor oko III vrata... Samo pogledajte kako to izgleda.. Podolit su nekako skrpili jedva, fale sedista, fali staklo, vire creva od vazduha za vrata, dole na vratima fali ona metlica..

QJFqfuP.jpg


I za kraj IV vrata.. Valjda je u Ikarbusima nepisano pravilo da sto si dalje od prvih vrata to je situacija gora...

jFnzkcq.jpg



Ova dva sedista u predzadnjem redu su odvaljena skroz, ne moze da se sedne na njih uopste, ne znam ni kako se drze...

Vb6nhIB.jpg



Sve u svemu veliko razocarenje za mene je bio ovaj #367. Nisam ocekivao da je u ovako losem stanju. Poznavajuci Zemun, ovo ce se tesko i popvariti, moze samo da ostane ovako ako ne i da bude jos gore. Jedino sto ocekujem je da mu zamene soferku...

Toliko od mene za sad i pogona Zemun :sesir:
 
Na komandnoj tabli bila je ispisana greska 3850, guglao sam i video da je povezana sa izduvnim gasovima ali nisam nista vise istrazivao o tome. Ako neko zna nek napise, zanima me. Kolega je pokusao i da da gas do daske ali on nikako da krene, nece preko 30 na sat da predje nema sanse. Posle mi palo na pamet, da nije mozda motor otisao u "safe mod" zbog te greske? Tipa, da se sam blokira kako ne bi nastala jos veca steta?

Sigurno se prebacio u ,,safe mod" cim nije hteo da primi gas,najverovatnije je uzrok to sto nema AD BLU-a ili ga ima ali ne radi pumpa ili vec u sistemu postoi nekidrugi problem,kao na primer neki senzor.Takodje postoi i mogucnost da su pokusali da eliminisu sistem za spaljivanje cestica cadji ali ga nisu softverski u potpunosti ,,iskljucili".

Sto se tice ostatka autobusa stvarno je tuzno i sramotno sto u ovakvom stanju izlazi u saobracaj,mislim da IK-218M ima dobre predispozicije da bude veoma dobar autobus samo bi trebali malo vise da vode racuna o njima.
 
Икарбус добар? Од кад?

Послато са Mi 9T помоћу Тапатока
 
Tesko da ce biti Ikarbusa kako je krenulo.
A i ovi sto su iole zivi i nisu neki kvalitet, mnogo daleko je to od dobrog.
Svaki model ima po neku opasnu manu...

Na zalost vlast nam je pirocanska i nema veze sto ce se to raspadati posle 3 godine.
 
Uz malo vise paznje pri zavrsnoj obradi i bolji izbor materijala za elektricne instalacije Ikarbus na Man-ovoj sadiji bi mogao da bude veoma dobar autobus.Mada nazalost izgleda da je Ikarbus ispricana prica :cry:

Eh sada sto se tice konkretno ovog #367 pored onih tradicionalnih Ikarbus-ovih boljki kao sto su pocepan i odlepljen podolit i ofucana ,,harmonika",vidi se i nemar pri odrzavanju od strane GSP-a a pod tim pre svega mislim na to sto su ga pustili u saobracaj i ako je u ,,safe mod"-u.
Nije mi jasno zasto su izvadili ona dva sedista ispred trecih vrata? Mozda su samo cackali onaj ventil za ispustanje vazduha pa su im smetala sedista a kasnije ih je mrzelo da ih vracaju,ako je tako onda je to pokazatelj aljkavosti u odrzavanju a ko zna sta je tu jos zbudzeno a da se ne vidi.
Takodje mogli bi svremena na vreme i da dotegnu plastike u enterijeru da ne tandrcu,eto to ne kosta mnogo a doprinelo bi da utisak putnika o vozili bude bolji.
Kao sto rekoh ,,harmonika" je od starta losa ali mogla je da bude zamenjena kao i napukla sofer sajbna i podolit ali je umesto toga izgleda je bilo bitnije da se ofarba u crveno,mada to je vec pokazatelj mnogo vecih problema u vodjenju grada i cele drzave.

Sve u svemu ruku na srce Ikarbus nije kvalitetan kao Solaris ali uz malo vise paznje pri odrzavanju mogli bi da budu dosta bolji nego sto su sada.
 
Како да буде солидан аутобус када јр онемогућена прегледност возачу захваљујући јефтиној пластици због које купатилским крш равним огледалима видиш само до зглоба и како то да стакло кабине "сече" спољно десно купатилско огледало?

Послато са Mi 9T помоћу Тапатока
 
Tu dolazimo do problema o kome je @zika ranije pisao a to je da su Ikarbus vodili ljudi sa stavom,,imas autobus budi srecan".To je mozda moglo da bude prevazidjeno da je neko iz GSP-a nakon prve isporucene serije popricao sa vozacima o uocenim nedostacima i primorao Ikarbus da te nedostatke otkloni,ali takav sistem kod nas izgleda ne funkcionise.
 
Jel ima nekih vesti glede cirkusa sa kupovinom BMCa odnosno glede one žalbe koja je uložena na tu nameštaljku?

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=879762#p879762:m1cph581 je napisao(la):
Дошљак » Pon Sep 13, 2021 11:06 am[/url]":m1cph581]Данас на 7А 937, какав змај од аутобуса.
IK-201?
 
Asve što je napisano za konkretna vozila ide na račun održavanja
 
Vozio sam se danas na paklenih 30 stepeni u mikrotalasnoj #493 od dragog SP Kosmaj.

O majko božija i anđeli s' neba, jadva živi ostasmo.
Greje bukvalno svaki delić šklopocije, sve beše pootvarano i opet bi 50 °.
Ide inače jedva 30 km/h.

Svašta danas saobraća.
:evil:
 
Ja sam se njim vozio možda 3-4 stanice i čim je obišao Conecta gb. 192, odmah sam izašao jer je bilo pakleno u ik 103 gb. 493. U Conectu je radila klima i bilo je sasvim prijatno, a posle kada sam se vraćao kući naleteo mi je mutant gb. 81 na glavnom polasku na liniji 307, koji radi poslednji krug uveče i tu je bilo još gore, bukvalno 50 stepeni unutra, iako su svi prozori otvoreni i taj vozač što ga vozi kaže da barem 20 Higera iz Kosmaja stoji u kvaru i da ih sledeće godine pola neće biti u saobraćaju.
 
Не коментаришете ненормалну буку коју производи 493

Послато са SM-G998B помоћу Тапатока
 
Vrh