Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 238 95,2%
  • BMC

    Glasovi: 12 4,8%

  • Ukupno glasača
    250
Ma znao sam ja da je onaj Đilasov Solaris kriv i za to. :mrgreen:

(Ovo nije upućeno tebi, nego se sprdam sa stvorom koji uporno odbija da uzme te Solarise samo što ih je Đilas pazario)
 
Jutrošnja vest kaže ovako:

GSP: Uzrok požara u garaži na Karaburmi samozapaljenje parkiranog autobusa

Gradsko saobraćajno preduzeće "Beograd" saopštilo je da je uzrok požara u pogonu na Karaburmi "samozapaljenje parkiranog autobusa".

Kako se navodi, u požaru u subotu uveče pričinjena je velika šteta na dva autobusa starosti 13 i osam godina i manja šteta na autobusu starosti 15 godina.

„Intervencijom vatrogasaca požar je ugašen. Autobus na kome je došlo do samozapaljenja zadnji put bio je u saobraćaju u petak, a detaljnim pregledom nadležne komisije utvrdiće se uzrok samozapaljenja“, navodi se u saopštenju.
 
Samozapaljenje ovde dođe kao bezgrešno začeće.
Možda i jeste planulo samo, ali zato što neko nešto na instalaciji nije popravio na vreme ili je budžio.
Nekad se mogla isklučiti struja načisto. Šta @Žika kaže, kako je sad na ovim savremenijim?
Od kog je krenula vatra?
A kad se pogleda gustina vozila na parkingu, aupwr je sve prošlo. Sreća je i što je vatrogasna brigada na 2 minuta od garaže
 
Jel primećuje još neko da sve više vozača više ne ume da odmeri ni kočnicu ni gas, nego cimaju vozilo i putnike okolo naokolo?
Jedina dva režima koja znaju su pun gas i puna kočnica. Doziranje i postepenost ne postoje.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=875773#p875773:31re2nz4 je napisao(la):
Дошљак » Ned Avg 29, 2021 4:08 pm[/url]":31re2nz4]Наводно је пожар настао у Соларису који је дуго био на клоцнама.
Solaris ima sklopku koja isključuje struju u celom vozilu osim za par potrošača, prednja vrata, tahograf, kamere se gase posle dva sata i webasto dodatno grejanje. Drugo vozila koja stoje na klocnama je osnovno da se skinu akumulatori ili barem kleme.
Sve ostalo je bezobrazluk.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=875866#p875866:3o930tr0 je napisao(la):
Bender Rodriguez » Ned Avg 29, 2021 9:02 pm[/url]":3o930tr0]Jel primećuje još neko da sve više vozača više ne ume da odmeri ni kočnicu ni gas, nego cimaju vozilo i putnike okolo naokolo?
Jedina dva režima koja znaju su pun gas i puna kočnica. Doziranje i postepenost ne postoje.

Приметио сам. Нагла убрзања, нагла промена правца, брза вожња у кривинама, нагло и неуједначено кочење,...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=875866#p875866:715jd5b0 je napisao(la):
Bender Rodriguez » 29 Avg 2021 21:02[/url]":715jd5b0]Jel primećuje još neko da sve više vozača više ne ume da odmeri ni kočnicu ni gas, nego cimaju vozilo i putnike okolo naokolo?
Jedina dva režima koja znaju su pun gas i puna kočnica. Doziranje i postepenost ne postoje.
Konačno je ulaganje u penzionere počelo da daje rezultate. :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=875912#p875912:2rburtqp je napisao(la):
Žika » Pon Avg 30, 2021 12:17 am[/url]":2rburtqp]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=875773#p875773:2rburtqp je napisao(la):
Дошљак » Ned Avg 29, 2021 4:08 pm[/url]":2rburtqp]Наводно је пожар настао у Соларису који је дуго био на клоцнама.
Solaris ima sklopku koja isključuje struju u celom vozilu osim za par potrošača, prednja vrata, tahograf, kamere se gase posle dva sata i webasto dodatno grejanje. Drugo vozila koja stoje na klocnama je osnovno da se skinu akumulatori ili barem kleme.
Sve ostalo je bezobrazluk.
Pa pretpostavio sam da ima neki prekidač za isključenje. A ostaviti pod strujom vozilo koje stoji je suludo. Ako ništa drugo, stradaće akumulatori. Sprema se neko a uleti u GSP. Ovoliki javašluk nije samo nesposobnost. Trebalo bi ubediti javnost da dalje tako ne može i predstaviti spasitelja sa parama. Zato kupuješ neproverena vozila koja se raspadaju posle manje od dve godine, zato nedomaćinski posluješ... Živi bili pa videli!
 
_20210831_165437.JPG
 
Opaaaaa!
omg-chris-pratt.gif


Čak i da se na kraju ništa ne promeni, prijatno me iznenadilo da se uopšte podiglo toliko prašine oko ovoga da se pokrene ovakva istraga.
A naravno daj bože da se ceja smejurija poništi i odbaci tursko smeće.
 
Ovo je uobičajena procedura kada neko uloži žalbu..naravno da ništa ne menja.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Kad je drustvo ovako korumpirano i nekroticno, cak i trivijalne pravne akcije poput zalbe na kriminalni tender mu dodju kao znakovi zivota na puls monitoru.
 
U ikarbusu stoji 10ak Higera, u Temsi na autoputu oko 10ak Bmc-ova, šta to govori? Da 20 novih vozila nije u saobracaju, a od tih stotinu bice oko 20ak u kvrau redovno jer od ovih Lastinih pola vec ceka delove, jedan vraćaju za tursku, gasi se ne znaju šta mu je. Tako da je ovo najveća smejurija u istoriji Gsp, menja se i kolektivni ugovor, smanjuje godišnji, minulni rad i noćni sati a i ostaje 6. dana. Napustiće ih gomila vozača a Cvrčak podiže na 500din po satu.
 
To nije nikakvo iznenađenje, ja sam pričao kako sam više puta video kako Higere vuče kamion, redovno izostaju redovni Higeri sa moje linije i to se desi jednom u ko zna koliko da svi redovni Higeri budu na liniji, a kad ih je toliko u Ikarbusu, ko zna koliko još Higera stoji po garaži zbog manje ozbiljnih kvarova i uopšte nije čudo zašto je Kosmaj vratio mutante, pa jer za 2 godine pola Higera neće raditi zbog kvarova ima da leže u Ikarbusu, a i zato su ostavljeni svi Mercedesi osim 161 koji je zbog težek kvara rashodovan.
 
Боље да су узели 170 Ик-112М и ЛЕ уместо па макар их испоручивали по 50 годишње.
 
Neko će da ćapi GSP, samo polako. Ubeđen sam. Pa će onda da malo rasprodaje atraktivne placeve ili da gradi, a malo da kao i ostali privatnici naplaćuje mastan kilometar prevoza.
 
A kod mene danas na 305 legendarni Conecto #181, i dalje žut i dalje ide kao zmaj.
Volim to vozilo.
 
Šetam pre neki dan centrom Beograda i razmišljam, da li igde postoji grad sa više različitih tipova i modela vozila u javnom prevozu?
Gubim trku, neka vozila nisam uspeo da prepoznam.
 
Мислим да је шареноликост возног парка јавног превоза, свеукупно са ГСП, приватницима, Ластом, Ластром и Стрелом већа него што је била крајем 90их кад су приватници возили све и свашта.
 
Настављено снимање попуњености возила јавног линијског превоза

Запослени Секретаријата за јавни превоз заједно са ЈКП ГСП „Београд“ обавили су јуче на терену снимања попуњености возила на линијама јавног линијског превоза путника на територији града Београда.

Снимање је обављено ујутру од 6 до 9 часова и поподне од 15 до 18 часова, на 15 локација у граду чиме је обухваћено 118 градских и 37 приградских линија, што је укупно 155 линија ЈЛПП-а, а прегледано је укупно 1825 возила у оба периода снимања.

Резултати снимања показују да у вршним периодима није забележена критична попуњеност возила. Највише је заступљена попуњеност од 50 одсто – 60 одсто и то у 55 одсто возила, затим попуњеност од 30 одсто - 50 одсто у 30 одсто возила, попуњеност од 10 одсто – 20 одсто је забележена у 10 одсто возила, а већа попуњеност од 70 одсто - 80 одсто је забележена у само 5 одсто од укупно прегледаних возила.

Линије са већом попуњеношћу од 70 одсто – 80 одсто и то на појединим поласцима, су линије број 17, 23, 31 и 37, док су са попуњеношћу возила од 50 – 70 одсто линије број 25, 33, 56 и 95.

Током снимања уочено је да и даље један број корисника превоза не носи заштитну маску, која је обавезна у возилима јавног превоза и тако се не придржава епидемиолошких мера против ширења корона вируса које су на снази.

Овом приликом апелујемо на све грађане који користе јавни превоз да у возилима увек на лицу имају правилно постављену заштитну маску, као и да се придржавају свих осталих епидемиолошких мера.

Снимање попуњености настављено је и данас, након чега ће бити урађена детаљна анализа добијених података са терена и анализа података добијених са уређаја за аутоматско бројање путника, на основу чега ће Секретаријат утврдити да ли на некој од линија треба извршити корекције понуђеног капацитета.

izvor: bgprevoz.rs
 
Линије са већом попуњеношћу од 70 одсто – 80 одсто и то на појединим поласцима, су линије број 17, 23, 31 и 37, док су са попуњеношћу возила од 50 – 70 одсто линије број 25, 33, 56 и 95.
Тачно правци које треба да покрије метро, а уствари их заобилази.
 
Vozio sam se danas sa Conectom #153.
Kremenko verzija na žalost, jedva ide, pozadi se oseća na spaljenu plastiku i pravo je čudo što ne planu do sad.

Nekima je vreme prošlo ali u ovoj situaciji se vozi do krajnje granice.
:violina:
 
Vrh