Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 298 94,6%
  • BMC

    Glasovi: 17 5,4%

  • Ukupno glasača
    315
L22, L25 i L26
a7d7e851ddd122853d8def30a9606c4c.jpg
77e51e2f63c05ebb0c96040a5a927f24.jpg
3d243b0688c019ce55d8a4e6125b1874.jpg
a71d284432f698de55fffb517dfdd314.jpg
a3f3a7faf066d19843018075755f6df6.jpg
1a0edbe503df1425f2684fe4df8de573.jpg


Poslato sa ANE-LX1 pomoću Tapatoka
 
Video sam danas kod Kluza kako šiklja voda iz 798 i to baš velik mlaz. Ako je sada prokuvao, šta će tek biti na leto? Definitivno je za otpis...
 
Može da bude i banalan problem - pukao kajiš, crevo, termostat, ventilator...
 
Колико аутобуса неће упалити кад ово прође и почну да их враћају?
Колико сам видео ових недеља радила су најновија и боља возила.
Претпостављам да су излазила увек иста. Она што стоје, стоје све време. Биће гомила празних акумулатора, гума, запушених ваздушних инсталација... Нисам баш сигуран да је ГСП искористио ово време да механички утегне возила, генерално их бар опере, лимарски и лакирерски среди и спреми их за нову епизоду рада.
 
Na ulicama jesu Solarisi i noviji IK-218N, ali nisu jedno te isti. Svaki dan je drugo vozilo na jednom polasku i vrte sve Solarise u krug bas da ne bi ostala pouzdana vozila stajala.
 
Био је у C & LC док су они држали 600 потез, после га нисам виђао, предпостављам да је престатио за БГ, пошто је 2008. годиште. Штета што није заживео тај модел.
 
I poslednji od 3 koja sam slikao tog dana, #3275. On radi prvi polazak iz Nove Pazove u 17:30 na tom L20, lepo se popuni vec na nekoliko prvih stanica. Nadam se da ce se uskoro normalizovati gradski saobracaj da mozemo opet da nastavimo sa svakodnevnim diskusijama i u ovim temama :sesir:

Ikarbus IK-218M by busspoter, on Flickr
 
Је ли ја то добро видех или су на #3268 црном замазали једно светло напред?! :shock:
Био је у C & LC док су они држали 600 потез, после га нисам виђао, предпостављам да је престатио за БГ, пошто је 2008. годиште. Штета што није заживео тај модел.
Да, штета што нису заживели ни он ни соло нископодни 547, личе на МБ Цитаро и у сваком случају боље да су наставили само њих да праве уместо оних несрећних 537. Још да су осавременили неке детаље (седишта, рукохвати, затамњена стакла са савременим шиберима, предња и задња стена и светлосне групе) као што је то учинио Икарбус на својим моделима и да су их конструкцијски унапредили и радили са застакљеним вратима, били би бомбоне. 8)
 
1306 i 1308 na L3
3102 na L18
cfa9a128a9b40e64dd82a88f386dd115.jpg
9f662b02d51ec717bd086fe1a06b3306.jpg
dababa2febf8c9b8d87902fc8a2b310e.jpg


Poslato sa ANE-LX1 pomoću Tapatoka
 
Izašli se redovi vožnje na većini linija. Nešto čisto sumnjam da će ovo dobro funkcionisati na liniji 50.
 

Prilozi

  • Screenshot_20200507-105706.png
    Screenshot_20200507-105706.png
    187,9 KB · Pregleda: 1.740
Pa da li su oni normalni?

Sent from my MI 8 using Tapatalk
 
Najveća ironija od svega je da na 307 od 10 do 13h više polazaka ima vikendom nego radnim danima.
 
Mislim da ovo svakako ne važi jer je Vučić naredio da se prevoz vrati KAKAV JE BIO.

Sent from my MI 8 using Tapatalk
 
Svaka rec struke se postuje :) A taman je BusPlus krenuo da radi punim kapacitetom...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=736092#p736092:3qt5n2rl je napisao(la):
Daxara » 07 May 2020 12:15 pm[/url]":3qt5n2rl]Pa da li su oni normalni?

Sent from my MI 8 using Tapatalk

Naravno da nisu. Nema dovoljno vozila ni kad je gustina stajanja 6p/1m2 a kamoli kad je 4p/6m2, i pored toga što se voze isključivo zaposleni.

Ovde jedino može pomoći teleputovanje (izbegavanje putovanja koja nisu neophodna radom od kuće preko računara povezanog na internet), odnosno klizno radno vreme (smanjenje preopterećenja sistema drastično redukovanog kapaciteta u svakom momentu). Na ovaj način bi ko god može radio od kuće, a ko baš mora išao bi na posao/sa posla onda kada ne ide većina radi izbegavanja špiceva za koje bi trebalo više vozila.

Prisetimo se propuštenih prošlogodišnjih tendera za onolike zglobne autobuse koji imaju veći kapacitet. Znači ko je sujeveran može reći stigla ih Božija kazna zbog kupovine tolikih solo autobusa.

Problem telputovanja je to što je mentalitet zaostao za tehnologijom pola veka, odnosno smatra se da su fizički prisutna 4 oka bez skajpa neizostavna u svakoj situaciji. Mogu da shvatim stastanke radi razmene poverljivih informacija ali ne mogu nikako za sve ostalo. Posebno kada neko na poslu iovako radi na računaru. Zašto ne može da se poveže na firmin sistem od kuće? Znam ljude koji su za vreme vanrednog stanja radili od kuće (i sad rade) sa svog kompjutera isto što rade i na poslu udaljenom 20km od stana, s tim da ne gube 2h dnevno u putovanju, niti ostavljaju toliki "carbon footprint".

Pojavio se pokret "aviosramoćenja" pa ne vidim zašto ne bi bilo moguće sramotiti neobavezna putovanja javnim prevozom ili privatnim automobilom.
 
"Javni prevoz u Beogradu obnavlja se od 8. maja u 04.00h u istom obimu i na isti način kao pre odluke o ukidanju. Mogu ga koristiti svi građani, a ne samo zaposleni, a za korišćenje javnog prevoza biće uvažene sve postojeće karte kao i pre odluke o ukidanju zbog vanrednog stanja",
Pošto javni prevoz mogu da koriste svi građani, ukidaju se redari koji su uvedeni na osnovu Instrukcije Republičkog kriznog štaba.
Građani treba da poštuju preporuke epidemiologa i da koriste maske i rukavice kao i da drže socijalnu distancu. To će biti lična odgovornost građana a ne odgovornost prevoznika.
 
Vrh