Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 295 95,2%
  • BMC

    Glasovi: 15 4,8%

  • Ukupno glasača
    310
Daxara":33fbokl7 je napisao(la):
3127 je Solaris.

Sent from my MI 8 using Tapatalk
Sretoh ponovo tog sa kolaž papirom umesto displeja.
3284 je garažni.

Sent from my Nokia 7 plus using Tapatalk
 
Ako ima ovde nekoga od vozača koji će raditi ovih dana, ili ako imaju nekog poznanika među njima, molim da snime par minuta snimka kako izgleda vožnja uveče i noću kroz prazan Beograd. Em što mora da je neverovatan prizor, em što se nadam da ćemo jednog dana kad sve ovo prođe moći da se vratimo i sa osmehom prisetimo kako je bila ova kriza pa nas prošla. :)
 
Vozači svedoče da se tri sata voze sami, dakle realno je očekivati da se ukine prevoz posle 20h koliko od petka.

Poslato sa Huawei Honor 9 uz pomoć Tapatoka
 
Mislim da ne treba potpuno da ga ukidaju ali da se npr posle 20:30 kaskadno proređuju polasci i vozila. Posle par dana napraviti presek i analizu koliko ljudi je zapravo koristilo JGP posle 20h i fokusirati se na te linije a ostale još redukovati ili ukinuti za posle 20:30.

Inače evo jedna kul slika sa videa na Blicu :)
y6ck9lLaHR0cDovL29jZG4uZXUvaW1hZ2VzL3B1bHNjbXMvWVRRN01EQV8vYWI5NzU0Njk3ODE5YTlhYjIyMGVjZTQzZWM0OTQ2ODkuanBnkZMCzQLkAIEABQ


https://www.blic.rs/vesti/beograd/podrs ... eo/4vc7nj0
 
Slazem se,nema potrebe da se vozi prazno sve posle 20,nego samo nekoliko....za razliku od ujutru i popodne 05-08 / 14-17.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=718660#p718660:25o7olfd je napisao(la):
Bender Rodriguez » Sre Mar 18, 2020 8:17 pm[/url]":25o7olfd]Ako ima ovde nekoga od vozača koji će raditi ovih dana, ili ako imaju nekog poznanika među njima, molim da snime par minuta snimka kako izgleda vožnja uveče i noću kroz prazan Beograd. Em što mora da je neverovatan prizor, em što se nadam da ćemo jednog dana kad sve ovo prođe moći da se vratimo i sa osmehom prisetimo kako je bila ova kriza pa nas prošla. :)

Slično je bilo za vreme bombardovanja.
 
Па, мање-више као тада. Ја, рецимо, ниједном нисам отишао у склониште и често сам возио и под узбуном (додуше, ноћу ређе). Као и многи.
Мислим да је 40 литара месечно могло да се купи.
 
Danas kod rasadnika u Marije Bursac stoji parkiran #1346 sa 77ice 8) Vozac je bio unutra ali me nije video, odmara. Bus bas dosta iskosen,mada stoji kao rezerva u slucaju da zatreba nekog da zameni..

fm4yFLZ.jpg


5uHJtJA.jpg
 
Konjarnik, 19. 3. 2020.
8098af34f3dc69047535fe60a5170620.jpg
3c83a495cdf86d92e71bfb4e4efca407.jpg
2b159715930b1073abe1e7fceb1d6821.jpg


Sent from my MI 8 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=718660#p718660:1utfe6zb je napisao(la):
Bender Rodriguez » Sre Mar 18, 2020 8:17 pm[/url]":1utfe6zb]Ako ima ovde nekoga od vozača koji će raditi ovih dana, ili ako imaju nekog poznanika među njima, molim da snime par minuta snimka kako izgleda vožnja uveče i noću kroz prazan Beograd. Em što mora da je neverovatan prizor, em što se nadam da ćemo jednog dana kad sve ovo prođe moći da se vratimo i sa osmehom prisetimo kako je bila ova kriza pa nas prošla. :)


Ako večeras budem radio snimiću. :kk:
Sinoć sam na 45 za tri obrta prevezao negde do 10 putnika (mahom ih već poznajem, znam gde da ih očekujem i gde izlaze, sa posla se vraćaju). Prvog dana policijskog časa terminus u Zemunu (Novi grad) je bio krcat. Sinoć je bila drugačija situacija, sve linije su već u 21 sat bile poprilično proređene (npr. 45 je ostala sa 4 vozila i to mi koji smo među poslednjima, 511 je radila sa 3 itd).
Poneka patrola policije i vojske, kamioni čistoće, vatrogasci, hitna pomoć, poneki automobil, šlep služba i naravno vozila javnog prevoza koja su najaktivnija. Policajci po Zemunu i NBG poprilično patroliraju i kontrolišu, ko im se pojavi sumnjiv čak i pretresaju.

Kako je izgledalo prve večeri.





Već drugi dan prođe kako radim u vreme policijskog sata moram da priznam da mi postaje dosadno, od dosade sam uzeo da čistim rukohvate u salonu, dodatno sređivao kabinu, stakla i zagledao pod haubu. Prednost je što više nema ovih... :bg4:

 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=719222#p719222:sfvaano0 je napisao(la):
Енжињер » 20 Mar 2020, 20:15[/url]":sfvaano0]Још се држи грбава мацола.
OZV3F9K.jpg
http://www.autobusi.net/forum

Video sam na okretnici na Ustanickoj ovaj pre par meseci i tada je vozio na 304,cini mi se.
Prijavio sam ga, jer nije radio ceo desni prednji far a zadnja vrata bila na pola otvorena,u toku voznje.

Vidi se da su ga sklepali koliko-toliko :D
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=719027#p719027:1eepcoxp je napisao(la):
Mićo » Pet Mar 20, 2020 9:05 am[/url]":1eepcoxp]
Ako večeras budem radio snimiću. :kk:
Hvala Mićo na informacijama i slikama. :kk: :sesir:

Usput, ajde da pitam ovde pošto vidim da ima vas koji radite noćne i samim tim imate dozvole za treće smene i ''posla'' sa patrolama na ulici. Zanima me, ako neko radi sad u toku policijskog časa, i vozi se automobilom na posao ili sa njega, šta se dešava ako naleti na više patrola zaredom koje bi da ga legitimišu? Jel su vam dati neki papiri da zalepite na šoferšajbne, da bude lakše i vama i policiji umesto da traćite vreme... ili i dalje ostajete u mogućnosti da vas zaustavi jedna patrola npr na Slaviji, pa druga na Autokomandi, pa treća negde drugde, itd...

Nadam se da razumeš šta hoću da pitam. :)
 
Dobili smo potvrde od firme da smo radno angažovani u periodu policijskog časa i to se uz ličnu kartu dostavi policajcu ukoliko zahteva, ne lepi se nigde. Međutim, prve večeri su zaustavili Karaburminog vozača GSP-a koji je čekao na stanici poslednji 74 za Mirijevo i smarali su ga da to nije validno već da treba potvrda iz MUP-a (koju je verovatno sam poslodavac trebalo da dostavi, ali usled ovog haosa ne verujem da je iko stigao). Isto tako u dva navrata su dolazili i terali otpravnicu iz Mirijeva iz kućice (na Mirijevu je bilo najviše patrola po rečima vozača iz tog kraja). Ali generalno koliko sam video nisu pravli problem (mislim, vidi se čovek u uniformi, gde će da skita), delovali su mi korektno pri kontroli (baš su aktivni bili) a nekad nekog vozača čak su i povezli do kuće dok patroliraju da ne bi čekao lokal ili bus (kao mog kolegu prve večeri, policajac ga je zapamtio jer je on njega jednom povezao iz garaže sa dežurstva :D ). Uveče su se mahom javljaju kad ih sretnem u patroli. I da, mene nisu zaustavljali na putu do kuće (garaža mi je u Batajnici, od isključenja nisam gasio displej da vide da sam sa linije i nisam ih posle sretao).
Evo večeras i sutra ujutro niko ne izlazi na liniju u vreme policijskog sata (prvi polazak na 45 je u 5.15 iz Zemuna), a ja sam danas popodne radio tokom dana samo dva kruga na 45 (redukovana turaža, sa planiranih 11 odrađeno samo 5 obrta, dva puta je u garažu je išao bus, plus se jutros pokvario kod kolege pa je izgubio krug), tako da ništa od snimka muka i tišine. Nije bilo gužve u autobusu, mahom se deo putnika preorjentisao na automobile, no i tada nije bilo gužve po zemunskim sokacima.
 
Како се Лиаз 5292 понаша на друму? Верујем да је бољи од Маза 203 и Акие Ултра ЛФ12.
 
Sa "akijom" i MAZ-om 203.088 (Euro 6) deli indentičan motor, dok sa oboje osovine i menjač. Vozio sam MAZ, Akia autobuse nisam probao.
Solidan je 5292, lepo ide, racionalno troše goriva i ulja, greje odlično i hladi, ima dobar volan i dobar ugao zaokreta točkova (ili čuveni ajnšlajg). Ponekad brljave ventili visine na Liaz-u pa povremeno opada pri neravninama ili kad se ugasi nagne se na stranu iako su jastuci noviji (elektronska nivelacija), tako da su nivo poluge prostije i pouzdanije (ne pamtim da sam video nagnut MAZ autobus ujutro u garaži ili na liniji). U odnosu na MAZ-a prednost im je što imaju manje izbačen desni retrovizor (time manja verovatnoća da se zapne ili udari neki objekat, ali je kod MAZ-a prost i jeftiniji), grejače i električno podešavanje istog i nešto veću i svetliju kabinu. Kao mana čini mi se da je nešto manji hladnjak i time leti održava malo višu temperaturu u sistemu. Pošto imaju široke stubove i leve retrovizore oba umeju da stvore veći "mrtav ugao", no čini mi se kod Liaz-a da je izraženije, putnički prostor je bolje rešen kod MAZ-a kao i sama vrata. Sva tri imaju Wabco pedale kočnice koje idu iz poda (što mi se lično dopada, celim stopalom se pritiska pedala), ali su kod MAZ-a i LIAZ-a mahom lepo podešene (dobar ugao) i dosta mekše nego kod Akia autobusa (kako sam čuo od vozača treba im treba da se naviknu). Kad se sabere, tu su negde MAZ i LIAZ, nema neke bitne razlike, gde je moglo da se štedi štedelo se (pogotovo na plastici), ovako za održavanje deluje mi MAZ 203 praktičnije i prostije (pristupačniji je donekle), a ovako za vozača da je LIaz bolji zbog veće kabine i boljeg efekta rada klime u istom. Za gotovo sve mehaničare srednjepodni Liaz 5256 je idealan za rad, dosta prostora i dobro je rešen pristup pojedinim delovima, ali mi je za vožnju poput kombajna bez hedera (krut, doboš kočnice na svim točkovima, visoko se sedi, debeo i ogroman volan a manja kabina).
No kako vreme dolazi, mislim da će polako turski autobusi da preovladaju kod privatnih operatera. Novija generacija "kobri" zaista deluje solidno odrađeno i u slabijoj opremi, čujem da nema nekih većih primedbi. Uveče me BMC ili Isuzu redovno ostavlja pri polasku sa semafora po Novom Beogradu, ne može "mečkina narav" ništa snažnom "kamins" motoru. Što se kaže idu za sve pare.
 
Лиаз 5256 је стара школа ипак, обзиром на добош кичнице и још неке појединости. Доста бољих је произведено за руско тржиште, док смо ми увезли шкарт. Исто важи и за Маз 203.
 
Mićo":2cmkyebu je napisao(la):
Dobili smo potvrde od firme da smo radno angažovani u periodu policijskog časa i to se uz ličnu kartu dostavi policajcu ukoliko zahteva, ne lepi se nigde. Međutim, prve večeri su zaustavili Karaburminog vozača GSP-a koji je čekao na stanici poslednji 74 za Mirijevo i smarali su ga da to nije validno već da treba potvrda iz MUP-a (koju je verovatno sam poslodavac trebalo da dostavi, ali usled ovog haosa ne verujem da je iko stigao). Isto tako u dva navrata su dolazili i terali otpravnicu iz Mirijeva iz kućice (na Mirijevu je bilo najviše patrola po rečima vozača iz tog kraja). Ali generalno koliko sam video nisu pravli problem (mislim, vidi se čovek u uniformi, gde će da skita), delovali su mi korektno pri kontroli (baš su aktivni bili) a nekad nekog vozača čak su i povezli do kuće dok patroliraju da ne bi čekao lokal ili bus (kao mog kolegu prve večeri, policajac ga je zapamtio jer je on njega jednom povezao iz garaže sa dežurstva :D ). Uveče su se mahom javljaju kad ih sretnem u patroli. I da, mene nisu zaustavljali na putu do kuće (garaža mi je u Batajnici, od isključenja nisam gasio displej da vide da sam sa linije i nisam ih posle sretao).
Evo večeras i sutra ujutro niko ne izlazi na liniju u vreme policijskog sata (prvi polazak na 45 je u 5.15 iz Zemuna), a ja sam danas popodne radio tokom dana samo dva kruga na 45 (redukovana turaža, sa planiranih 11 odrađeno samo 5 obrta, dva puta je u garažu je išao bus, plus se jutros pokvario kod kolege pa je izgubio krug), tako da ništa od snimka muka i tišine. Nije bilo gužve u autobusu, mahom se deo putnika preorjentisao na automobile, no i tada nije bilo gužve po zemunskim sokacima.


Itekako je bilo problema pogotovo sinoć.
Potvrde se izdaju dan za dan, a ne unapred i moraju da sadrže delovodni broj za svakog zaposlenog pod koji je dobio dozvolu za kretanje. Ja sam sinoć čekao sudiju istražnog, pa sam pušten uz opomenu. Prethodne dve večeri su me zaustavljali u odlasku na posao, sa istom potvrdom, nije bilo problema. Sinoć su i vozače GSPa opominjali, stoga je prevoz jutros ostao bez prvih polazaka jer je i GSP ostao bez svojih radničkih polazaka, zbog tih potvrda.

Poslato sa Huawei Honor 9 uz pomoć Tapatoka
 
Ne brinite za fotke, imam ja velike zalihe :lol: Nego ja ne kacim mnogo da ne bih zatrpavao forum sa mnogo fotki, neki ne vole to....

Danas sam slikao ovog #3265 sa 101ca u Borci :)


4gFeU1J.jpg
 
becks89":330w9hpk je napisao(la):
Itekako je bilo problema pogotovo sinoć.
Potvrde se izdaju dan za dan, a ne unapred i moraju da sadrže delovodni broj za svakog zaposlenog pod koji je dobio dozvolu za kretanje. Ja sam sinoć čekao sudiju istražnog, pa sam pušten uz opomenu. Prethodne dve večeri su me zaustavljali u odlasku na posao, sa istom potvrdom, nije bilo problema. Sinoć su i vozače GSPa opominjali, stoga je prevoz jutros ostao bez prvih polazaka jer je i GSP ostao bez svojih radničkih polazaka, zbog tih potvrda.
Gsp je imao problem prvi dan sa potvrdama koje su bile pisane rukom, posle su im dali zvanične koje bi trebalo da važe.
Inače GSP je poslao sve vozače preko 50 godina na godišnji, a ispod su mogli da biraju godišnji ili radnu obavezu...
 
Mozda ih nema na ulicama ali na forumu ce ih svakako biti! Iz garaze, Japanci 8)


#1313 & #1328

aot1cx3.jpg
 
Vrh