Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 295 95,2%
  • BMC

    Glasovi: 15 4,8%

  • Ukupno glasača
    310
Viđena Temza danas na 79, nek nam je bog u pomoći. Ovde i piše da ih je vraćeno 25, nekoliko su bili skroz polupani i nema šanse da su vraćeni

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
 
Надам се да су и заиста сређене, да није опет нека шарена лажа у питању... Нисам оптимиста, нажалост.
 
quote="busspoter » Tue Sep 03, 2019 5:09 pm"]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=656602#p656602:w1cph8lt je napisao(la):
Miroslaves » Uto Sep 03, 2019 11:47 am[/url]":w1cph8lt]Beli volvo sa 511 ofarban u crveno.


Jel onaj hibrid ili stari sa 610? Verujem da je onaj stari, nije dugo ni radio..[/quote]

Nisam video lepo, slucajno sam bacio pogled iz busa on je vec bio prosao... ali mislim da je noviji onaj, posto ga nije bilo nesto.
 
Mega Bus Lokalo A oznake P45201 je ofarban tokom avgusta. Radi kao rezervni autobus na 511.

 
3281, nekad redovan na 611 a od ponedeljka na 2/601.
received-532945487445032.jpg


Inace ova cetiri sto su ostali na nbgd nece ici nigde, ostaju u pogonu. Prica se da ce da vrate onih 8 sto su dali Zemunu.
 
Ne znam kako ce to izvesti, onda Zemun neće imati sta da pošalje na linije..
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=656869#p656869:3ujqr5xu je napisao(la):
Mićo » Sre Sep 04, 2019 8:00 am[/url]":3ujqr5xu]Mega Bus Lokalo A oznake P45201 je ofarban tokom avgusta. Radi kao rezervni autobus na 511.

Steta sto GSP nije kupio ovake,deluju super.
 
Lepo si rekao "deluje", ali Mega je jedno veliko ***** od busa. Bus je vama putnicima bus lep na oko, ali za voznju nije pregledan, ima dosta mrtvih uglova... Vozio sam ih u Arrivi pa znam. Ti busevi da valjaju nesto - ne bih u tadasnje vreme kupili samo Arriva i Bamiron. Guster je pravio te buseve, pa bi bilo logike da ih pravi i za svoj vozni park. Ovaj zglob sa slike se pravio ravno 3 godine i posle je Guster izgubio licencu. Do skoro bus nije imao nikakve oznake modela (nije smeo). I sad verujem da su znak i model ilegalno stavljeni.
 
busspoter":og9xrgjh je napisao(la):
Ne znam kako ce to izvesti, onda Zemun neće imati sta da pošalje na linije..
Moguće je da od slanja M serije u Zemun nema ništa, a da će Higeri ići i u Zemun. Inače na sajtu busevi.com su rekli da je prva serija autobusa krenula iz Kine sredinom avgusta

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=656923#p656923:87mnsgrt je napisao(la):
Mitroslav » 04 Sep 2019, 11:19[/url]":87mnsgrt]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=656869#p656869:87mnsgrt je napisao(la):
Mićo » Sre Sep 04, 2019 8:00 am[/url]":87mnsgrt]Mega Bus Lokalo A oznake P45201 je ofarban tokom avgusta. Radi kao rezervni autobus na 511.

Steta sto GSP nije kupio ovake,deluju super.
Добро што није. Распали би се за кратак период.
 
Модели су различити. IK106 је вожен најгорим улицама, а у одличном је стању био пред расход. Показао се бољим од IK103 и MAN SG313, јер није имао честе кварове. Годинама је служио на захтевној линији 26.
 
Одустајање од тог модела су највећи промашаји ГСПа и Икарбуса.
 
Vala baš. Em što su imali mogućnost za saradnju sa Mercedesom, em što je taj autobus bio ko spejs šatl kad se pojavio tih godina. U vreme visokopodnih IK-161 sa svojim dizajnom iz 80ih (i nažalost u razdrndanim stanjima zbog sankcija i manjka delova).


Što se tiče ovog grbavog Volvoa, ne znam za kvalitet ali znam da su mi odvratni, upravo zbog tog tumora na krovu. Čak i Rusi, koji ne mogu manje da mare za estetiku, ne bi napravili takve tumore odnosno takva rešenja na svojim vozilima. Retko odvratno vozilo (u toj konfiguraciji).
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=657093#p657093:1waxcqp4 je napisao(la):
dra.gan » Sre Sep 04, 2019 8:56 pm[/url]":1waxcqp4]Модели су различити. IK106 је вожен најгорим улицама, а у одличном је стању био пред расход. Показао се бољим од IK103 и MAN SG313, јер није имао честе кварове. Годинама је служио на захтевној линији 26.

Čitam ovo i ne znam šta bi napisao. A plakao bih na ovakvu izjavu 106 vs 313. SG je zglob. G gelenke.
 
Знам да су зглобни. MAN SG313 су имали честе кварове и пожаре, а боље су одржавани од IK106. Имају већи капацитет јер су зглобни.

Без обзира на квалитет домаћег, увек се хвали стран производ.
 
Pa jednostavno ovde postoje ljudi koji pljuju sve što je bilo Ikarbusovo, jer su ih zamrzeli sa ovim fušeraj serijama

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=657122#p657122:2pcytrd7 je napisao(la):
Bender Rodriguez » Čet Sep 05, 2019 12:48 am[/url]":2pcytrd7]

Što se tiče ovog grbavog Volvoa, ne znam za kvalitet ali znam da su mi odvratni, upravo zbog tog tumora na krovu. Čak i Rusi, koji ne mogu manje da mare za estetiku, ne bi napravili takve tumore odnosno takva rešenja na svojim vozilima. Retko odvratno vozilo (u toj konfiguraciji).

Estetski je loše rešenje i nepraktično za pristup motoru, hladnjaku i uopšte održavanje kada je motor na niskopodnom zglobnom autobusu postavljen na prednjem delu vozila. Čak i za najmanju intervenciju (npr. kontrola rashladne tečnosti) majstor mora da se penje merdevinama na krov i nosi alat, još ako nešto zaboravi eto gimnastike. Kako je tek zimi kada se nakupi sneg, led ili kada je mokar krov ili umasti od iscurelog ulja iz viska, dodatan rizik da se padne.
Inače sam provozao zglobni Mega Bus, kada visko ventilator radi na najvećem broju obrtaja, osećaj je kao da se upravlja helikopterom s obzirom na zvuk koji proizvodi. :D

Slažem se sa @Hadžijom, nezgodni su za vožnju, ima dosta mrtvih uglova - široki stubovi, na zglobnom je spušten plafon pa se ne vide lepo ni vrata u ogledalu, retrovizori su mu loši, slaba je rasveta enterijera itd. Inače bus poseduje neophodne ateste i verifikovan je za prevoz putnika od strane Agencije za BS. Formalno je čist.

Vlasnik Mega Busa tzv. Gušter je odustao od daljeg karoseriranja (najviše "megabuseva" je prodato tokom 2011. godine) jer je u tom periodu za nešto manju nabavnu cenu uvoznik MAZ-a Vulović transport iz Kragujevca nudio niskopodni MAZ 203.069 sa Euro 5 motorom. A Mega Bus je jedino imao visokopodnu B7R šasiju u ponudi, što nije odgovaralo prevoznicima jer bi tada dobijali manje poene na tadašnjem tenderu 2016. g. Isto tako vlasnik je u posao obavljanja gradskog prevoza pristupio nekoliko godina kasnije nakon prodaje "megabuseva" Arivi i Bamironu odnosno osnovao firmu za prevoz putnika Beobus city tokom 2015. godine. I njemu je bilo mu je povoljnije da nabavi preko Vulovića novi lot MAZ autobusa nego da sam proizvodi i nabavlja nove alate, opremu, nove licence itd.
Mega Bus danas radi servise i popravke autobusa za treća lica. Najviše posla ima na zamenama stakala na gradskim autobusima.
 
1300 је толико труо био, да сам му стално гледао приколицу у Блоку 45, мало је фалило да остане без ње, колико је љуљао...
 
Nešto se pitam... Imali smo prilike da na starijim i zapuštenijim vozilima (kao ovaj 1300 gore) vidimo staru žuto-plavu kolor šemu kako izbija kroz ovu ''novu'' crveno-belu. Ali ne sećam se da sam u vreme kad se prelazilo na tu žuto-plavu dešavalo da iz nje izbija ona ''stara'' crveno-bela iz ranih 2000ih. Zbog čega? Jesu tad bili pedantniji u farbanju ili mene sećanje vara?
 
Još jedan BMC na 77 dobio turažu.
Nek je sa srećom svima što su se radovali BMCu i samo da nije Ikarbus.

Poslato sa Huawei Honor 9 uz pomoć Tapatoka
 
Vrh