[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=657122#p657122:2pcytrd7 je napisao(la):
Bender Rodriguez » Čet Sep 05, 2019 12:48 am[/url]":2pcytrd7]
Što se tiče ovog grbavog Volvoa, ne znam za kvalitet ali znam da su mi odvratni, upravo zbog tog tumora na krovu. Čak i Rusi, koji ne mogu manje da mare za estetiku, ne bi napravili takve tumore odnosno takva rešenja na svojim vozilima. Retko odvratno vozilo (u toj konfiguraciji).
Estetski je loše rešenje i nepraktično za pristup motoru, hladnjaku i uopšte održavanje kada je motor na niskopodnom zglobnom autobusu postavljen na prednjem delu vozila. Čak i za najmanju intervenciju (npr. kontrola rashladne tečnosti) majstor mora da se penje merdevinama na krov i nosi alat, još ako nešto zaboravi eto gimnastike. Kako je tek zimi kada se nakupi sneg, led ili kada je mokar krov ili umasti od iscurelog ulja iz viska, dodatan rizik da se padne.
Inače sam provozao zglobni Mega Bus, kada visko ventilator radi na najvećem broju obrtaja, osećaj je kao da se upravlja helikopterom s obzirom na zvuk koji proizvodi.
Slažem se sa @Hadžijom, nezgodni su za vožnju, ima dosta mrtvih uglova - široki stubovi, na zglobnom je spušten plafon pa se ne vide lepo ni vrata u ogledalu, retrovizori su mu loši, slaba je rasveta enterijera itd. Inače bus poseduje neophodne ateste i verifikovan je za prevoz putnika od strane Agencije za BS. Formalno je čist.
Vlasnik Mega Busa tzv. Gušter je odustao od daljeg karoseriranja (najviše "megabuseva" je prodato tokom 2011. godine) jer je u tom periodu za nešto manju nabavnu cenu uvoznik MAZ-a Vulović transport iz Kragujevca nudio niskopodni MAZ 203.069 sa Euro 5 motorom. A Mega Bus je jedino imao visokopodnu B7R šasiju u ponudi, što nije odgovaralo prevoznicima jer bi tada dobijali manje poene na tadašnjem tenderu 2016. g. Isto tako vlasnik je u posao obavljanja gradskog prevoza pristupio nekoliko godina kasnije nakon prodaje "megabuseva" Arivi i Bamironu odnosno osnovao firmu za prevoz putnika Beobus city tokom 2015. godine. I njemu je bilo mu je povoljnije da nabavi preko Vulovića novi lot MAZ autobusa nego da sam proizvodi i nabavlja nove alate, opremu, nove licence itd.
Mega Bus danas radi servise i popravke autobusa za treća lica. Najviše posla ima na zamenama stakala na gradskim autobusima.