Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 294 95,1%
  • BMC

    Glasovi: 15 4,9%

  • Ukupno glasača
    309
A de ce Zemun sa 70 solo buseva? Inače to je Vesic rekao i tom prilikom je rekao da ce ici u Zemun jer je taj pogon u najlošijem stanju...
 
Prošao sam u popodnevnim časovima pored pogona Novi Beograd i nisam primetio BMC autobuse. Samo Solarisi i poneki Japanac uz naravno izvrnute Ikarbuse.
 
Igore, mora da su u zici (gde stoje rabe). Cistili su pre neki dan od nekih krseva. E da 1289 je na livadi zavrsio ocerupan. Bio je mnogo bolji od 962, 989, 1022 i 1026 a te kante jos rade.
 
Не, тих 70 иде у Земун (Отпад) и НБГД тако је речено пре месец дана у БГ хроници.
 
Trebaju li 68 zglobni autobusi,pošto sam naišao na neke stare slike gde je 68 u IK 218 i Solarisu.
 
Мој неки став је да где год може, треба пустити зглобна возила на линију, а где није могуће због инфраструктуре онда треба размислити о троосовинцима или аутобусима на спрат.
 
Nista na njemu nije riknulo nego je truo i idu sporadicno u rashod. Bio je u voznom stanju.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=622107#p622107:2ulojkn0 je napisao(la):
Mitroslav » 13 Мај 2019, 09:07[/url]":2ulojkn0]Trebaju li 68 zglobni autobusi,pošto sam naišao na neke stare slike gde je 68 u IK 218 i Solarisu.
Ма какви зглобови већином дана је соло солидно попуњен али није за зглоб. Ја кад сам сваки пут видео 68 возио је промају.
 
Nema nista u zici, lazna informacija. Ali su 8 kom u Batajnici na carini.
 
Возих се јутрос Конектом #186 на 401 после више од 2 године (бануо уместо 187). Најбољи Конекто дефинитивно у Космају, подолит му је замењен целом дужином возила, као да је скоро рађен. Одличан бус. 8)
 
Juče sam sreo #1110 na 18,on je u OK stanju.Išao je u smeru Medaković III-Zemun /Bačka/.
 
Šta mislite o IK-103, #296?
Čist propalitet od autobusa.
Viđam ga na 70,ali je zato ružan pozadi.
 
Дрндава кршна зрела за расход у њему сам доживео сат и по хорора од Бачке до Црвеног крста. Уопште ми није било свеједно ал шта ћу морао сам се некако добацити до центра...
 
Ništa odvratnije u životu video nisam. Jedino objašnjenje da ga je slep čovek dizajnirao.

Poslato sa Huawei Honor 9 uz pomoć Tapatoka
 
Ипак стигоше са ZF мењачима. Мени је прелеп као и сваки турчин.
 
Да је маска скроз црвена, па би и личио на нешто, овако класичан азијски треш дизајн. Но нека нас послуже добро.
 
Bitno da je glavna sklopka na dohvat ruke. Ostalo pokazaće vreme.
 
ZF са 4 брзине то ми је нешто сумњеиво пре ће бити да је стандардни са 6.
 
Cini mi se po slikama da je jako lose uradjeno grejanje kao npr na Akiji..Jer vidim da je isti i raspored sedenja..
Na Akiji ima samo 1 kalorifer i 1 radijator za ceo salon..
Dok npr u Ikarbusu ima 3komada, a u Mazu cak 5 komada...
 
Djole Pevcanin":30ytll3o je napisao(la):
ZF са 4 брзине то ми је нешто сумњеиво пре ће бити да је стандардни са 6.

Ako misliš da menjač ima samo četiri brzine zbog tastature menjača, to nema baš nikakve veze. Dobro je što uopšte postoji mogućnost blokade prva tri stepena prenosa, dok za četvrtu i petu brzinu blokada i nije potrebna. Menjač je, verovatno, Ecolife sa šest stepeni prenosa, a koliko znam, ZF još ima i petostepenu transmisiju, ili je bar imao u ponudi. Arrivine Cite ga imaju, ako se ne varam. Četvorostepene automatske menjače, ZF ne bi trebalo uopšte da ima u ponudi. Mislim da se poslednja takva transmisija proizvodila pod oznakom HP500, i to još od osamdesetih godina ako se ne varam. Trenutno, za autobuse, automatski šestostepeni Ecolife im čini okosnicu ponude, i već izvesno vreme se koristi i kod međugradskih, pa i kod turističkih autobusa. Uveliko rade i na osmostepenoj automatskoj transmisiji za autobuse, lake i srednje teške kamione, a prilagođeni su uparivanju i sa hibridnim pogonom.
 
Vrh